Onko mitä vanhana muistella?

Gaiza

Niin tässä kun ei enään olla mitään puberteetti-ikäisiä, niin on kereennyt tapahtumaan kaikenlaista hassua ja hauskaa.... Sinkkuajoista ainakin on kaikenlaista mukavaa muistettavaa...Ja on monta muutakin juttua...

Elikkä kysymys kuuluu, mitä olette tehneet sellaista, että on tullut jälkeenpäin mieleen, jotta onpa ainakin mitä vanhana muistella? Siis eihän me vielä olla vanhoja, mut sit kun joskus ehkä ollaan...

Mulla on yks juttu niiltä sinkkuajoilta, josta maine varmaan menee, mutta menköön. Olin siis ollut tanssimassa ja tapasin yhden mukavan tyypin. Olin silloisella pienellä autollani ja mies oli sellanen 195 cm pitkä. Ja miten siinä sitten heti autoon päästyämme alkoi seksuaaliset toiminnot. No ratti ylös ja silleen. Oli talvi ja auto oli aivan sakeassa huurussa ja kaiken lopuksi tyyppi vaan heitti kortsun kadulle ja lähdimme kotiin. Tämä tapahtui aivan kaupungin keskustassa. Joka kerta kun ajan siitä ohi, niin korvia kuumottaa ja hymyilyttää... Tavattiin tyypin kanssa myöhemminkin ja naureskeltiin, että miten ihmeessä hän mahtui siihen mun pieneen 306:een Pösööni suorittamaan moista. Jouset ainakin oli hyvät! Tämän jälkeen aina mainostin autoani tilavana perhe-autona! En tosin ole kehdannut kertoa, miten olen sen testannut!

15

884

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Märk

Vastaan: ei.

• ei voi

olla kovin vanha, sillä ei kai Pösö 306 niin hirmisen kauan ole markkinoilla ollut. Milloinka tavattaisiin? Minulla on hieman isompi auto.

• Gaiza

No onpa tuosta kymmenen vuotta aikaa. En kaipaa seuraa, hyvä mies löytyy kotoa.

• 1992

oli pösö 306 markkinoilla, kenties aiemminkin?

No yx mun parhaista muistoista liittyy vuoteen 1985 ja erään länsirannikon hotelliin. Olin viihteellä, kun eräs tyttö iski minuun kiinni (harvinaista) ja raahasi hotellin aulaan erään penkkirivin taakse. Siellä hän teki minulla temput ja häipyi. Mukava muisto siitä toki jäi.

• Gaiza
        1992 kirjoitti:

oli pösö 306 markkinoilla, kenties aiemminkin?

No yx mun parhaista muistoista liittyy vuoteen 1985 ja erään länsirannikon hotelliin. Olin viihteellä, kun eräs tyttö iski minuun kiinni (harvinaista) ja raahasi hotellin aulaan erään penkkirivin taakse. Siellä hän teki minulla temput ja häipyi. Mukava muisto siitä toki jäi.

itsetunto nousi varmaan...hihhih...

• Gaiza

Oltiin siskon kanssa ravintolassa syömässä ja hän meni wc:n. No tuli sitten naama punaisena ulos. Oli mennyt vahingossa miesten vessaan ja peilaillut siellä, kunnes sinne tuli mies. Siskoni luuli olevansa naisten vessassa ja ajoi kiukusta uhkuen miehen pois. Miesraukka lähti ja sisko oli jonkun aikaa tyytyväinen, kunnes lähtiessään huomasi olleensa miesten puolella. Sisko punotti pitkän aikaa jälkeenpäin, kun miesseurue naureskeli viereisestä pöydästä...

• Seijasini

Elämän varrelta matkaan on tarttunut
      hyviä ihmisiä,
      kauniita hetkiä,
      hauskoja sattumuksia.
      Osa niistä on tallennettu valokuviin
      osa on pelkän muistelun varassa.

Kaikkia hyviä asioita on mukava muistella
      kun vanhat ystävät kokoontuvat
      tai lapset kyselevät menneistä ajoista.
      Surut ja ikävät asiat koulivat ja muuttavat meitä;
      niitä ei tarvitse muistella ja sitä kautta elää uudelleen.

• Gaiza

valokuvia on ihana katsella, sillä paljon asioita niistä tulvii mieleen. Itse ainakin teetän edelleenkin kunnon kuvia albumiin, niitä on kiva näyttää aina joskus vieraillekin.
        Lasten vauvakirjoja on kans mukava lukea, olen itse kirjoittanut niihin lisäsivujakin lasten kommelluksista ja touhuiluista. Kumma kun niistäkin monet asiat muuten olisi unohtuneet. Niin se aika menee ja muisti huononee...

• Voi dementoituneena sitten ...

Sitä kun on aina tohottanut ties mitä. Nyt tuli lähinnä mieleen ne 18 oman-alan työpaikkaa missä tullut väännettyä duuneja enenpi tai vähempi mielenkiintoisessa seurassa. Ja kaikenlaista muutakin, ulkomaankomennukset ja yrittäjä kuviot. Ihmisissä on paljon miettimistä. Ne on useat olleet aika kummallisia persoonia, osa kai sekaisin ja osa labiileja, seassa varsinaisia helmiäkin.

Mutta enenpi on kuitenkin jäänyt mieleen asiat jotka ovat jostain syystä jääneet tekemättä. Ei tän ikänen ukkeli enää saa pesää kuustoista vuotiaalta. Miksihän sitä piti silloin ujostella?

• Gaiza

sit tiedät ettet enään suotta arkaile...ettei sit taas viel vanhempana harmita...
        Ei muuta kun säpinäks, kerran täällä ollaan... ;)

• .. tilanteessa aina huomaakaan, tapahtuu mukavia asioita, ja syntyy hyviä muistoja.
      Toivosttavasti niitä putkahtelee mieleen vielä
      vanhempanakin, ja tulee uusiakin, hyviä muistoja :))

• Gaiza

osaa ottaa kiinni hetkestä ja elää iloiten tätä arkea, niin kyllä muistoja tulee aina lisää, milloin mitäkin...

• MyNicki

Ja lisää tulee muistettavaa, mut sit kunse vanhuus iskee päälle..niin toivottavasti en kaikkea muista :)

• Gaiza

on se niinkin, hyvä unohtaakin jotain....

• mikhaildenisov

vaikka muutaman kirjan kirjottais!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      34
      2373
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2106
    3. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      44
      2068
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      323
      1863
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      119
      1514
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1435
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1308
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1167
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1065
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1036
    Aihe