Terminal house - mitä seuraavaksi?

Jumissa

Minulla on jo kamera, johon ilmeisesti tarvitaan patteri tai useampia, CD-levy, jonka laitoin koneeseen, kirja, josta löytyi kirjaimia sekä sähköjohto tai muu piuha, joka löytyi laatikosta, mutta jota en saa asennettua mihinkään. Mitä voisin tehdä seuraavaksi?

32

14877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paniChgmhkhjk

Sama vika mulla.. tuntuu että se olis joku feikkipeli

• jee

Laita piuha kameraan. Muuten oon määkin jumissa ihan samassa kohtaa.

• Dicci
        jee kirjoitti:

kirjan sivuja kun selailee niin lopussa tulee 8 kirjainta? ja mistä ne numerot saa mitä tietokone pyytää?

• kikka90
        jee kirjoitti:

piuha kii kameraa ja kamera piuhalla kiinni siihen tietokoneeseen tai mikä se siellä pienellä pöydällä on...siinä jumissa...

• kikka90
        Dicci kirjoitti:

kirjan sivuja kun selailee niin lopussa tulee 8 kirjainta? ja mistä ne numerot saa mitä tietokone pyytää?

lopussa olevat kirjaimet tarkoittaa numeroita 7 8 5 4 2 9 1 7

• haahaanoob

KATSO SOHVAN ALLE LÖYDÄT RAUDAN, VEDÄ PIIRTOHEITIN KANGAS ALAS, JA OTA AVAIN, ETI VIHREÄ PÖYTÄ, JA TYÖNNÄ AVAIN SEINÄÄN

• jurkki
        haahaanoob kirjoitti:

KATSO SOHVAN ALLE LÖYDÄT RAUDAN, VEDÄ PIIRTOHEITIN KANGAS ALAS, JA OTA AVAIN, ETI VIHREÄ PÖYTÄ, JA TYÖNNÄ AVAIN SEINÄÄN

miten voi katsoa sohvan alle? ja miten voi vetää kankaan alas? oon yrittäny vaikka miten...:D

• jurkki kirjoitti:

miten voi katsoa sohvan alle? ja miten voi vetää kankaan alas? oon yrittäny vaikka miten...:D

Kankaasta saa sinisen avaimen joka käy seinässä olevaan reikään (pöydän yläpuolella) siinä pitää vääntää kättä sen koneen kanssa, mut en pääse sitä kun on paska hiiri :( jumituin siihen..

• jooke
        nickel2 kirjoitti:

Kankaasta saa sinisen avaimen joka käy seinässä olevaan reikään (pöydän yläpuolella) siinä pitää vääntää kättä sen koneen kanssa, mut en pääse sitä kun on paska hiiri :( jumituin siihen..

kun laittaa sinisen cd levyn siihen koneeseen ja vetää kankaan alas niin sitte vaan kamera kouraan ja räpsimään kuvia kankaalla liikkuvista eliöistä. joulupukista saa hyvät pisteet ja jos kuvaan sattuu pukki juoksija niin vielä parempi. sitte liitä kamera tietsikkaan ja näpytä se koodi ja odota kun se laskee pisteet kuvistas, jos saat yli sata pistettä tietokoneessa olevaaan lokeroon ilmestyy raha jolla voi ostaa sinistä energia juomaa ja niitä pitää juoda viis jotta pärjää kädenväännössä helposti...

• jeejee
        jooke kirjoitti:

kun laittaa sinisen cd levyn siihen koneeseen ja vetää kankaan alas niin sitte vaan kamera kouraan ja räpsimään kuvia kankaalla liikkuvista eliöistä. joulupukista saa hyvät pisteet ja jos kuvaan sattuu pukki juoksija niin vielä parempi. sitte liitä kamera tietsikkaan ja näpytä se koodi ja odota kun se laskee pisteet kuvistas, jos saat yli sata pistettä tietokoneessa olevaaan lokeroon ilmestyy raha jolla voi ostaa sinistä energia juomaa ja niitä pitää juoda viis jotta pärjää kädenväännössä helposti...

miten sen jutun saa toimii ku pistää sen cd:n sinne juttuuu ? :o

• jokuluuseri
        jooke kirjoitti:

miten sen koneen saa päälle??!

• oonaa
        jokuluuseri kirjoitti:

miten sen koneen saa päälle??!

oon samas kohas jumis miten koneen saa päälle? :O

• jumissa
        oonaa kirjoitti:

oon samas kohas jumis miten koneen saa päälle? :O

Sohvan alta metalli tikku, tyynyjen alta cd ja usb piuha. cd soittimeen (video tykin alla) metalli tikulla vedä kangas alas -> ota sininen avain. laatikosta kirja ja kamera. Juomakoneen päältä tikun avulla virtajohto. virta johto cd soittimeen. kangas tikun avulla alas -> valot pois -> klikkaat kameraa ja kangasta -> ylempi vaihtoehto -> ota kuvia kuvassa liikkuvista asioista (yritä ottaa kuvia missä on esim. 2 lehmää tai joulupukki tai lehmä tai 2 muuta samaan aikaan) ->valot päälle -> kaksois napauta kameraa -> napsauta usb piuhaa ja sit kameraa -> kamera kiinni koneen kylkeen -> napsauta sitä pitkää näppäintä -> salasana (mainittu aiemmin keskustelussa) -> jos saat yli 100 pistettä avaa luukku koneen näppäiten vieressä painamalla -> saat kolikone. kolikko juomakoneeseen -> sininen juoma -> avain seinässä näkyvään pieneen reikään (pöydän yläpuolella) -> kaksoisnapauta tölkkiä -> sit napsauta sitä ylä osaa mistä se aukee -> paina kättä -> ylempi vaihtoehto -> voit pelata nuoli näppäimillä (vasen,alas,oikea) koska joit juoman. tähän kohti ite oon jumittunu

• joku
        jumissa kirjoitti:

Sohvan alta metalli tikku, tyynyjen alta cd ja usb piuha. cd soittimeen (video tykin alla) metalli tikulla vedä kangas alas -> ota sininen avain. laatikosta kirja ja kamera. Juomakoneen päältä tikun avulla virtajohto. virta johto cd soittimeen. kangas tikun avulla alas -> valot pois -> klikkaat kameraa ja kangasta -> ylempi vaihtoehto -> ota kuvia kuvassa liikkuvista asioista (yritä ottaa kuvia missä on esim. 2 lehmää tai joulupukki tai lehmä tai 2 muuta samaan aikaan) ->valot päälle -> kaksois napauta kameraa -> napsauta usb piuhaa ja sit kameraa -> kamera kiinni koneen kylkeen -> napsauta sitä pitkää näppäintä -> salasana (mainittu aiemmin keskustelussa) -> jos saat yli 100 pistettä avaa luukku koneen näppäiten vieressä painamalla -> saat kolikone. kolikko juomakoneeseen -> sininen juoma -> avain seinässä näkyvään pieneen reikään (pöydän yläpuolella) -> kaksoisnapauta tölkkiä -> sit napsauta sitä ylä osaa mistä se aukee -> paina kättä -> ylempi vaihtoehto -> voit pelata nuoli näppäimillä (vasen,alas,oikea) koska joit juoman. tähän kohti ite oon jumittunu

Mä pääsin ton kisan vaan rämpyttämällä nuolinäppäimiä :D

• joku
        joku kirjoitti:

Mä pääsin ton kisan vaan rämpyttämällä nuolinäppäimiä :D

Ku sen voittaa sieltä tulee levy (pun. ja avain. Ota se sininen levy pois sieltä ja laita punanen levy sinne tee sama ku sinisen levyn kans eli ota kuvia ja laita ne koneelle niin saat sen kolikon...

• joku
        joku kirjoitti:

Ku sen voittaa sieltä tulee levy (pun. ja avain. Ota se sininen levy pois sieltä ja laita punanen levy sinne tee sama ku sinisen levyn kans eli ota kuvia ja laita ne koneelle niin saat sen kolikon...

Ku on voittanu sen ekan siis sen sinisen pitää painaa sitä sinistä uudestaan niin se vaihtuu... en oo päässy sitä sinistä vielä...

• joku
        joku kirjoitti:

Ku on voittanu sen ekan siis sen sinisen pitää painaa sitä sinistä uudestaan niin se vaihtuu... en oo päässy sitä sinistä vielä...

Oho meni väärin en oo päässy sitä punasta vielä... Luulen et se punanen juoma siel konees pitäs ottaa mut en tiiä miten sen saa ku kolikoilla ei saa sitä.

• jUMISSA
        joku kirjoitti:

Oho meni väärin en oo päässy sitä punasta vielä... Luulen et se punanen juoma siel konees pitäs ottaa mut en tiiä miten sen saa ku kolikoilla ei saa sitä.

Nyt pääsin kädenväännön läpi ja olen saanut jo punaisen juoman sen saa kun laittaa videotykkiin punaisen cd:n ja saa kuvista yli 10000 pistettä mutta en tiedä mitä tekisin punaisella juomalla ja ylimääräisellä avaimella

• Läpi
        jUMISSA kirjoitti:

Nyt pääsin kädenväännön läpi ja olen saanut jo punaisen juoman sen saa kun laittaa videotykkiin punaisen cd:n ja saa kuvista yli 10000 pistettä mutta en tiedä mitä tekisin punaisella juomalla ja ylimääräisellä avaimella

Jos voitat punaisen kädenvääntäjän niin saat kultaisen avaimen jolla voit avata oven

• huhuh__
        jumissa kirjoitti:

mut miten sinne sohvan alle pääsee!??!?!? pääsin ekalla kerralla sattumalta, mut nyt kun pelaan uudestaan en enää pääse ottaan sitä vipua!!! ihan paska peli... kun ei toimi

• allal_
        kikka90 kirjoitti:

lopussa olevat kirjaimet tarkoittaa numeroita 7 8 5 4 2 9 1 7

mikä on tietokoneen sala sana??

• konsu purhonen

olen päässyt terminal house nläpi monta kertaa, ja kaikki muutkin! esim: rental housen, guest housen ja boat hausen. minulta voi kysyä jotain, jos haluaa tietää jotain näistä peleistä!

• miten?

miten saa sen valko kankaan alas? voisitko kertoa

• hynsky
        miten? kirjoitti:

siis miten saa katottuu sen sohvan alle???

• miten pääsen läpi

miten niistä pääsee läpi? oon koittanu kaikkee mut ei vaan mene. esim boat housessa oon jääny niihin kolmeen liilaan neliöön. ja muissakin alkuun. oon päässy vaan terminal kakkosen(oisko ollu)

• ???????

rental housen ohjeet kiitos

• rs
        miten? kirjoitti:

sohvan alla on tikku sillä.

• rs
        hynsky kirjoitti:

siis miten saa katottuu sen sohvan alle???

sovan edestä klikailet vaan.

• ????????????????????

guest house ohjeet ?

• XK2

1. Ota sohvatyynyjen alta usb-piuha ja cd-levy. 2. Sohvan alta koukku, monta kertaa joutuu ettii oikeeta kohtaa.
      3.Ota koukulla juoma-automaatin päältä piuha ja laita sohvan viereiseen rasiaan.
      4.Laita DVD-levy asemaan.
      5.Nykäse koukulla valkokangas alas ja ota avain valkokankaan vasen alanurkka.
      6.Ota ylinmästä laatikosta kamera ja vihko.
      7.ota kamera esille ja laita usb-piuha kiinni. 8.sammuta valot ja ota valkokankaalta joulupukista kuvia.
      9.Mene tietokoneelle, kytke kamera oikealle puolen usb-liittimeen.
      10.avaa vihko ja selaa loppuun, isot kirjaimet vastaa akkosissa järjestyksessä numeroa A=1, B=2 jne.
      11.Ota laatikosta raha ja ota automaatista tölkki. Juo tölkki ja toista niin kauan että on max.
      12.Mene pöydän luo, ja työnnä avain pieneen aukkoon, väännä kättä ja saat toisen dvd-levyn, vaihda levy asemaan ja ota valkokankaalta uusia kuvia. 10 000 pistettä tarvit jotta saat punasen tölkin, kun on Max. mene vääntämään taas kättä uudella avaimella. (ammu punasia ufoja niin että näkyy 2 ufoa kuvassa).
      13. saat oveen avaimen ja pääset läpi.

• vx

Eipä auennu ala-laatikko edes avaimella, siihen tökkäs se peli...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      142
      1603
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      54
      1521
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      68
      1123
    4. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      103
      1057
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      108
      960
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      52
      858
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      86
      819
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      57
      743
    9. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      705
    10. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34