Palstan valvoja??

RockGoddess

voisitko poistaa tuon "varoitus harry potterista"-hihhulin viestit nopeammin tai estää häntä kirjoittamasta tuota samaa paskaa tänne joka päivä? Tosi turhauttavaa kun joku uskoon seonnut lehtokurppa paasaa täällä asiasta joka ei liity kyseiseen kirjasarjaan mitenkään.
Jos on vaipunut noin syvälle hulluuteen niin ei näe muuta kuin ne epätoivon rippeet joita hän yrittää kaikin keinoin rinnastaa Harry Potteriin ja se on vain säälittävää ja ärsyttävää..

12

1850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poistan heti aina kun ehdin. Jos haluat, että viesti saadaan nopeammin pois palstalta, niin klikkaathan "Ilmoita asiattomasta viestistä" linkkiä ja kirjoitat sinne, että miksi haluat viestin pois. Tämä viesti lähetetään suoraan minulle sekä ylläpidolle. Jos minä en jostain syystä pääse tänne silloin, niin ylläpito hoitaa asian.

      Muutoin yritämme tehdä kaikkemme estääksemme kyseisen käyttäjän kirjoitukset.
      :)

      -Blue

      • Potteris

        Voisiko myös otsikoita tarkemmin valvoa, ettei ole sellaisia spoilaavia tyliin "Miten XXX kuolee" tai "XXX tappoi XXX:än" tai vastaavaa. Tosi ärsyttävää että täällä leffat palstalla törmää tuollaisiin kirjaa spoilaavaa, kun itse on viel lukemassa vasta viidettä kirjaa


      • Potteris kirjoitti:

        Voisiko myös otsikoita tarkemmin valvoa, ettei ole sellaisia spoilaavia tyliin "Miten XXX kuolee" tai "XXX tappoi XXX:än" tai vastaavaa. Tosi ärsyttävää että täällä leffat palstalla törmää tuollaisiin kirjaa spoilaavaa, kun itse on viel lukemassa vasta viidettä kirjaa

        Suomi24:n Harry Potter palsta on tarkoitettu kaikenlaiseen Harry Potter aiheiseen keskusteluun, vaikka alue löytyykin "Kirjat & Novellit" palstalta.

        Tällä palstalla spoilaaminen on täysin sallittua. Jokainen liikkuu aivan omalla vastuullaan keskustelualueilla.

        -Blue


      • RockGoddess

        joo kiitos..on nimittäin niin pimeetä tekstiä tolta kyseiseltä tyypiltä ettei tajua miten kenenkään ajatusmaailma voi olla noin vinksahtanut..


      • frognome
        RockGoddess kirjoitti:

        joo kiitos..on nimittäin niin pimeetä tekstiä tolta kyseiseltä tyypiltä ettei tajua miten kenenkään ajatusmaailma voi olla noin vinksahtanut..

        Sen takii halusin viel tänne ottaa yhteyttä kun
        noi vitsin tyhjästä valittavat viesti ärsyttää
        mua! Niin voisitko poista ne Blue Tree?
        Terveisin Frognome!


      • frognome kirjoitti:

        Sen takii halusin viel tänne ottaa yhteyttä kun
        noi vitsin tyhjästä valittavat viesti ärsyttää
        mua! Niin voisitko poista ne Blue Tree?
        Terveisin Frognome!

        Niin kauan kun viestit ovat asiallisia ja liittyvät aiheeseen, niin ne pysyvät palstalla. Voinhan tietysti vilkuilla niitä alustavasti.

        -Blue


      • Jere222
        blue-tree kirjoitti:

        Niin kauan kun viestit ovat asiallisia ja liittyvät aiheeseen, niin ne pysyvät palstalla. Voinhan tietysti vilkuilla niitä alustavasti.

        -Blue

        Tuommoisen samanlailla toistuvan viestin filtteröinti jollain avainsana vertailuilla ja pituuden perusteella luulisi olevan helppoa. Kai teillä jonkinlaiset ylläpitotyökalut siellä on...

        Viesti on aina copy-pastettu ja siinä on paljon sanoja joita ei esiinny missään muualla...


      • Potteris
        blue-tree kirjoitti:

        Suomi24:n Harry Potter palsta on tarkoitettu kaikenlaiseen Harry Potter aiheiseen keskusteluun, vaikka alue löytyykin "Kirjat & Novellit" palstalta.

        Tällä palstalla spoilaaminen on täysin sallittua. Jokainen liikkuu aivan omalla vastuullaan keskustelualueilla.

        -Blue

        Mutta kun tähän on suora linkki otsikoineen Elokuvat palstalta :(


      • Jere222 kirjoitti:

        Tuommoisen samanlailla toistuvan viestin filtteröinti jollain avainsana vertailuilla ja pituuden perusteella luulisi olevan helppoa. Kai teillä jonkinlaiset ylläpitotyökalut siellä on...

        Viesti on aina copy-pastettu ja siinä on paljon sanoja joita ei esiinny missään muualla...

        Luulen, että sellaista täällä ei käytetä nimittäin niitä kyseisiä sanoja saatetaan tarvita Suomi24:n palstoilla. Pyydän teitä ottamaan yhteyttä ylläpitoon, koska minä en voi asialle tehdä mitään.


      • Potteris kirjoitti:

        Mutta kun tähän on suora linkki otsikoineen Elokuvat palstalta :(

        Eli tämä palsta on tarkoitettu jutteluun kaikista Harry Potteriin liittyvistä asioista.

        Osio kuuluu virallisesti kirjoihin:
        Suomi24 > Keskustelu > Kirjat & novellit > Harry Potter
        Kun katsot osoitekenttääsi, niin näet osoitteessa luultavasti numerosarjan 113 ja se on "Kirjat & novellit" palstan tunnus :)


    • varoitus
      • Jenny251

        Noi sun kirjoitukset lähentelee laitonta. Yllyttäminen kansan murhaan tai yllytys kansanryhmää vastaa on Suomen rikoslaissa rankaistava rikos.

        Joskus on noitia voinut Suomessa laillisesti polttaa ja häpäistä muttaa tänään kyseinen toiminta on laitonta. Kaikenlainen hengen ja terveyden menetyksellä uhkaaminen on laitonta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe