Miten sanotaan oikeaoppisesti saksaksi, että "Hyvää kotimatkaa ja toivottavasti näemme pian/uudestaan. Minun tulee ikävä sinua. Mailaillaan."
Kiitoksia etukäteen! Osaan noi sanat, mutta en osaa koskaan kielioppia oikein...
Auttakaa
pian..
3
792
Vastaukset 3
- adenauer
jos kerran sanat tiedät niin eikun vaan puhetta kehiin. Ei sen väliä onko kielioppi oikein.Pääasia, että kaverisi ymmärtää mistä on kyse.Rohkeasti vaan, sillä jos sitten tapaattekin uudestaan niin totuus paljastuu jokatapauksessa.
Eikä sitäpaitsi kovin moni saksalainenkaan puhu kieliopillisesti oikein. Rohkeutta kehiin ja eteenpäin sano mummo lumessa! Lycka Till! - Deutsch
Gute Reise nach Hause. ich hoffe wir sehen uns bald wieder. ich werde dich vermissen. wir können doch e-mails schreiben.
- paljon..
Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l237749- 67655
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 30424
- 38416
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27406- 37387
- 41371