Heli

sami77

Mitä ihmiset näkevät Helissä? Itse en näe hänessä yhtään mitään. Muka kaunis? Minusta aivan mitään sanomattoman näköinen! Ehkä ne iiiiihqut hiuksenpidennykset tekevät hänestä kauniin. Eihän hänellä ole edes huulia, ja nekin aina mutrussa. Silmät ovat karmeankokoiset mulkosilmät jotka pulpahtaa varmaan kohta ulos.

Lisäksi järkyttävä pissis pukeutuminen. Jos se on kaunista niin kauniita ihmisiä on maailmassa kopioina.

9

635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???????????????????

Noi samat ihmettelyt ja tarinat olet kertonut jo aiemmin, useaankin kertaan. Luettu on, mutta alkaa jo kyllästyttää sama lätinä.

• sami77

ensimmäinen kerta kun kirjoitan koko palstalle...

• Niin tavallinen tavis kun olla ja voi. Vaikea luonne eikä tule toimeen ihmisten kanssa. Sosiaalisuus kaukana kuin itä lännestä.

Farbod!!
      Malli?? Komeaksi sanotaan!! Haloo!!
      Ruma kuin mikä..... ulos molemmat ja Aki päälle!

• Kuvansi

Heli on muodokas, kauniskasvoinen reipashenkinen neitonen. Miellyttävä ja nokkela.

• Titta Lassinen

Mä tykkään Helistä, moni muu saa lähteä ensin. ;-)

• mielestä

heli on nätti ja jotenki siis ihan tavallinen tuola talossa, ei yritä väkisin pitää meteliä yllä. moni muu sieltä sais lähteä esim. maxine, oikein pikku pissis joka tyhmänä vielä rehentelee poikaystävän rahoilla jne. kissatki nauraa...

• jaaab

KATEELLISTEN PANETTELUA!!!!!hahhah!!!
      Miks Heliä kaikki nais puoliset haukkuu,,,,ihmetyttäää---hahah

• musta maalaus ta

kehtaatkin
      hae apua hoitoa
      kateelinen ori mattilais pissis
      HELI EI OLE KATEELLINEN KENELLEKÄÄN
      HEKI EI OLE VÄKIVALTAINEN
      HELI EI VALEHTELE
      HELI ON KAUNIS

hae apua

T: joku ketä tietää helistä sisätietoa

• Takkutukkapeikkolapsi

Heli todella vaikuttaa ihmiseltä, puhun nyt puhtaasti intuitiosta, elekielestä, hänen artikuloinnistaan ja tavastaan kohdella muita ihmisiä omasta mielestäni...

Helissä on jotakin joka saa aikaan minussa sen, ettei hän olisi hyvä ihminen...
        En tiedä mitä sillä tarkoitan, mutta jokin hänessä kielii että kaikki ei ole ihan kohdallaan...

En ollut ollenkaa hämmästynyt, kun hänestä ensimmäisen illan jälkeen tuli lööppieihn väkivallasta ja useaan otteeseen o puhuttu koulukiusaamisesta...

Kenties tytöllä on vain äärimmäiisen heikko itse4tunto, mene ja tiedä...

Kadi on edelleen suosikkini, vaikuttaa oikeasti kiltiltä ihmiseltä.

Nämäkin ovat vain ajatuksia, omiani.Enkä pyri niitä kenellekkään tyrkyttämään.Haluaisin vain kuulla toisten mielpiteitä, ihan vain psykologisessa mielessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2181
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1430
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1386
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1245
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      958
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      162
      838
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      742
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      736
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe