Onko se kyykky- , custom-, tai enskakuski vai joku muu ?
Mikä tyyppi naisten mieleen ?
12
1981
Vastaukset
- Selvyys
Veikkaisin kaikkien päätyvän SAVAGEEN.
- tärkein
ASENTO ! ajoasento on tärkein, se vetoaa naisten primitiivisimpiin vaistoihin!
- Nainentottatotisesti
Kokovartalonahka kyykyllä. =)
- edelleen
Eihän kukaan nainen reagoi mitenkään kyykkyihin tai enskoihin kuten eivät miehetkään. Customit taas saavat kaikkien pään kääntymään.
- PirjoR
Kyl miulla ainaski hahlo kostuu eniten siit, kun Customi ajaa ohi ja vilkasee mua.
PirjoR kirjoitti:
Kyl miulla ainaski hahlo kostuu eniten siit, kun Customi ajaa ohi ja vilkasee mua.
mis on kustomin silimät?
- Långvikin Motörhed
on ehdottomasti Yamaha Virago 250!!! Sopii erityisesti sirolle naiselle.
Minut se opetti ajamaan täydellä luotettavuudella. Kiersin sen kanssa yli kaksikymmentä ekaa tuhatta kilomertia ympäri Eurooppaa.
Ei ole hejrannut koskaan. Nyt -ajotaitojen kasvun myötä- tarvitsen isomman ja etsin sopivaa Kawaa.
Savagea kokeilin mutta tuntui liian epävakaala ohjata, Virreeni verrattuna.- epävakaa?
Paljon olen Savalla ajellut mutta epävakaus on jäänyt huomaamatta. Ehkä sinulle sattui jotenkin viallinen yksilö koeajoon? Savaan saa muuten Savakerhon kautta SuperBracea keulaan minkä pitäisi jämäköittää ohjausta entisestään.
- långvikin Motörhed
epävakaa? kirjoitti:
Paljon olen Savalla ajellut mutta epävakaus on jäänyt huomaamatta. Ehkä sinulle sattui jotenkin viallinen yksilö koeajoon? Savaan saa muuten Savakerhon kautta SuperBracea keulaan minkä pitäisi jämäköittää ohjausta entisestään.
vihjeestä
voi vitsi jos se Sava on viel myymättä,
taidanpa ottaa yhteyttä uudestaan sillä muutoin se tuntui niin mukavalta ajossa
- matula
Valmiiksi turha pelin verhoilu poistettu. Ainakin siitä nakupyörästä.
- pärrämisu
..ihan siit miehestä kii!! Jotkut miehet nii epäsytyttävii ettei auta vaiks mikä pärrä olis....
- ???
...luulet naisen saavasi. Osta "Pappa-Tunturi" ja vielä punainen, niin näkyy kauemmas.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle974571Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493142Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852889- 791657
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.401456450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021244- 15987
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40891Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah24878- 184864