vähempänä
taas yksi
4
1100
Vastaukset
- huolestunut...
Ämmänsaaren
Kirjoittanut: torin siisteys 21.8.2007 klo 18.50
kamalaa katsottavaa torilla kun laitapuolen kulkijat asuvat torilla ja räkivät ja oksentelevat siellä.Varsinkin torikahvila on suorastaan sikamaisessa kunnossa.En suosittele kenellekkään menemään ko.paikkaan kahvelle.Samoiten penkit ja niiden ympäristö.Rakennettiin kallis tori muutamalle asukille.
Vastaa tähän viestiin
Kerro kaverille tästä viestistä
Ilmoita asiattomasta viestistä
Itse tori siisti
Kirjoittanut: kyläpoliisi 21.8.2007 klo 20.42
ja kaunis. Nämä alkomaholin suurkuluttajat kuitenkin "majailevat" torilla. Eivätkä pärstäkään enää ole kauneimmasta päästä. Kuitenkin oikeus heidänkin on siellä olla, elleivät käiriköi pahemmin.
Näin kommentoi kyläpoliisi aloitettua keskustelua, annoi oikeuden tuoda vanhaa esille.
Missä on kyläpoliisi? Huolestunut olen , hän ilmoitti väsymyksestä, onko kukaan nähny, tavannut?
Kyläpoliisi oli kuitenkin, halusi olla oikeella puolella. - kuka torintallaja
vähempänä....et oikein pysy ajan tasalla.
on poissa.
- tulloo
itskullekkin vuorollaan. Ihmisen elo ei ole ikuista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129066Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883652- 202113
- 831302
- 271115
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661102- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791075- 551033
- 66982