SEXY;MIEHEKÄS

JUSSI; KUOLA

valuu jo!

40

26157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuata riskiä

      miähiä kehiin niin loppuus tua neitiily.

      • Doria M

        No, enpä nyt tiedä, mitä niin "miehistä" tuossa uudessa kaverissa muka on. Mielestäni hän näyttää pituutta lukuunottamatta hyvinkin perinteiseltä suomalaismieheltä, siis roimasti ylipainoiselta, baby-face naamaiselta tönköltä jöröltä.

        Selvästi hänestä kyllä huomasi, että ego tuntuu olevan iso (vai pippeli pieni?), kun tuota läskiä löytyy ja näin ollen massaa (olikohan 110 kg)..karsea ylipaino tuon pituiselle ja vielä norttia polttelee, kyllä on kaveri varmaan aikamoisen surkeassa kunnossa...sydäri viim 40-50 vuotiaana.

        Itse pidän enneminkin 175-182 pituisista, komeista/hyvännäköisistä ja tiukalla kropalla varustetuista kolleista, joilta älliäkin pitää löytymän ( ei tosin liikaa, heh! )..mutta tuollaiset bulldogin tapaiset körmyniskat eivät jaksa sytyttää sitten ollenkaan.

        Ps. samaa mieltä suurin osa kaikista kavereistanikin.


      • teidän
        Doria M kirjoitti:

        No, enpä nyt tiedä, mitä niin "miehistä" tuossa uudessa kaverissa muka on. Mielestäni hän näyttää pituutta lukuunottamatta hyvinkin perinteiseltä suomalaismieheltä, siis roimasti ylipainoiselta, baby-face naamaiselta tönköltä jöröltä.

        Selvästi hänestä kyllä huomasi, että ego tuntuu olevan iso (vai pippeli pieni?), kun tuota läskiä löytyy ja näin ollen massaa (olikohan 110 kg)..karsea ylipaino tuon pituiselle ja vielä norttia polttelee, kyllä on kaveri varmaan aikamoisen surkeassa kunnossa...sydäri viim 40-50 vuotiaana.

        Itse pidän enneminkin 175-182 pituisista, komeista/hyvännäköisistä ja tiukalla kropalla varustetuista kolleista, joilta älliäkin pitää löytymän ( ei tosin liikaa, heh! )..mutta tuollaiset bulldogin tapaiset körmyniskat eivät jaksa sytyttää sitten ollenkaan.

        Ps. samaa mieltä suurin osa kaikista kavereistanikin.

        porukka tietää kaikesta kaiken?


    • pelasti..BB:n maineen

      Nyt voi taas katsoa ohjelmaa kun Heli lähti pois ja kunnon mies tuli tilalle.

      • niina73

        kiva ku miehiä tulee lisää!!hyvä ett heli lähti
        jotain kunnon äksöniä taloon


    • mitä katsojat kaipaavat

      "ETTÄ MINÄHÄN SE JUON VAAN KIRKASTA VIINAA JA POLTAN FILTTERITÖNTÄ NORTTIA". MINÄ OLEN OIKEA MIES, EN LEIKI JA PANEN VAAN KAKKOSEEN!!!

      hohhoijaa. taitaa olla samanlainen pelle toisesta päästä. eihän kukaan mies tuonne oikeasti mene. jos halutaan aikuisia mukaan, niin sitten aikuisia, ei mitään "MÄ OLEN VPK:SSA" spedejä.

      Villasukat haisee!

      • nortis filtteri

        on, lande-spede.


      • oranssii
        nortis filtteri kirjoitti:

        on, lande-spede.

        näköö olevan. Tosimiehe tupakki onki vihree nortti.


      • BISSEE
        oranssii kirjoitti:

        näköö olevan. Tosimiehe tupakki onki vihree nortti.

        viinaa ja röökii taloo jussille ni saapi fabu pataa ja lähtee talost jalatedellä paareilla niin tulis timo ja,sauli neiti perässä ja saa piia moloo keittönpöydällä.viinaa


      • ennää
        oranssii kirjoitti:

        näköö olevan. Tosimiehe tupakki onki vihree nortti.

        vihireetä norttia ei ollu enää pitkähän aikahan myynnishä. Mutta tuo miäs on ihan miähennäköönen silti..


    • ilman järjen häivää

      taas noita jotka mielummin pilaa keuhkonsa tupakalla ja vetää hormonia perseeseen kuin tekee jotain älykästä!

      • you know

        ...ihan rehellisiä kaustislaisia kaustisen kappelin grilliltä!!! sopii koittaa senkin apinat!!!


    • äijä on spede>>

      ...

      • Vieno

        Kaustinen saa ainakin mainontaa...ja ehkä Jussikin löytää oman kullan ohjelman avulla. Hiukan ujolta poika vaikuttaa...liekkö sit varovaisuutta kun puoli sukua istuu telvision ääressä ja jännittää...


    • Ellukka-71

      ....oikea mies taloon!
      Jarkko on eilisiltaan vastannut yksinään talon miesvahvuudesta mutta nyt siellä onneksi on 2 miestä!

      Sori vaan , mutta en voi mitenkään pitää meikkaavia ja kikattavia "miehiä" ( Timo,Sauli )
      miehinä - kyllä he enempi naisista menevät !

      ELÄKÖÖN MIEHINEN , SUOMALAINEN M I E S !!!!!!!

      • puhetta!! Jatka samaan malliin

        oujee


    • ELLUKKA71

      ...MUUTAKIN KU SYLKI!

      • asiaaaa

        ny on jarkolle seuraa...aijät rules hullu-jussi sekä jarkko vittu timo ulos talosta ku kadi valitsi,sen ni saa eestitypy vihat kasalta ja putoo seuraaval,viikol.jarkko voittaa


    • tavallinen ihminen

      eipä todella taida koko ohjelmaa seuraavassa yleisössä saati ihmisissä jotka suostuvat tuollaista paskaa tekemään olla ainuttakaan miehekästä,,,kasvakaa oikeesti aikuiseksi ja hankkikaa elämä ja siihen sisältö.surullista nähdä mihin maailma menee ja ihmiset sen mukana.

      • sirkkasirkuttaja

        HEI HALLOOTA HALLOO!
        Elämässä pitää huumorin kukka kukkia ja kaikkea älytöntä keksiä!
        Tylsäks se käy jos aina vaan huokailee!
        Helevetti,kaikki vaan irti kaikesta kuulkaas.
        "surullista nähdä mihin maailma menee ja ihmiset sen mukana. " hehhehhehehhee.
        Hanki itse sisältös ja näännytä ittes keinutuoliin,elämä on täynnä valintoja.

        Anna munkin kaikki kestää !

        GO BB!


      • 26v
        sirkkasirkuttaja kirjoitti:

        HEI HALLOOTA HALLOO!
        Elämässä pitää huumorin kukka kukkia ja kaikkea älytöntä keksiä!
        Tylsäks se käy jos aina vaan huokailee!
        Helevetti,kaikki vaan irti kaikesta kuulkaas.
        "surullista nähdä mihin maailma menee ja ihmiset sen mukana. " hehhehhehehhee.
        Hanki itse sisältös ja näännytä ittes keinutuoliin,elämä on täynnä valintoja.

        Anna munkin kaikki kestää !

        GO BB!

        bb täyttä paskaa..sisältä köyhille saamattomille typeryksille.


      • tede 26v
        sirkkasirkuttaja kirjoitti:

        HEI HALLOOTA HALLOO!
        Elämässä pitää huumorin kukka kukkia ja kaikkea älytöntä keksiä!
        Tylsäks se käy jos aina vaan huokailee!
        Helevetti,kaikki vaan irti kaikesta kuulkaas.
        "surullista nähdä mihin maailma menee ja ihmiset sen mukana. " hehhehhehehhee.
        Hanki itse sisältös ja näännytä ittes keinutuoliin,elämä on täynnä valintoja.

        Anna munkin kaikki kestää !

        GO BB!

        bb täyttä paskaa.sisältä köyhille saamattomille typeryksille.


    • make

      no ei jussi nyt mikään kauhean erikoisen iso ja miehekäs ole ihan normaali itse olen paljon isokokoisempi.kaljut miehet ovat vaan jostain ihme syystä naisten mieleen..

      • BB-tä

        kummasti kaikki jotka sanoo et paskaa ja paska ohjelma,ne tyypit kattoo bb-tä eniten ja arvostelee tätä vittu tehänne olette oikeita arvostelijoita briliant.shaissee..


      • teinix.........
        BB-tä kirjoitti:

        kummasti kaikki jotka sanoo et paskaa ja paska ohjelma,ne tyypit kattoo bb-tä eniten ja arvostelee tätä vittu tehänne olette oikeita arvostelijoita briliant.shaissee..

        teinix.... ruahaahhhaaa


      • Kaljuista miehistä

        Kalju on helppo pitää puhtaana. On miehelläkin joku paikka, joka ei haise. Suomi-miehen hygienia on mitä on. Ei noi neitikampauksien tekijätkään mieti, miltä heidän hiukset haisevat.

        Pään sisältöä en kommentoi.


    • Makunsa kullakin

      Jussi, pakaraton löysäpöksy ei herättänyt muuta kuin hymyä naisten reaktioita kohtaan.

      Oma määritelmä komeasta, karheasta miehestä on jotain ihan muuta..

      No, jotkut tyytyy ajamaan ladalla ;D

      t.Nainen 37v.

      • kun ajelet

        samaralla.


    • PALOMIES--

      Nii... toiset tekee sitä harrastuspohjalta ja sanoo itteänsä palomieheks... (sammutusmies?)

      • kuuhullu

        se kehuu aina itteensä enemmän mitä tarttis ja valkoisia valheita livahtelee suusta kehujen mukana.ei kai se kauan talossa pysy...toivotaan

        ja ihme juttu on ku sanoi että haluaa perheen.oon kyllä kuullu sen suusta ihan päinvastaista vai pitääkö vaan valokeilassa valehdella lisää


      • totta se on

        joo...se on mukana, vain tosi toimissa,eikä löhö turhaan..asemalla:)


    • valu mitään muuta

      ku kuola, luulis että tota katellessa rupeis muutkin paikat valumaan.

    • liian kiltin näköinen kaljupää.:D

      • bb...

        ja ei sovi sulle...


    • go on keeper

      Taloon sais tulla edes yksi oikea NAINEN. Piia ja Tiina ainoat mukiinmenevät. Noita bimboja lapsellisia ja laiskoja harakanpesiä kadeja, suveja ja maxineja ym. voi oikeen naisiksi sanoo

    • pussi

      Jussi näyttää ihan kaljulta nahkahomolta joka vain siviilivaatteissa tuli taloon.

      • on selvästikin

        arka pikkupoika ison miehen vartaloon sidottuna. ja helvetin tyhmä kaiken lisäksi.


      • Mies40
        on selvästikin kirjoitti:

        arka pikkupoika ison miehen vartaloon sidottuna. ja helvetin tyhmä kaiken lisäksi.

        Painoa tullut kiitettävästi lisää armeija-ajasta.
        Tuskin kaurapuurolla.
        Nappia napaan vaan.
        Seuraavat kännit osoittavat nappien tehokkuuden.


      • Empatiaa Väsyneelle isälle
        Mies40 kirjoitti:

        Painoa tullut kiitettävästi lisää armeija-ajasta.
        Tuskin kaurapuurolla.
        Nappia napaan vaan.
        Seuraavat kännit osoittavat nappien tehokkuuden.

        Vanhoillislestadiolaisen miehen parisuhde/avioliitto törmää kriisiin.

        Saarnaajat ovat kieltäneet ehkäisyn käytön. He kuulustelevat uskovaisia pariskuntia syntyvyyden rajoittamisesta.
        Avioparin seksielämä on tuhoutunut monella.
        Lapsia toki syntyy mutta oikea vastuuntunto ja läheisyys ovat pariskunnalta kadonneet!

        Vanhoillislestadiolainen Väsynyt isä on kuvannut ristiriitaista elämäntilanneettaan tässä:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000 000000003&conference=4500000000000490&posting=220000000 29556773


    • Poissa ollut

      Akiko on poistunut talosta? Äänestettiinkö ulos vai mitä on tapahtunut?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      147
      2537
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      414
      2193
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2074
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      119
      1364
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1320
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1179
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1133
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1097
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1074
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      998
    Aihe