Voitte olla ylpeitä paikkakunnasta, ainakin maisemien ja ympäristön hoidon suhteen. Muinoin ensi kertaa pohjoiseen Suomussalmen kautta ajaessa jäi varmimmin mieleen teidän taajamamaisemat, muita paikkakuntia on edelleen vaikea yksilöidä pitkän ajomatkan varrella.
Samoin Ämmänsaari nimenä jää hyvin mieleen, miksi ihmeessä se ei kelpaisi teille käyttöön jatkossakin?
Pysähdellessä on palvelukin ollut ystävällistä, toisin kuin monessa eteläisemmän paikkakunnan kohteessa.
Heippa ämmänsaarelaiset !
7
793
Vastaukset
kuvagalleriasta www.rantaneuvos.com sieltä löytyy myös Ämmänsaari, kiitos sulle että osaat arvostaa oikein meitä Suomussalmelaisia ja hyvää syksyä etelän immeiselle, "Neuvos"
- farth11
ihteesä täynnä oleva "neuvos", joka on itseään lainaten kova piereskelemään.
- pierettää
painu hel...
- farth11
Anteeksi heittoni, on ollut huono päivä. Olen pahoillani edellisestä.
- farth11
farth11 kirjoitti:
Anteeksi heittoni, on ollut huono päivä. Olen pahoillani edellisestä.
sinun homolta haiskahtavia viestejä erota alkuperäisestä.
- virkamiehineen
sai kusetettua porukkaa ja nimi Ämmänsaari poistui, mutta on näköjään tulossa takaisin käyttöön.
- hävinnyt
koskaan kartalta. Ämmänsaari on ja pysyy yhtenä (ydin)osana kuntakeskusta, jota alettiin kutsua kaikkinensa Suomussalmeksi, jotteivat ulkopaikkakuntalaiset ajelisi turhaan kirkonkylälle ja ihmettelisi suuren kunnan vähäistä keskusta.Keskustaa on Jalonkangas, Taivalalanen, Tervakangas jne. Paljon myös aikanaan tuli postia Ämmänsaaren kuntaan, jota ei koskaan ole ollut olemassakaan. Kunhan kartat saadaan ajantasalle, niin tämäkin ongelma poistuu, paitsi niiltä paikallisilta jankkaajilta, jotka eivät halua/kykene asiaa oikein ymmärtää. Että sellainen tapaus !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018721Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683091- 171514
- 741056
- 761048
- 271005
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63958- 55943
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73894- 65890