Sain vielä kuukausi sitten siirretyä musaa kannettavasta kännyyn ja toisinpäin. Eilen kokeilin ja yhteys pelasi vain kännykästä tietokoneeseen päin, eli ensin koneelta vastaanota tiedosto ja sitten lähetyskännykästä. Koneelta en saanut mitään laitettua puhelimeen, onko k610i:ssa joku vastaaota tiedosto, tms toiminto, jonka pitäisi olla päällä, vai mistä tämä johtuu....??
Bluetooth ja k610i
nnnnnnnnnnnnnn
2
394
Vastaukset
Valinnat-->työkalut--> yhteys--->bluetooth--> Ota käyttöön. Bluetoothin tarvitsee tottakai olla käytössä että toinen laite sen löytää ja voit vaihtaa tiedostoja :)
- sdfffffffffffffs
koneessa tilapäinen häiriö, seuraavalla kerralla onnistui kuin ennenkin, ja kone löysi kännyn. Mistä lie johtuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1437181Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1202907Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k141777- 671757
- 601374
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1681344- 2611199
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast35970Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49936Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.41904