Heips, kuulkaas, sitä olen miettinyt ja vähän katsellut että olisiko olemassa sellaista koodia jolla perheessä / tontilla voisi olla enemmänkin kuin tuon 8 ihmistä?
Pelaan itse lempi "perheelläni" eli mustalaisyhteisöllä, ja potuttaa kun ei ole varaa kasvaa enää.. lapsia ei ole yhtäkään ja kenestäkään en halua luopua, vaikka muuttaisikin vain naapuriin.. :(
Kiitos kaikille ! :)
Määrä koodi ?!
5
269
Vastaukset
Tästä on jo Topic alapuolella
Siihen ei ole koodia mutta modista voit ladata tämän.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=1000000000000019&posting=22000000029493600
(Jos vain vähän viittisitten katsoa edellisiä keskusteluja ja käyttää hakua niin olisi hieman helpompaa)- ahhhahah..
Nii just, en mä kaikkia viestejä hei pysty kaivamaan ylös täältä vaikka mielenkiinnostani jo pelkästään yritän.. syytä vaikka noita huonoja otsikoita...
ahhhahah.. kirjoitti:
Nii just, en mä kaikkia viestejä hei pysty kaivamaan ylös täältä vaikka mielenkiinnostani jo pelkästään yritän.. syytä vaikka noita huonoja otsikoita...
Kun toi viestini sattui JUURI olemaan etusivulla ja vielä otsikoitu hyvin :D no mutta peliiloa.
- Teté
viveca87 kirjoitti:
Kun toi viestini sattui JUURI olemaan etusivulla ja vielä otsikoitu hyvin :D no mutta peliiloa.
"Mustalaisyhteisöllä.." pisti silmään. Kannattaisi mieluummin käyttää nimitystä "Romaniyhteisö" koska "Mustalainen" on haukkumasana. En minäkään sano "Pelaan yhdellä hutsunaisella" (pelaan yhdellä rikkaalla juristi sinkkunaisella) ... Tiiät varmaan mitä tarkoitan.
- Sims Maniac?
Teté kirjoitti:
"Mustalaisyhteisöllä.." pisti silmään. Kannattaisi mieluummin käyttää nimitystä "Romaniyhteisö" koska "Mustalainen" on haukkumasana. En minäkään sano "Pelaan yhdellä hutsunaisella" (pelaan yhdellä rikkaalla juristi sinkkunaisella) ... Tiiät varmaan mitä tarkoitan.
:D Hyvä huomautus tete! :) Olet oikeassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439