Tiistaina 9.10 klo 11.00 Kajaanin Raatihuoneen torilta lähtee mielen osoitus kulkue liikkeelle!
Jokaista tarvitaan nyt mukaan, kertokaa kaikille tutuillenne ja pyytäkää lähtemään mukaan.
Väkeä toivotaan mukaan erityisesti pienistä kunnista, jotka ovat lakkauttamisten kurimuksessa. Ristijärvi, Puolanka, Paltamo ja Hyrynsalmi teiltä toivotaan erityisen näyttävää joukkoa mukaan yhteisen asian puolesta.
Lisää tietoa tuodaan foorumille viikonlopun aikana.
Mielenosotus Kajaanissa 9.10
14
852
Vastaukset
- Lehtiä lukematon
Hyvä että tietoa tulee tälläkin palstalla, koska kaikki eivät saa tietoa lehden tai muun median kautta.
lisää vaan uutisia kehiin, että kaikki kynnelle kykenevät tietävät missä mennään, tervehtien teitä Kainuulaiset, "Neuvos"
- leipiäsi
rantaneuvos1 kirjoitti:
lisää vaan uutisia kehiin, että kaikki kynnelle kykenevät tietävät missä mennään, tervehtien teitä Kainuulaiset, "Neuvos"
ja mennä jakamaan nälkäisille mielenosoittajille
leipiäsi kirjoitti:
ja mennä jakamaan nälkäisille mielenosoittajille
nenäpäähän, tervetuloa juttusille nälkäiset, nälkää nähnyt neuvos Suomussalmelta Kajaanin torilla, terveisin "Neuvos"
- mukaan vain
rantaneuvos1 kirjoitti:
nenäpäähän, tervetuloa juttusille nälkäiset, nälkää nähnyt neuvos Suomussalmelta Kajaanin torilla, terveisin "Neuvos"
Kaikki suomussalmelaiset mukaan oikean asian piolesta.
- Pat Ruuna
mukaan vain kirjoitti:
Kaikki suomussalmelaiset mukaan oikean asian piolesta.
Kaikki sinne vaan marssimaan. Marssiminen raittiissa ilmassa antaa virkeyttä ja hyvän mielen.
Muistakaa käydä samalla reissulla myös kaljalla ja Kajaanin erinomaisissa liikkeissä ostoksilla, jotta saadaan tuloja tänne Kajaaniin.
Hallintokokeilun toimintaanhan moisilla marsseilla ei ole mitään vaikutusta. - tipahtaa ha ha haaaaaaa
Pat Ruuna kirjoitti:
Kaikki sinne vaan marssimaan. Marssiminen raittiissa ilmassa antaa virkeyttä ja hyvän mielen.
Muistakaa käydä samalla reissulla myös kaljalla ja Kajaanin erinomaisissa liikkeissä ostoksilla, jotta saadaan tuloja tänne Kajaaniin.
Hallintokokeilun toimintaanhan moisilla marsseilla ei ole mitään vaikutusta.Hallintokokeilun toimintaanhan moisilla marsseilla ei ole mitään vaikutusta.
Ja sitähän sinä et voi tietää!!!!!!!!! - farth11
Pat Ruuna kirjoitti:
Kaikki sinne vaan marssimaan. Marssiminen raittiissa ilmassa antaa virkeyttä ja hyvän mielen.
Muistakaa käydä samalla reissulla myös kaljalla ja Kajaanin erinomaisissa liikkeissä ostoksilla, jotta saadaan tuloja tänne Kajaaniin.
Hallintokokeilun toimintaanhan moisilla marsseilla ei ole mitään vaikutusta.munaton hevonen helevetin kuuseen jakamasta niitä typeriä kommenttejas. Turhaan sinä vingut joka palstalla ja puolustelet noita herroja jotka ei ymmärrä talouden teosta yhtään mitään. Ruotsalaisen Teuvoakin ilkesit mollata joka on ainut kuka uskaltaa uhmata jopa omaa terveyttään kanssaihmisten oikeuksien puolesta. Joutaisit vanha kaakki makkaratehtaalle.
- hartikainen
tipahtaa ha ha haaaaaaa kirjoitti:
Hallintokokeilun toimintaanhan moisilla marsseilla ei ole mitään vaikutusta.
Ja sitähän sinä et voi tietää!!!!!!!!!tämähän se on melkoinen hevonen tämä hah haa.
Kyllähän se pikkuisen panee maakunnan herrojakin ajatteluttamaan kun niiden ikkunan alle marssii muutama sata äkäistä kainuulaista ja vaativat tulemaan juttusille kauppakaudulle.
siinä taitaa mennä leskisellä ja pääkkösellä pupu pöksyyn niin että pitää järjestää jokin matka muualle kainuuseen ettei tarvitse olla paikanpäällä katsomassa asiaa. saahan siitä sitten taas hyvät kilometri korvaukset. hartikainen kirjoitti:
tämähän se on melkoinen hevonen tämä hah haa.
Kyllähän se pikkuisen panee maakunnan herrojakin ajatteluttamaan kun niiden ikkunan alle marssii muutama sata äkäistä kainuulaista ja vaativat tulemaan juttusille kauppakaudulle.
siinä taitaa mennä leskisellä ja pääkkösellä pupu pöksyyn niin että pitää järjestää jokin matka muualle kainuuseen ettei tarvitse olla paikanpäällä katsomassa asiaa. saahan siitä sitten taas hyvät kilometri korvaukset.matkustavat pois ja saavat taas kilometrikorvauksia.
ja rupeaa syömälakkoon, terveisin "Neuvos"
- kun pilaat
hyvän asian. Taitaa olla vaalit tulossa hörhö-neuvoksellekin, kun rupeaa ratsastamaan vakavalla asialla.
Toivottavasti pukeudut kunnon kukkamekkoon, että varmasti kaikki huomaa sinut. Eroa hörhöneuvoksen ja Teuvo Ruotsalaisen välillä on siinä, että TR ei pyri muuhun kuin Kainuun asioiden kuntoonsaattamiseen.
Mene hyvä -neuvos vintille tiistaiksi ja vedä säkki päähäsi. kun pilaat kirjoitti:
hyvän asian. Taitaa olla vaalit tulossa hörhö-neuvoksellekin, kun rupeaa ratsastamaan vakavalla asialla.
Toivottavasti pukeudut kunnon kukkamekkoon, että varmasti kaikki huomaa sinut. Eroa hörhöneuvoksen ja Teuvo Ruotsalaisen välillä on siinä, että TR ei pyri muuhun kuin Kainuun asioiden kuntoonsaattamiseen.
Mene hyvä -neuvos vintille tiistaiksi ja vedä säkki päähäsi.ovat tulossa, terveisin tuleva vainaja "Rantaneuvos"
- yrjöpoeka
rantaneuvos1 kirjoitti:
ovat tulossa, terveisin tuleva vainaja "Rantaneuvos"
ei ole minkään vaalikampanjan aloitus tilaisuus. Sillä ajatuksella sinne on aivan turha tulla. Mielenosoituksella halutaan vaikuttaa terveydenhoito palvelujen tilaan maakunnan tasolla.
Kenenkään mahdollisia vaalihaluja tulevaisuudessa tämä tapahtuma ei tule millään tavoin auttamaan.
Jokainen joka haluaa auttaa Kainuun terveydenhoidon säilymistä kattavana järjestelmänä, hän on tervetullut tilaisuuteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m159497- 26429
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428