Kysyisin vain miten Pokemon Diamond koodit laitetaan Nintendo Ds litelle? Pitääkö painaa tiettyä näppäinyhdistelmää jotta aukeaa uusi ikkuna, johon sitten kirjoitetaan tämä koodi esim. vaikka rahakoodi? Jos asia on näin, kertokaa se näppäinyhdistelmä ja jos ei, voisitteko ystävällisesti neuvoa oikean tavan :)
Kiitos jo etukäteen!
Pelilaite on siis Nintendo Ds lite.
Koodejakin saa antaa esim. rare candy koodi olisi tarpeen..
Huom.! Olen jo pelannut Pokemon Diamondin läpi ilman koodeja.
Miten Pokemon huijauskoodit laitetaan Ds litelle?
38
2412
Vastaukset
- shashaREYT4WRTRTERTRESWR
Noh se on helppo nakki! KUVITTELE! Painat NÄPPÄIN YHISTELMÄÄ : a b start noit yht aikaa sit kirjotat siihen : motherlodd tarkoituksella 2 d:tä :) :)
- pokefan-1
Missä kohtaa se näppäinyhdistelmä pitää painaa? Pelissä, ennen peliä vai missä kohtaa? Vai siinä kohtaa kun aukaisen pelilaitteen :D
- buneary
Mull ei toimi siis a b start yhtä aikaa???
- kdfsfkdsf
ei se a b start koodi toimi
- kdfsffkdsf
buneary kirjoitti:
Mull ei toimi siis a b start yhtä aikaa???
ei mulkaan
- alala
olen pelannut pearlin läpi ilman koodeja mutta haluan arceus koodin ja 999 masterballia
- koodin tietäjä
1. MASTER BALL KOODI PAINAT PELIN AIKANA A SIT B JA START JA L SAMAA AIKAA!2 ARCEUKSEN SAA KOODILLA SIIHEN TARVII YHEN JUTUN ET PYSTYY KIRJOTTAA YHELLE TYYPILLE ARCEUS SE JUTTU ON COMMENT JA SEN SAA SIELTÄ LUMI KAUPUNGISTA MEET SIELLÄ YHTEEN ISOON TEMPPELII SIT NII ISOON KERROKSEE KU PYSTYT SIT SIELLÄ ON YKS TYYPPI JA PUHUT SILLE NII SIIHEN TULEE SE MIHIN PITÄÄ KIRJOTTAA ARCEUS TAI JOKU MUU JOS HALUU JONKUN MUUN SIT MEET SEN JÄLKEEEN SINNE MISSÄ OOT NAPANNUT DIALCAN/PEARLIN TAI SEN MINKÄ SAA PLATINUMISSA SIINÄ SE. 3 RARE CANDY KOODI ON RED CARE MINKÄ SANOT SIELLÄ JÄÄ KAUPUNGISSA TEMPPELIN TYYPILLE SANOT SEN NII SIINÄ TEILLE PARI KOODIIII!
- rndm.
koodin tietäjä kirjoitti:
1. MASTER BALL KOODI PAINAT PELIN AIKANA A SIT B JA START JA L SAMAA AIKAA!2 ARCEUKSEN SAA KOODILLA SIIHEN TARVII YHEN JUTUN ET PYSTYY KIRJOTTAA YHELLE TYYPILLE ARCEUS SE JUTTU ON COMMENT JA SEN SAA SIELTÄ LUMI KAUPUNGISTA MEET SIELLÄ YHTEEN ISOON TEMPPELII SIT NII ISOON KERROKSEE KU PYSTYT SIT SIELLÄ ON YKS TYYPPI JA PUHUT SILLE NII SIIHEN TULEE SE MIHIN PITÄÄ KIRJOTTAA ARCEUS TAI JOKU MUU JOS HALUU JONKUN MUUN SIT MEET SEN JÄLKEEEN SINNE MISSÄ OOT NAPANNUT DIALCAN/PEARLIN TAI SEN MINKÄ SAA PLATINUMISSA SIINÄ SE. 3 RARE CANDY KOODI ON RED CARE MINKÄ SANOT SIELLÄ JÄÄ KAUPUNGISSA TEMPPELIN TYYPILLE SANOT SEN NII SIINÄ TEILLE PARI KOODIIII!
Ensinnäkin, älkää postatko näihin vanhoihin.
Toiseksi, ainoat "koodit" neljännen genin peleissä ovat nämä:
-L R Start Select melkein milloin vain kun peli on päällä
-Ylös Select B "Press Start" -ruudussa - nix99
koodin tietäjä kirjoitti:
mä oon painanut koodi nappeja vaikka kuinka monta kertaa eikä tapahdu yhtään mitään
- rndm.
nix99 kirjoitti:
mä oon painanut koodi nappeja vaikka kuinka monta kertaa eikä tapahdu yhtään mitään
Eli kun teet yhdistelmän "L R Start Select", niin pidät kaikkia nappeja pohjassa yhtä aikaa. Siis ensin paina L ja pidä pohjassa, sitten paina R ja pidä vieläkin molempia pohjassa... ja niin edelleen.
Toimii siis vain Diamondissa, Pearlissa, Platinumissa, HeartGoldissa ja SoulSilverissä.
Kolmannen sukupolven peleihin on omat koodinsa, tässä yksi niistä:
A B Start Select melkein missä kohdassa peliä tahansa. - sdgsadfgwgwsgsd
rndm. kirjoitti:
Eli kun teet yhdistelmän "L R Start Select", niin pidät kaikkia nappeja pohjassa yhtä aikaa. Siis ensin paina L ja pidä pohjassa, sitten paina R ja pidä vieläkin molempia pohjassa... ja niin edelleen.
Toimii siis vain Diamondissa, Pearlissa, Platinumissa, HeartGoldissa ja SoulSilverissä.
Kolmannen sukupolven peleihin on omat koodinsa, tässä yksi niistä:
A B Start Select melkein missä kohdassa peliä tahansa.mitä tuo "L R Start Select" auttaa ? :D mulla se vaa katkasee pelin ja oon siel mis olin ennen "L R Start Select" :DDD
- rndm.
sdgsadfgwgwsgsd kirjoitti:
mitä tuo "L R Start Select" auttaa ? :D mulla se vaa katkasee pelin ja oon siel mis olin ennen "L R Start Select" :DDD
Kutsutaan "Soft Reset"iksi, koska se resetoi pelin, mutta ei DSssää. Nopeuttaa tiettyjä asioita, kuten oikeanatureisen legun hankkimista.
Kokeilitkos toista? =) - Pikku Poika
rndm. kirjoitti:
Kutsutaan "Soft Reset"iksi, koska se resetoi pelin, mutta ei DSssää. Nopeuttaa tiettyjä asioita, kuten oikeanatureisen legun hankkimista.
Kokeilitkos toista? =)mikään näistä ei toimi ainakaan DSi:llä
- rndm.
Pikku Poika kirjoitti:
mikään näistä ei toimi ainakaan DSi:llä
Eli:
L R Start Select melkein milloin vain pelin aikana. (Ei päävalikossa, introssa eikä tallentaessa.)
Ylös Select B "Press Start" tai "Touch to Start" -ruudussa.
Kaikki napit samaan aikaan pohjaan. (Siksi " " väleihin eikä ", ".)
Toimii vain viidessä uusimmassa pelissä. (D, P, Pt, HG, SS) - paskat123
rndm. kirjoitti:
Eli:
L R Start Select melkein milloin vain pelin aikana. (Ei päävalikossa, introssa eikä tallentaessa.)
Toimii vain viidessä uusimmassa pelissä. (D, P, Pt, HG, SS)ei toimi mikää naäist iha hujast...
- rndm.
paskat123 kirjoitti:
ei toimi mikää naäist iha hujast...
Yritäpä vaan lisää.
- 'hhh
rndm. kirjoitti:
Ensinnäkin, älkää postatko näihin vanhoihin.
Toiseksi, ainoat "koodit" neljännen genin peleissä ovat nämä:
-L R Start Select melkein milloin vain kun peli on päällä
-Ylös Select B "Press Start" -ruudussaMulla meni vaan ruutu valkoseks ja se palas päävalikkoon koko peli ku painoin L,R,STAR ja SELECT...........?
- jokuhgkjvu,
rndm. kirjoitti:
Eli:
Toimii vain viidessä uusimmassa pelissä. (D, P, Pt, HG, SS)Mun ruutu meni valkoseks, peli vaan palas päävalikkoon...
Kauanko pitää painaa?
mul on DSi :) - QAAAAAAAAAAAAAA
rndm. kirjoitti:
Eli:
Toimii vain viidessä uusimmassa pelissä. (D, P, Pt, HG, SS)Ylös Select B "Press Start--> SEURAUS: SININEN RUUTU JA LUKI "DELETE ALL SAVED DATA?" O_________________O
- nm
QAAAAAAAAAAAAAA kirjoitti:
Ylös Select B "Press Start--> SEURAUS: SININEN RUUTU JA LUKI "DELETE ALL SAVED DATA?" O_________________O
jokuhgkjvu, -tyyppi, sen näytön kuuluu mennä valkoseks. Nappeja pitää painaa vaan sen verran et noin käy.
Ylös Select B "Press Start--> SEURAUS: SININEN RUUTU JA LUKI "DELETE ALL SAVED DATA
-niihän siinä käy kokeilitko oikeesti? - diivu_87
rndm. kirjoitti:
Eli:
Toimii vain viidessä uusimmassa pelissä. (D, P, Pt, HG, SS)no siis miten saisin siis vaikka rare candyjä Pearliin?
Jos paian näppäimiä yhtä aikaa ni mist voi tietää mitä saa xD vai saako mitään. - rndm.
diivu_87 kirjoitti:
no siis miten saisin siis vaikka rare candyjä Pearliin?
Jos paian näppäimiä yhtä aikaa ni mist voi tietää mitä saa xD vai saako mitään.Rare Candy -koodin pitäisi olla jo valmiiksi siinä, kun ostat sen.
Eipä tiedä, ennen kun kokeilee. Jätin yllätykseks =D - poke pokeri
rndm. kirjoitti:
Eli:
Toimii vain viidessä uusimmassa pelissä. (D, P, Pt, HG, SS)ei toimi ollenkaa
- ihime ukkeli
jokuhgkjvu, kirjoitti:
Mun ruutu meni valkoseks, peli vaan palas päävalikkoon...
Kauanko pitää painaa?
mul on DSi :)pitääkö peli eka vetää läpi ja sitte vasta tehä se
- nm
poke pokeri kirjoitti:
ei toimi ollenkaa
Mikä ei toimi?
Nämä toimivat 100%
-L R Start Select melkein milloin vain kun peli on päällä!
-Ylös Select B "Press Start" -ruudussa! ( - koovi
rndm. kirjoitti:
Rare Candy -koodin pitäisi olla jo valmiiksi siinä, kun ostat sen.
Eipä tiedä, ennen kun kokeilee. Jätin yllätykseks =DMikä ön action replay
- pokemaster
mikkää ei toimi
- randomsky
Elikkäs, pitäskö mennä snowpoint temppeliin ja puhua siellä jollekin tyypille? Kävin kattoon siellä eikä siä ollu muita tyyppejä ku se mikä seisoo siinä oven viäressä... Pitäskö ensin mennä joku missiooni tai jotain että se ilmestyy?!?
- wilkk 23
mitä delete al save datas tapahtuu ?
- AR
Ei noihin poksuihin mitää koodeja ole! Pitää ostaa erikseen laite Action Replay tai GameShark ym. Paitsi että ekoissa peleissä on bugeja...
- pokepoke
delete all saved data poistaa pelin jota olet pelannut ja voit aloittaa uudestaan ettekö te pöljät tiiiiiiiiä sitä. se ei ole koodi nimittäin ohjekirjassakin sanotaan että kun painat start ruudussa ylös select B niin voit resetoida vanhan pelin ja aloittaa alusta. IDIOOOTIT
- voi stna.
V*ttu kiitosta vaan, olin ihan sika pitkällä ja HMM MITÄS KÄVIKÄÄN?! KOKO RUUTU MENI VALKOSEKS JA PASKAT KOKO MOSKA KÄYNNISTY UUDELLEEN - ARVATKAA KYRPIIKÖ PIKKASEN?!?!?!?
- fighter11
Voihan!!!!!Mist saa semmosen p*skan koodi jutun?!!!
- mpsa
pitääkö olla voittanu liiga että voi käyttää koodia
Mitä järkee on käyttää Pokemon pelissä huijauskoodeja. Pelistä menee mielenkiinto, jos sellasia käyttää.
- nm
Ekaks... tää viestiketju on jo nostettu liian monta kertaa
Toiseks... Katselkaa päivämääriä
Kolmanneks...
-L R Start Select (melkein milloin vain kun peli on päällä!)
-Ylös Select B (Paina Start -ruudussa! ( - low
mitä koodei on soul silverii
- joku
pitää ostaa koodikortti,mun kaveril on semmonen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti30836704Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s895705Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos294884Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2584072Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori1033354Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös193179Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta632768Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi512261En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122074Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4711814