Huom! naiset

NIPSU-NEITI

http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Unioni patistaa naisia lakkoon hoitajien tukemiseksi/1135230961961

No niin,kaikki naiset ei muuta ku solidaarisuuslakkoon. Minä kyllä voin olla,näin sairaslomalla joutaa lakkoilemaan.

14

1449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akitoijaan naisia

      onko se pillun anto lakko vai mikähän lie, kun jutusta ei oikein käy ilmi

    • kyseessä

      ovela juoni?
      Lainaus linkistä:

      "Jos hoitajien palkkoja ei nosteta yhteisin päätöksin, nousevat ne kuitenkin markkinamekanismien kautta siten, että hoitajat siirtyvät reppufirmoihin. Onko tavoitteena yksityistää suomalainen terveydenhoito?"

      Eikö ko. liiton puheenjohtaja ole kokoomuslainen

      • nykyisen

        hallituksen poliittiset kuviot: veronalennuksia tehtaillaan, koska valtion kassassa on ylijäämää.
        mutta rahaa ei riitä perushyvinvoinnin eteen.


    • hyvinkin

      ... että olet sairauslomalla, älä viitsi.

    • tytöt

      hymy.......................Nipsu-neiti ei ainakaan kateellinen ole.

    • P..LE

      ...vai vielä solidaarisuuslakkoon. Itse olisin tyytyväinen, jos saisin sen verran palkkaa kuin hoitsut lisää kinuaa.
      Lisää hoitajia tarvitaan ja pienempi palkka riittää ..TANA

      • katteellisen

        ihmisen kommentti.Joka ei kaiken lisäksi näötä ällyövän,mitä on raskas työ.No,mistäpä tuon tietäsit ku luultavasti et koskaan oo sellasesta ees unta nähny.
        Kouluttaudu ja tee assien etteen jotain,äläkä katteellisena marise.


      • lääkäreille
        katteellisen kirjoitti:

        ihmisen kommentti.Joka ei kaiken lisäksi näötä ällyövän,mitä on raskas työ.No,mistäpä tuon tietäsit ku luultavasti et koskaan oo sellasesta ees unta nähny.
        Kouluttaudu ja tee assien etteen jotain,äläkä katteellisena marise.

        (ja kansanedustajille) ropsautettiin palkankorotus ei kukaan mennyt tukilakkoon.........


      • nokkas
        katteellisen kirjoitti:

        ihmisen kommentti.Joka ei kaiken lisäksi näötä ällyövän,mitä on raskas työ.No,mistäpä tuon tietäsit ku luultavasti et koskaan oo sellasesta ees unta nähny.
        Kouluttaudu ja tee assien etteen jotain,äläkä katteellisena marise.

        ummessa, kun et asioiden oikeaa laitaa tiedä.
        Raskasta työtä en suostu tekemään saati unta näkemään , koska tutkintoni ovat aivan muilta aloilta, joka ei tällä hetkellä satu työllistämään.
        Ei lisää palkkaa hoitsuille. Hoitakaamme itse itsemme, jos emme kykene, kuolkaamme.


      • NIPSU-NEITI
        nokkas kirjoitti:

        ummessa, kun et asioiden oikeaa laitaa tiedä.
        Raskasta työtä en suostu tekemään saati unta näkemään , koska tutkintoni ovat aivan muilta aloilta, joka ei tällä hetkellä satu työllistämään.
        Ei lisää palkkaa hoitsuille. Hoitakaamme itse itsemme, jos emme kykene, kuolkaamme.

        En tarkoittanut aloituksellani,että porukat alkaa keskenään tappelemaan,vaan vähän niinku piloillani pistin ton linkin:)
        Kaikki ihmiset ovat samanarvoisia.Mutta tällä hetkellä on tapetilla TEHY.
        Mielestäni monella muullakin alalla tarvittas tuntuvia palkankorotuksia,tilanne vaan on nyt sellanen et hoitajat peräävät ennen vaaleja annettuja lupauksia.


      • NIPSU-NEITI kirjoitti:

        En tarkoittanut aloituksellani,että porukat alkaa keskenään tappelemaan,vaan vähän niinku piloillani pistin ton linkin:)
        Kaikki ihmiset ovat samanarvoisia.Mutta tällä hetkellä on tapetilla TEHY.
        Mielestäni monella muullakin alalla tarvittas tuntuvia palkankorotuksia,tilanne vaan on nyt sellanen et hoitajat peräävät ennen vaaleja annettuja lupauksia.

        Juuri siitä on kysymys se oli todella vaalilupaus, jolla päästiin valtaan ja rahakirstun vartijaksi, syyspäivän jatkoa Nipsu-Neiti.
        Ps, joko satoi ensilumen?


      • ristiin
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        Juuri siitä on kysymys se oli todella vaalilupaus, jolla päästiin valtaan ja rahakirstun vartijaksi, syyspäivän jatkoa Nipsu-Neiti.
        Ps, joko satoi ensilumen?

        Näyttää olevan kaiffoja nuokin nimimerkit.


      • nuoleskelmassa
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        Juuri siitä on kysymys se oli todella vaalilupaus, jolla päästiin valtaan ja rahakirstun vartijaksi, syyspäivän jatkoa Nipsu-Neiti.
        Ps, joko satoi ensilumen?

        jokkaesen persettä


      • farth22
        nuoleskelmassa kirjoitti:

        jokkaesen persettä

        ei ole enää ruskeakieli vaan satakieli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe