Tuollainen mahdollisesti saisi silta kytkettyä?
on kuitenkin 1800W ja 2x900, pitäisi kytkeä mutta nyt ei muista että miten tulikaan. Jos joku voi auttaa niin kiva!
First Austria vahvistiesta onko tietoo?
6
504
Vastaukset
- zippe69
Älä kytke siltaan vaan heitä sillalta koko vahvari jokeen. Nopealla googletuksella naurattaa kun vahvarin tehotkin ilmoitetaan näin:
-4x450 Watt pmpo
-2x900 Watt pmpo
Kyllähän ne siltakytkennät on yleensä kuitenkin merkitty kaiutinliittimiin jos välttämättä ton purkin haluu kiinni viritellä.- zippe69
Jollain ulkomaisella sivulla joku pistänä realistisemman arvion tehoista 4x25w. Eipä kai sitä 15a sulakkeenkaan perusteella voi isompia kuvitella. Kannattaa sitä miettiä jos mankasta saa 4x10w niin tehon kaksinkertaistumisella ääntä ei tule kun 3db lisää.
- neuvoja muille
Anna s.posti, niin kopsaan sulle
tuosta manuaalista
tuon kohdan / kohdat!
Ostin juuri 2 ite. - vanhanaikainenstereomies
Mistä te löydätte noita skeida laitteita?
Ihme kiina kamaa, jotka on täyttä sontaa lupausten ja teknisten tietojen perusteella.
Käyttökokemuksista puhumattakaan.
Miten viitsitte ja uskallatte ostaa täysin tietämättä mitä ostatte?
Onko teillä niin paljon ylimääräistä että on varaa kokeilla?
Itselläni ei ikävä kyllä ole :(- kelpaa mulle
Tänää sain omani käyttöön ja vastaa ihan sellaista 1999 vuoden biltema värkkiä varmaan nykyistäkin tää on vissiin japanilainen tää first austria
mutta ei kaltaisellani sunnutao hifistillä ollut mitään tän suurempia toiveita ihan ok sunnutai hifistille myönnän että matkoineen laitteineen olisin saanut jonkun oikein merkki laitteen usomesta 4 kanavaisen hyvät kaksi tuli maksamaan reilun
120 € 390 € lennot ja 90 € x 2 hotelli
(Huora samassa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 512243
- 85864
- 49856
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!9785- 68722
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35711Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27630- 45523
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82517Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28489