First Austria vahvistiesta onko tietoo?

Mitenkähän

Tuollainen mahdollisesti saisi silta kytkettyä?

on kuitenkin 1800W ja 2x900, pitäisi kytkeä mutta nyt ei muista että miten tulikaan. Jos joku voi auttaa niin kiva!

6

504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zippe69

      Älä kytke siltaan vaan heitä sillalta koko vahvari jokeen. Nopealla googletuksella naurattaa kun vahvarin tehotkin ilmoitetaan näin:
      -4x450 Watt pmpo
      -2x900 Watt pmpo
      Kyllähän ne siltakytkennät on yleensä kuitenkin merkitty kaiutinliittimiin jos välttämättä ton purkin haluu kiinni viritellä.

      • zippe69

        Jollain ulkomaisella sivulla joku pistänä realistisemman arvion tehoista 4x25w. Eipä kai sitä 15a sulakkeenkaan perusteella voi isompia kuvitella. Kannattaa sitä miettiä jos mankasta saa 4x10w niin tehon kaksinkertaistumisella ääntä ei tule kun 3db lisää.


    • neuvoja muille

      Anna s.posti, niin kopsaan sulle
      tuosta manuaalista
      tuon kohdan / kohdat!
      Ostin juuri 2 ite.


    • vanhanaikainenstereomies

      Mistä te löydätte noita skeida laitteita?
      Ihme kiina kamaa, jotka on täyttä sontaa lupausten ja teknisten tietojen perusteella.
      Käyttökokemuksista puhumattakaan.

      Miten viitsitte ja uskallatte ostaa täysin tietämättä mitä ostatte?
      Onko teillä niin paljon ylimääräistä että on varaa kokeilla?
      Itselläni ei ikävä kyllä ole :(

      • kelpaa mulle

        Tänää sain omani käyttöön ja vastaa ihan sellaista 1999 vuoden biltema värkkiä varmaan nykyistäkin tää on vissiin japanilainen tää first austria
        mutta ei kaltaisellani sunnutao hifistillä ollut mitään tän suurempia toiveita ihan ok sunnutai hifistille myönnän että matkoineen laitteineen olisin saanut jonkun oikein merkki laitteen usomesta 4 kanavaisen hyvät kaksi tuli maksamaan reilun
        120 € 390 € lennot ja 90 € x 2 hotelli
        (Huora samassa)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2794
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      954
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      935
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      81
      805
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      751
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      88
      663
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      586
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      565
    Aihe