Katuja öisiä yksin kuljen,
sinut kadottanut,
en sinua löydä,
etsin sinua..,
tuuli kasvoihini lyö,
kuin ruoska,
nostan kaulukset ylös,
katulamppu himmeää valoa heijastaa,
sammuu,
hitto vie..,
sade kasvoihini piiskaa,
vaatteeni kastelee,
korjaan kaulustain,
vesi niskaan valuu,
ei lakkia mulla ole,
ottaa päähän..,
kädet taskuun laitan,
kengät vettä valutta,
oloni märkä ja yksinäinen,
on kylmä,
paleltaa,
sinua etsin,
löytämättä mistään..,
en jaksa enää kävellä,
kyyristyn talon seinän viereen,
odottamaan sinua,
horrokseen vaivun,
sinut siinä nään..,
tunnen kosketuksesi,
ihosi lämpöisen,
huulesi huulillani,
rakkautesi,
sinut tunnen..,
vai tunnenko,
yritin sinuun kiinni tarttua,
en otetta sinusta saanut,
häviät,
haihdut,
untako,
vai harhaa..,
yksin jään..
paleltaa,
poliisi mua tönäisee,
kysyy,
mitäs täällä teet?
nousen..
meinaan sanoa..
mietin,
..turhaan..
rakastani etsin,
..ei ne kuitenkaan ymmärrä,
tilaan taksin,
lähden kotiin,
yksin..
löytämättä sinua,
rakas?
Yksinäisyys
4
254
Vastaukset
- *MURUKULTA*
HUH!
Aivan huikee! Olen niin sanotusti myyty kun luin tämän!!
Sanat eivät riitä kertomaan...mut mää voin kyllä laulaa jos...umppp.???.. OK! Ei sit mutta luen tämän vielä ja vielä..
Tangjuu veri mats tu juu, H_60 ! *Muru ottaa hajusuolaa.....ja kahvia* ;D - lindalinda1
Tässä runossasi on paljon hyviä aineksia, mutta
olet venyttänyt mielestäni liian pitkäksi ja mo-
nessa kohdassa sama asia tulee toistettuna vain
eri sanoin ilmaistuna. Tiivistettynä ja samalla
myös lyhennettynä tämä olisi iskevämpi.
Silti ajatukset tuosta rakkaan etsimisestä ovat
ihanan harhailevia, tulee kylmä ja vaikka mitä
häntä etsiessä.
Tiedän, ettet loukkaannu suoruudestani, tai
sitten en enää tunne Sinua jos niin on.
Maisteleppa itse tätä vielä säe säkeeltä
uudelleen ajan kanssa - huomaat varmaan mitä tar-
koitan.
Ystävyydellä edelleen H,
lindaKiitos palautteesta. tää synty ihan nopeesti sunnuntai-iltana, kun ulkona oli sateinen, pimeä ja viileä keli..
En kiinnittäny huomiota runon pituuteen, mutta nyt kun lueskellu itekkin uudelleen niin huomaan asioita, jotka voisi poistaa/tiivistää ja kirjoittaa toisin.
Juu en loukkaannu tai suutu, kun kirjoittamista runoista saa palautetta tai kommentteja. Tiedät itsekin, että kun tänne laitat runosi niin silloin pitää kestää ja ymmärtää annettu kritiikki tai kehu.
Juu ystävyys ei häviä heips Sinulle ja kirjoitellaan..:) 60
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514