auttakaa! olen nyt lataillut meikkejä, silmiä yms. peliin onnistuneesti, eli ladatut tulee peliin. mutta nyt työpöytäni on täynnä ladattujen kuvakkeita! voiko ladattuja tallentaa vaikka johonkin omaan luomaan kansioon? eli siis muualle kuin työpöydälle. ja jos poistan työpöydältä ladattujen kuvakkeita, poistuvatko ne pelistäkin?
ja ladattujen purkaminen winrarilla on tosi vaivalloista, saan purettua yhden tiedoston kerrallaan (tyyliin luomivärisetin)! miten saisin kaikki uudet ladatut samaan aikaan win rariin purettavaksi?
APUA, KIITOS!
AMMATTILAISET, auttakaa tyhmää!!
3
241
Vastaukset
- muumimamma^^
siis pura ne tavarat sun muut downloads kansioon. ja sehän löytyy the sims 2 kansiosta! sinne ne siis! ja jos sitä ei ole, luo se kirjottamalla: Downloads
sellasta :D- alottaja
EI VAAN minne TALLENNAN! osaan kyllä purkaa! lue kysymys uudestaan!
alottaja kirjoitti:
EI VAAN minne TALLENNAN! osaan kyllä purkaa! lue kysymys uudestaan!
Ne rar-tiedostot voit tallentaa vaikka kansioon jonka, olet tehnyt työpöydälle.
Ja itse teen tälleen: Mulla on työpöydällä kansio missä lukee Lataukset ja laitoin selaimesta että netistä ladatut tulevat tähän kansioon automaattisesti. Siellä kasiossa sitten purkaan rar-tiedostot (kaikki rar-tiedostot jotka ovat kansiossa voit purkaa valitsemalla ne kaikki Ctrl A) sitten oikealla klikkaat extract here.
Sitten vaan laitat ne tidostot sinne Donloads-kansioon. Muista poistaa ne Rar-tiedostot jotka jo purkasit, sillä niitä et tarvitse enää.
Täs nyt jotain yritin selittää toivottavasti auttoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643