auttakaa! olen nyt lataillut meikkejä, silmiä yms. peliin onnistuneesti, eli ladatut tulee peliin. mutta nyt työpöytäni on täynnä ladattujen kuvakkeita! voiko ladattuja tallentaa vaikka johonkin omaan luomaan kansioon? eli siis muualle kuin työpöydälle. ja jos poistan työpöydältä ladattujen kuvakkeita, poistuvatko ne pelistäkin?
ja ladattujen purkaminen winrarilla on tosi vaivalloista, saan purettua yhden tiedoston kerrallaan (tyyliin luomivärisetin)! miten saisin kaikki uudet ladatut samaan aikaan win rariin purettavaksi?
APUA, KIITOS!
AMMATTILAISET, auttakaa tyhmää!!
3
232
Vastaukset
- muumimamma^^
siis pura ne tavarat sun muut downloads kansioon. ja sehän löytyy the sims 2 kansiosta! sinne ne siis! ja jos sitä ei ole, luo se kirjottamalla: Downloads
sellasta :D- alottaja
EI VAAN minne TALLENNAN! osaan kyllä purkaa! lue kysymys uudestaan!
alottaja kirjoitti:
EI VAAN minne TALLENNAN! osaan kyllä purkaa! lue kysymys uudestaan!
Ne rar-tiedostot voit tallentaa vaikka kansioon jonka, olet tehnyt työpöydälle.
Ja itse teen tälleen: Mulla on työpöydällä kansio missä lukee Lataukset ja laitoin selaimesta että netistä ladatut tulevat tähän kansioon automaattisesti. Siellä kasiossa sitten purkaan rar-tiedostot (kaikki rar-tiedostot jotka ovat kansiossa voit purkaa valitsemalla ne kaikki Ctrl A) sitten oikealla klikkaat extract here.
Sitten vaan laitat ne tidostot sinne Donloads-kansioon. Muista poistaa ne Rar-tiedostot jotka jo purkasit, sillä niitä et tarvitse enää.
Täs nyt jotain yritin selittää toivottavasti auttoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2303955- 1242144
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2131768Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641764- 1741588
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861486- 531334
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751271- 591238
- 1191151