Täällä on viime päivinä ollut aika hiljaista ja ei ole oikein tullut uusia viestin aloituksia.
Enpä oikeastaan ihmettele sitä ollenkaan,kun täällä terrorisoi tietty porukka miten tahtoo.
Ei ole nettipoliisi ja sheriffi ajantasalla hommissaan.
Olen pari krjoitusta viime päivinä avannut ja toisessa asiallinen keskustelu loppu siihen,kun ruvettiin pöljäksi haukkumaan ja toisessa susi jutussa joku välkky taas laittoi seksisivusto linkkejä vastaukseksi.
Tässä saa kyllä pikkuisen kyseenalaistaan tämän sabotoija porukan järki määrää ja saa pian kysellä ,että onkohan näillä sivuilla pian yhtään viisasta kirjoittajaa.
Saa kysellä kuin Rummukaisen veljekset toisiltaan,että"ootko sä nähny oikein viisasta miestä".
Tällä menolla tämä palsta pysyy hiljaisena,ettei tarvitse ihmetellä minne ne vakio kirjoittajat ovat kadonneet?
Ootko nähny viisasta miestä?
11
750
Vastaukset
Kirjoitat asiaa, Suomussalmi keskustelee palsta on tainnut tulla tiensä päähän.
Minähän tietenkin itse olen lannistumaton tyyppi ja sanavarastoni on ehtymätön kaikenlaisille yrityksille horjuttaa tasapainoani.
Kössi-eno näytetään niille yhdessä, ettei me olla mitään eilisen teerenpoikia, täältä palaa ja paukkuu.
Ps, neuvos laittoi uusia kuviakin tässä katseluun,
www.rantaneuvos.com
Hyvää syystalven odottelua ja kirjoitahan taas uusi juttu sähköpostilleni [email protected]
kirjoitus kilpailu jatkuu marraskuun loppuun asti.- se ei ikinä
oo pannu mittää pillaan, ei tätä palstaakaan...
Muuthan ne syyllisie... se ei ikinä kirjoitti:
Muuthan ne syyllisie...sulle mitään kerrottavaa.
- lannistuo
rantaneuvos1 kirjoitti:
sulle mitään kerrottavaa.
ja sanavarasto ehtyö...
- mie.
rantaneuvos1 kirjoitti:
kuin neuvoksella sanavarasto.
Rantanevoksen omaksi palstaksi tämä on muuttunut,ei jaksa tollon tuherruksia lukea saati vastata,ennen rakkikoirilla kusi loppuu kun neuvoksella päästä!pilasit hyvän keskustelupalstan,joten pidäppä hyvänäsi.
- Kössi-eno
Joko huomaat palstan tason,ei kärsi kun pikkusen puolustella toista ,saat itse kärpikoirat kintuilleen.Olihan siellä sivuillasi lisäkuvia ja tekstejä myös kaivattaisiin.
mie. kirjoitti:
Rantanevoksen omaksi palstaksi tämä on muuttunut,ei jaksa tollon tuherruksia lukea saati vastata,ennen rakkikoirilla kusi loppuu kun neuvoksella päästä!pilasit hyvän keskustelupalstan,joten pidäppä hyvänäsi.
kerta näet olet nähnyt, "Neuvos"
se ei ikinä kirjoitti:
Muuthan ne syyllisie...tämäkin pasta, mutta yhän on niitäkin, jotka ovat toistakin mieltä ja kirjoittavat vanhaan malliin, kuten pitääkin, "Neuvos"
Kössi-eno kirjoitti:
Joko huomaat palstan tason,ei kärsi kun pikkusen puolustella toista ,saat itse kärpikoirat kintuilleen.Olihan siellä sivuillasi lisäkuvia ja tekstejä myös kaivattaisiin.
rantaneuvos osa 3 kirjoittamis ajankohta, alkaa olla käsillä ja minä olen sitten sidoksi siihen niin paljon ja tämänkin pastan kirjoiteluni tulee vähenemään hyvin paljon, tervehtien Kössi-enoa "Rantaneuvos"
- aapelia matkien
Jos väität tavanneesi todella viisaan miehen niin se on emävale ja suurta kerskausta.
Terveisin Altarf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960