Jotkut haluavat vakikirjoittajia takaisin,ihan hyvä juttu...mutta mutta, lyhyesti sanottuna(paljonkin olisi asiaa)nimimerkkini on eräille tahoille punainen vaate:)
Jos kritisoin-alkaa vi**uilu
Jos kommentoin-alkaa vi**uilu
Jos sanon huomenta-alkaa vi**uilu jne.
Nyt aloitin tämän-alkaa vi**uilu
Mutta,asiaa tarkemmin ajateltuna aion kyllä jatkaa tästä eteenpäin omalla tyylilläni.
Eipä muuta,ku hyvää päivän jatkoa ihan KAIKILLE.
Palstan tasosta
17
1031
Vastaukset
- kuitenkaan
ota kaikkea kritiikkiä vi....luna. On olemassa hyväntahtoista pir..lua, rakentavaa kritiikkiä ja tietenkin on olemassa myös mainitsemaasi suoranaista vit..luakin. Mutta muista kuitenkin, että törkeäkin kielenkäyttöhän kohdistuu nimimerkkiisi, eikä sinuun henkilökohtaisesti. Minä ainakaan en tiedä kuka kätkeytyy nimimerkkisi taakse, enkä halua tietääkkään.
- Entinen komentoija
No tartteeko sinun olla joka asiaan jakamassa mielipiteitäsi? Eikö sitä jo sovittu että sinä elät ja annat toistenkin elää? Joku naseva kommentti tai erilainen näkökulma johonkin asiaan silloin tällöin on paikallaan. Mutta sellainen jatkuva itsensä esille tuominen nyt ei ole muuta kuin yritystä olla majakkana muiden yläpuolella? Onhan sinulla omakin plogi. Siellähän voit kirjoitella ihan mitä sylki suuhun tuo. Siellä sinulle ei näköjään vi**uilla.
- kaivoon
Niin justiinsa, liika on välillä liikaa, joka päivä.
- blogiv****uiluun
Joka kommentista blogissa jää nimittäin IP-tiedot.Niin ja yleensä kaikesta mitä kotisivuille joku kirjoittaa,jää selvä jälki.
- NIPSU-NEITI
blogiv****uiluun kirjoitti:
Joka kommentista blogissa jää nimittäin IP-tiedot.Niin ja yleensä kaikesta mitä kotisivuille joku kirjoittaa,jää selvä jälki.
Kotisivuni ovat ihan julkista luettavaa, kunhan muistaa säännöt. Kommentit ja vieraskirja avoinna kaikille.
Niinkuin jo etusivullani ilmoitan,on kopioiminen kielletty.Se ei näytä olleen kaikille selvää,ainakaan aikasemmin...:)
- osaksesi
No, eihän tuota olisi tarvinnut edes tuoda julki, koska kuitenkin aiot jatkaa tyylilläsi.
Hyviä kommenttihetkiä sinulle vaan. - punainen vaate
monelle lienee ollut se Nipsu/Kössi parisuhteen salailu… muuten osittain ihan hyviä avauksia... ja se lienee tarkoituskin, että kommenttia tulee.
- kommunikointi
Vaikka se meneekin keskenään puhe-/vastauslinjalle.
- NIPSU-NEITI
kommunikointi kirjoitti:
Vaikka se meneekin keskenään puhe-/vastauslinjalle.
Kyllä nykyään harvoin on kommentoitu keskenään...Seuraappas aikasi kuluksi jatkossa:)
- huolellinen
NIPSU-NEITI kirjoitti:
Kyllä nykyään harvoin on kommentoitu keskenään...Seuraappas aikasi kuluksi jatkossa:)
Onneksi olet pistänyt jarrua päälle, ettei tule turhia keskusteluja suhteestanne.
- nipsuneiti
Minä olen sitä mieltä että kirjoita vain vaikka kymmenen kertaa päivässä tänne, äläkä välitä urputtajista.
Sinun kirjoituksiasi on tosi kiva lukea ja on ihan ikävä, jos on pidempi paussi välillä ettei sinun kirjoituksia näy.
Kateuksissaan muutamat keljuilee, kun eivät osaa itse keksiä jutunaiheita.
Minusta kaikki, jotka ei räkytä syyttä suotta muiden asiallisille kirjoituksille, voivat kirjoittaa niin usein kuin ehtivät.- sentään!
Jos täällä vain yksi perhe ja neuvoa antava kirjoittelee, silloin on parasta häipyä koko palstalta. Muuten, eipä tuolla henkilökohtaisilla blogeillakaan ja keskustelupalstoilla näy olevan ruuhkaa kommenteista ja asioista, vaikka kävijöitä näkyy olevan lähes tuhottomasti?
sentään! kirjoitti:
Jos täällä vain yksi perhe ja neuvoa antava kirjoittelee, silloin on parasta häipyä koko palstalta. Muuten, eipä tuolla henkilökohtaisilla blogeillakaan ja keskustelupalstoilla näy olevan ruuhkaa kommenteista ja asioista, vaikka kävijöitä näkyy olevan lähes tuhottomasti?
jos niin on niin neuvoisin sinua avaamaa mielen kiintoisen keskustelun aiheen, josta kaikki olisivat kiinnostuneita ei tämä sen kummempaa ole.
- Useinkin
rantaneuvos1 kirjoitti:
jos niin on niin neuvoisin sinua avaamaa mielen kiintoisen keskustelun aiheen, josta kaikki olisivat kiinnostuneita ei tämä sen kummempaa ole.
olen avannut jutun aiheen ja niihin on kommentoitu ihan runsaanlaisestikkin. En vain tee niitä aloituksia ja kommentointeja joka päivä. En edes joka viikkokaan. Seurailen juttujanne ja kun tulee tilanne että olen erimieltä kanssanne, kirjoitan pienen napakan mielipiteeni asiaan. Kuten nytkin sinulle, Herra neuvoja antava Rantaneuvos.
- ku et
kirjoita mitään. ei ketään kiinnosta.
kiinnostavat. Kiitos Nipsu hyvistä avauksistasi ja suorasanaisuudestasi ja jatka vain samalla tyylillä, syysterveisin suoran toiminnanmies "Rantaneuvos"
- huumorilla höystettynä
rantaneuvos1 kirjoitti:
kiinnostavat. Kiitos Nipsu hyvistä avauksistasi ja suorasanaisuudestasi ja jatka vain samalla tyylillä, syysterveisin suoran toiminnanmies "Rantaneuvos"
Nipsuneidin sanomat voisivat joskus olla vitsikkäitäkin eikä aina "niin asiallisia". Ihmiset kaipaa myös huumoria elämään, mutta kaikki eivät sitä aina ymmärrä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197