Palstan tasosta

NIPSU-NEITI

Jotkut haluavat vakikirjoittajia takaisin,ihan hyvä juttu...mutta mutta, lyhyesti sanottuna(paljonkin olisi asiaa)nimimerkkini on eräille tahoille punainen vaate:)
Jos kritisoin-alkaa vi**uilu
Jos kommentoin-alkaa vi**uilu
Jos sanon huomenta-alkaa vi**uilu jne.
Nyt aloitin tämän-alkaa vi**uilu
Mutta,asiaa tarkemmin ajateltuna aion kyllä jatkaa tästä eteenpäin omalla tyylilläni.
Eipä muuta,ku hyvää päivän jatkoa ihan KAIKILLE.

17

1046

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuitenkaan

ota kaikkea kritiikkiä vi....luna. On olemassa hyväntahtoista pir..lua, rakentavaa kritiikkiä ja tietenkin on olemassa myös mainitsemaasi suoranaista vit..luakin. Mutta muista kuitenkin, että törkeäkin kielenkäyttöhän kohdistuu nimimerkkiisi, eikä sinuun henkilökohtaisesti. Minä ainakaan en tiedä kuka kätkeytyy nimimerkkisi taakse, enkä halua tietääkkään.

• Entinen komentoija

No tartteeko sinun olla joka asiaan jakamassa mielipiteitäsi? Eikö sitä jo sovittu että sinä elät ja annat toistenkin elää? Joku naseva kommentti tai erilainen näkökulma johonkin asiaan silloin tällöin on paikallaan. Mutta sellainen jatkuva itsensä esille tuominen nyt ei ole muuta kuin yritystä olla majakkana muiden yläpuolella? Onhan sinulla omakin plogi. Siellähän voit kirjoitella ihan mitä sylki suuhun tuo. Siellä sinulle ei näköjään vi**uilla.

• kaivoon

Niin justiinsa, liika on välillä liikaa, joka päivä.

• blogiv****uiluun

Joka kommentista blogissa jää nimittäin IP-tiedot.Niin ja yleensä kaikesta mitä kotisivuille joku kirjoittaa,jää selvä jälki.

• NIPSU-NEITI
        blogiv****uiluun kirjoitti:

Joka kommentista blogissa jää nimittäin IP-tiedot.Niin ja yleensä kaikesta mitä kotisivuille joku kirjoittaa,jää selvä jälki.

Kotisivuni ovat ihan julkista luettavaa, kunhan muistaa säännöt. Kommentit ja vieraskirja avoinna kaikille.
        Niinkuin jo etusivullani ilmoitan,on kopioiminen kielletty.Se ei näytä olleen kaikille selvää,ainakaan aikasemmin...:)

• osaksesi

No, eihän tuota olisi tarvinnut edes tuoda julki, koska kuitenkin aiot jatkaa tyylilläsi.
      Hyviä kommenttihetkiä sinulle vaan.

• punainen vaate

monelle lienee ollut se Nipsu/Kössi parisuhteen salailu… muuten osittain ihan hyviä avauksia... ja se lienee tarkoituskin, että kommenttia tulee.

• kommunikointi

Vaikka se meneekin keskenään puhe-/vastauslinjalle.

• NIPSU-NEITI
        kommunikointi kirjoitti:

Vaikka se meneekin keskenään puhe-/vastauslinjalle.

Kyllä nykyään harvoin on kommentoitu keskenään...Seuraappas aikasi kuluksi jatkossa:)

• huolellinen
        NIPSU-NEITI kirjoitti:

Kyllä nykyään harvoin on kommentoitu keskenään...Seuraappas aikasi kuluksi jatkossa:)

Onneksi olet pistänyt jarrua päälle, ettei tule turhia keskusteluja suhteestanne.

• nipsuneiti

Minä olen sitä mieltä että kirjoita vain vaikka kymmenen kertaa päivässä tänne, äläkä välitä urputtajista.

Sinun kirjoituksiasi on tosi kiva lukea ja on ihan ikävä, jos on pidempi paussi välillä ettei sinun kirjoituksia näy.

Kateuksissaan muutamat keljuilee, kun eivät osaa itse keksiä jutunaiheita.

Minusta kaikki, jotka ei räkytä syyttä suotta muiden asiallisille kirjoituksille, voivat kirjoittaa niin usein kuin ehtivät.

• sentään!

Jos täällä vain yksi perhe ja neuvoa antava kirjoittelee, silloin on parasta häipyä koko palstalta. Muuten, eipä tuolla henkilökohtaisilla blogeillakaan ja keskustelupalstoilla näy olevan ruuhkaa kommenteista ja asioista, vaikka kävijöitä näkyy olevan lähes tuhottomasti?

• sentään! kirjoitti:

Jos täällä vain yksi perhe ja neuvoa antava kirjoittelee, silloin on parasta häipyä koko palstalta. Muuten, eipä tuolla henkilökohtaisilla blogeillakaan ja keskustelupalstoilla näy olevan ruuhkaa kommenteista ja asioista, vaikka kävijöitä näkyy olevan lähes tuhottomasti?

jos niin on niin neuvoisin sinua avaamaa mielen kiintoisen keskustelun aiheen, josta kaikki olisivat kiinnostuneita ei tämä sen kummempaa ole.

• Useinkin
        rantaneuvos1 kirjoitti:

jos niin on niin neuvoisin sinua avaamaa mielen kiintoisen keskustelun aiheen, josta kaikki olisivat kiinnostuneita ei tämä sen kummempaa ole.

olen avannut jutun aiheen ja niihin on kommentoitu ihan runsaanlaisestikkin. En vain tee niitä aloituksia ja kommentointeja joka päivä. En edes joka viikkokaan. Seurailen juttujanne ja kun tulee tilanne että olen erimieltä kanssanne, kirjoitan pienen napakan mielipiteeni asiaan. Kuten nytkin sinulle, Herra neuvoja antava Rantaneuvos.

• ku et

kirjoita mitään. ei ketään kiinnosta.

• kiinnostavat. Kiitos Nipsu hyvistä avauksistasi ja suorasanaisuudestasi ja jatka vain samalla tyylillä, syysterveisin suoran toiminnanmies "Rantaneuvos"

• huumorilla höystettynä
        rantaneuvos1 kirjoitti:

kiinnostavat. Kiitos Nipsu hyvistä avauksistasi ja suorasanaisuudestasi ja jatka vain samalla tyylillä, syysterveisin suoran toiminnanmies "Rantaneuvos"

Nipsuneidin sanomat voisivat joskus olla vitsikkäitäkin eikä aina "niin asiallisia". Ihmiset kaipaa myös huumoria elämään, mutta kaikki eivät sitä aina ymmärrä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      88
      6053
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      308
      5377
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      52
      3385
    4. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      12
      3085
    5. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      106
      2749
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      10
      1710
    7. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1610
    8. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      17
      1608
    9. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      33
      1477
    10. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      183
      1142
    Aihe