Tein asuntolan. Kun olin valmis kirjoitin koodiluukkuun changelotzoning dorm (kävin katsomassa tonttia tuon jälkeen ja se oli samanlainen kuin asuntolat yleensä eli siellä ei voi rakentaa jne.). Nyt tein simin ja laitoin sen tuonne omatekemään asuntolaan. Tontti latautuu (hyyyyvin hitaasti :)) ja sitten olen tontilla, mutta en pääse painamaan pelaamistoimintoa, vaan olen koko ajan rakennustilassa puutteellisten toimien (esim. ei pysty tekemään seiniä. Juuri kuin tavallisessa asuntolassa) kanssa. Eli siis: miksi en pääse osto- enkä pelitilaan?
OINK!
tomppaJr
2
270
Vastaukset
Hmm taisit tehdä saman virheen kun meikäläinen... Aloititko asuntolan tekeminen yhteisötontilla? ja muutit asuntolaksi? Mä aloin eka rakentamaan sitä ASUTTAVAKSI tontiksi ja sitten muutin asuntolaksi.
- tomppaJr
sim
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1322782
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562227Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.251783- 1291548
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641318- 681293
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?721270- 891075
- 90999
- 130954