Professori Mikko Härmän haastattelu on harvinaisen hyvä ! Näköjään tarvitaan noinkin korkeasti koulutettu mies että ymmärtää asiat edes vähän kuljettajien kannalta. Lainaus: "Ajoaika lainsäädäntö on hyvin jäykkä. Ajo joudutaan keskeyttämään vireydestä riippumatta." Ymmärtää mies että yöllä ja päivällä ajamisella on eroa...
Sitten se Sulasalmen "normi" kirjoitus on taas hyvä esimerkki normaalista paskasta mitä esiintyy. Hänen mielestään kuljetusalalla on ongelmia joihin ratkaisu on : sakko sakko tai sakko
AKT Lehdessä
7
1265
Vastaukset
- ajaja
Eiköhän akteesta kerro se jo aika paljon että puheenjohtaja ei ole saanut ajokorttia!!! Kake oli sentään vielä mies, mutta ei toi helvetin räty kyllä tarvi kuin hameen saatana. Lopettaa sais koko perkeleen marttakerhon. Erosin ja liityin loimaan liittoon
ole saanut sitä vai eikö se ole ajanut sitä korttia? Nämä ovat kaksi eri asiaa jotka on syytä erottaa toisistaan. Toisekseen, mitä sellaista Räty on tehnyt että tarvitsisi hameen? En kylläkään seuraa niin tarkkaan liiton tekemisiä jotta jotainhan on voinut mennä sivu suunkin, mutta ehkä sivistät minuakin tämän asian tiimoilta.
Jos taas ajatellaan vastapuolta, eli nti Parvelaa, niin sille sitä vasta voisi ostaa sitä hametta. Siinä on, no en sano että mies, jonka sanaa en usko. Räty sentään pysyttelee oikeudenmukaisuudessa ja totuudessa. Ja jos joku on miehen mitta niin se, että seisoo sanojensa takana eikä sano mitä sylki suuhun tuo tai mikä kulloiseenkin tilanteeseen näyttää, tai siis kuulostaa, parhaimmalta.
- mielestä
AKT on sellanen tosi pullamössöpoikien tukijärjestö eli jonkinasteinen kultapossukerho.
Tosi miehet kuuluu korkeintaan loimaan liittoon jos siihenkään.- näreet
ja homma toimii hyvin ja pyörät ja eurot liikkuu!!!!
- miettinyt..
että voit olla esimerkki siitä joka saa aikaan kirjavan palkanmaksu järjestelmän tällä alalla? Tyyliin:kyllä MINÄ ajan pikkasen paremmin kuin muut?...
- saksanseisojavoimaa
miettinyt.. kirjoitti:
että voit olla esimerkki siitä joka saa aikaan kirjavan palkanmaksu järjestelmän tällä alalla? Tyyliin:kyllä MINÄ ajan pikkasen paremmin kuin muut?...
Mitäs pirua se sulle kuuluu jos joku haluaa töitä tehdä isännän kans sovitulla palkalla.MEE kortistoon miettimään.Siellä ne muutkin 15e ja lisät päälle miehet on. saksanseisojavoimaa
- ----- monni
saksanseisojavoimaa kirjoitti:
Mitäs pirua se sulle kuuluu jos joku haluaa töitä tehdä isännän kans sovitulla palkalla.MEE kortistoon miettimään.Siellä ne muutkin 15e ja lisät päälle miehet on. saksanseisojavoimaa
Kyllä se sun reilu isäntäs nauraa sulle nurkantakana ja mietti vielä keinoja, millä sais sut ajamaan ,vielä enemmän ja halvemmalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693