Niin olen kuullut jostain,että The Sims 2 Matkoilla lisäosan mukanan tulisi sauna. Pitääkö tämä paikkansa?
Sauna matkoilla lisäosassa?
6
519
Vastaukset
- Milkakuu
Pitänee paikkansa tuo =)
- Síms<3
Otsikko kertoo kaiken.
- mosimo
Síms<3 kirjoitti:
Otsikko kertoo kaiken.
Saunaa ei voi mitenkään erikseen akentaa vaan se löytyy osta valikosta niistä harraste esineista eli samoista kuin pienot ja nuo.saunassahan ei ole mitään erikoista muutakuin että sielä voi nussia ja ottaa löylyä.
- ...
mosimo kirjoitti:
Saunaa ei voi mitenkään erikseen akentaa vaan se löytyy osta valikosta niistä harraste esineista eli samoista kuin pienot ja nuo.saunassahan ei ole mitään erikoista muutakuin että sielä voi nussia ja ottaa löylyä.
"siellä voi nussia ja ottaa löylyä" Normi sauna siis :) heh hah
... kirjoitti:
"siellä voi nussia ja ottaa löylyä" Normi sauna siis :) heh hah
Pystyykö saunassakin pelehtimään, cool hah.
- mosimo
viveca87 kirjoitti:
Pystyykö saunassakin pelehtimään, cool hah.
Tottakai saunassa voi nussia!!Mitä olisi sauna ilman kunnon pelehdintää!?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2324043- 1242154
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2131788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641764- 1761597
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861496- 531344
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751271- 591248
- 1191151