Yksinkertaista porukkaa.
Mitä ihmettä he näkevät Kadissa?
Ehkä he ihailevat laiskuutta ja omaan napaan tuijottamista?
Suurin osa on varmaan sinkkuja kuten odottaa saattaakin.
Ei Timokaan mikään pulmunen ole, mutta näistä kahdesta EHDOTTOMASTI parempi ja mielenkiintoisempi henkilö talossa.
Sääli että hyvä ohjelma pilataan näin.
Onneksi Timo palaa vielä taloon.
Kadin fanit
9
379
Vastaukset
- .,,,,,,,,
meneppäs nyt sormettaan,niin taas ajatus kulkee..
- kunniaan
ihminenhän kannattaa aina kaltaistaan,no sitten kun ikää tulee lisää niin toivottavasti järkeäkin:-)
- pikkuista
Kai ymmärrät, ettei kaikki Kadi-fanit ole enää siinä iässä, että ihailisivat jotain tv:sta tuttua. Tai että pohtisivat mitä jotkut toiset näkee jossain muussa tv:sta tutussa tyypissä.
Kai ymmärrät senkin käänteisreaktion, että mitä enemmän jotain haukutaan ja mustamaalataan, sitä enemmän ihmiset alkaa pitämään siitä. Jo ihan periaatteen vuoksi.- Täytyy sanoa
Ehkä tuo on sitä omaan napaan tuijottajien kieroa ajattelua?
- yksinkertaista
Täytyy sanoa kirjoitti:
Ehkä tuo on sitä omaan napaan tuijottajien kieroa ajattelua?
Ai kaikki on heti sitä, mitä et ymmärrä? ;D
- Vielä!
Kaiken lisäksi Kadi on lähes alkoholisti. Esikuva kenelle?????????????
- mikä formaatti
Onko BB esikuvan etsintä ohjelma?
...ihanan hössö, hyväntahtoinen ja humoristinen, ihan koominen. Juuri tästä syystä katsojat varmaan haluavat pitää hänet talossa. Ja tästä seuraa jännite, kun asukkaat koettavat päästä hänestä, niin katsojat eivät annakaan lähtöpasseja. Tässä on yhtenevyys viime vuoden Miraan ja edellisvuoden Perttuun. En tosin olisi itsekään halunnut Timon poistuvan talosta vielä tässä vaiheessa, hän ärsyttää ehkä tahallaankin, sellaista ristivetoa olisi vielä ehkä talossa tarvittukin, mutta itsekin pidän nyt kyllä Kadista enemmän ja minusta siis olisi tullut tylsempää, jos Kadi olisi jo tässä vaiheessa äänestetty ulos, mutta tiukille kuitenkin veti.
- Terveisin Yksi yksinkertainen
Toivottavasti asukkaat tajuavat kun seuraavat nimeämishetket koittavat.
Haluaisin nähdä esim. Tiinan naaman jos joutuisi Kadin kanssa äänestykseen. Luulee olevansa jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483