Viron lässyttäjä..

pärjää sillä, että..

sille ei anneta meillä ns. kateuspisteitä, joita taas suomalaiset saavat. Esim. pohjanmaalla timolle annettiin miinuspisteitä ihan vain, ettei naapurin poika vaan voita koko paskaa.
Tämä alkoholisoitunut virolainen seilaa täällä esim. tämä etu puolellaan.
Ymmärtäkää nyt hyvät ihmiset, että tämä kisa kuuluu ihmisille, joilla on suomen passi. Oletteko te tosiaan noin hölmöjä. Käykää siellä helvetin Pärnussa ja huomaatte, mikä takapajula se on!

9

843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anni

      ... ehkä se olisi hakuprosessin aikana ilmoitettu että suomen passi on pakollinen ohjelmaan osallistuville, että koitapa nyt rauhoittua hyvä ihminen, ja aloita seuraamaan vaikka pikku kakkosta niin selviät vähemmällä mielipahalla.

    • leda

      Lopetin BBn seuraamisen eilen talon väriläsikän pudottua mm. Suomen katkerat/ei halutut poikamiehet ry n äänestäessä Kadin jatkoon.Timo oli väriläiskä, kadi turha.Minun mielestäni äänet pitäisi tarkistaa, vetoomuksia siis BB tuotantoon, useat sanoneet, etteivät vietit menneet perille vaikka aikaa oli. Virheitä heillä ennenkin ja kuitenkin ero oli tosi pieni. Kyllä Kadi putoaa se oli jo % päässä. Ei halutut poikamiehet ryltä loppuvat eurot :D Mutta kaikesta huolimatta. Eesti on Suomea Eurooppalaisempi kaupunki, turha siis haukkua esim Pärnua, käyppä katsomassa esim. Kokkolaa yms. ja puhu sitte?

      • -sami

        Pärnu = Viron kesäpääkaupunki, yksi kolmesta isommasta kaupungista yhdessä Tallinnan ja Tarton kanssa
        Kokkola = ?
        Yhtä hyvin voisit verrata Turkua johonkin Yhdysvaltojen punaniskakyläpahaseen ja sanoa, että Suomi on isompi ja kulturellimpi maa luin USA.
        Ei millään pahalla Kokkolaa kohtaan


    • ja helsinkiläisten suosikki.

      • perseestä

        vaikka e-suomesta oonkin.


    • lipspisp

      "että tämä kisa kuuluu ihmisille, joilla on suomen passi."

      hahah, päivän paras! Missäs noin vaaditaan? ei ainakaan bb:n nettisivuilla sanota halaistua sanaa moisesta...

      "Oletteko te tosiaan noin hölmöjä"

      varmaankin mutta tervetuloa joukkoon :) tekstis oli kyllä niin hölmöö...

      "Käykää siellä helvetin Pärnussa"

      käyty on ja hieno paikka kaikin puolin. Matkailu avartaisi sinunkin näkemystä :) missäs takapajulassa itse asut kun et ole edes pärnuun asti päässyt? ;)

      • porvari..

        Ajokoiran perse ketjun alullepanija eilen huusi puhelin hoosiannaa ku kadille plussia pistin aamulla laskin saldon 163 euroo mutta ei haittaa pääasia että kati jäi taloon


      • siitä että
        porvari.. kirjoitti:

        Ajokoiran perse ketjun alullepanija eilen huusi puhelin hoosiannaa ku kadille plussia pistin aamulla laskin saldon 163 euroo mutta ei haittaa pääasia että kati jäi taloon

        on timolle kateellinen,eilä ole naista saanut ikinä!!Taidat olla pohjanmaalta,timo tumppaa sua turpiin juntti!!!


    • Kadi is No 1!

      Kyllä se on niin, että joku muu lässyttää kuin Kadi! Mitä se Pärnu tähän kuuluu, asuu kuitenkin suomessa!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe