mikä tulossa

entisiin sparin

tiloihin?kiinnostaa niin pirusti:D uusi kapakka jossa olisi portsari....

51

3108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinnehän tulee

selviämisasema. Pehmustetut seinät ja muuta mukavaa. Maakuntahallintokin alkaa siellä kokoontua, pitävät kuulemma siellä pikkujoulut, ainakin ne kahdet ensimmäiset.

• suussa

Siihen tulee ruokaravintola, jossa A-oikeudet.
        Jättäkää jo miettimiset, tämä on faktaa.

• aamu alkaa aa:lla

Ettekö jo tiedä, että Sparin entisiin tiloihin tulee ALKO. Nyt työvoimatoimiston väellä on hyvä tilaisuus pitää tukkimiehenkirjanpitoa viinakaupassa kävijöistä. Ajatella, että jos työnhakijana oleva "ihminen" käy vinakaupassa!!! Kauheeta! Ja entä jos joku vielä käykin 2 kertaa päivässä??? Miettikää tätä....

• helevetin

monta ketjua pitää aloittaa samasta aiheesta?? Henkilökohtaisesti ainakin minulle on yks hailee mitä sinne tulee. Eiköhän tuo aika näyttäne mikä tulee vai tuleeko mikään.

• kotiisi siitä

nukkumaan.ei tarvi lukea mitään ketjuja,ja hanki elämä.........

• omaperäistä
        kotiisi siitä kirjoitti:

nukkumaan.ei tarvi lukea mitään ketjuja,ja hanki elämä.........

hahaahahaa: "hanki elämä", voihan vittu. Mene sinä kirjaston kautta kotiisi ja ala laajentaa sanavarastoasi.

• keilailuhalli!

Kuulemma.

• lähellä oikeaa

Elikäs pääsevät syrjäkylänni ihmiset harrastamaan jotain extremeä, kun nyrjäyttelevät sormiaan keilapallojen rei´issä.

ps. rantsikkaneuvos voi sitten varmistaa tämän sataprosenttisen tiedon

• apuun!

Aloita sinäkin ketju tästä niin perin mielenkiintoisesta aiheesta!!!

• huomenna mitä sinne entisen Spar kaupantiloihin on tulossa ja kerron sen heti kunhan saan varman tiedon.

• manniko
        rantaneuvos1 kirjoitti:

huomenna mitä sinne entisen Spar kaupantiloihin on tulossa ja kerron sen heti kunhan saan varman tiedon.

Ettekö ole kuulleet, että Tokmanni laajentaa nyt Suomussalmellekin ja nyt on tilatkin jo eli Sparin entinen liike. Ihan kiva, Makasiini saa lopettaa mun puolesta. Tokmannilla on hyvää ja halpaa tavaraa vaatteista ruokaan.

• TARJOLLA
        manniko kirjoitti:

Ettekö ole kuulleet, että Tokmanni laajentaa nyt Suomussalmellekin ja nyt on tilatkin jo eli Sparin entinen liike. Ihan kiva, Makasiini saa lopettaa mun puolesta. Tokmannilla on hyvää ja halpaa tavaraa vaatteista ruokaan.

Sinne tulee maakuntahallinnon sensuuritoimisto. Tästä lähin vain ylistyslaulut ovat sallittuja ja negatiivista kritiikkiä suoltavat kehitetään näkymättömiin ja kuulumattomiin. Siellä kokoontuu myös hyvä-veli kerhot. Remontti alkaa heti, kun ovat päässeet tapetin väristä yksimielisyyteen.

• jesuiitta
        manniko kirjoitti:

Tokmannihan on samaa ketjua Makasiinin kanssa. En usko että Tokmanni tulisi makasiinin tilalle koska eikö se makasiini rakennuta uudet toimitilat jonnekin ämmään.

• saatte varman tiedon, mitä entisiin Sparin tiloihin tulee, terveisin "Rantaneuvos"

• tietoa

Vihastuttaa tuo kaikkitietävyys, kylä täynnä juorukelloja.

• taholta
        tietoa kirjoitti:

Vihastuttaa tuo kaikkitietävyys, kylä täynnä juorukelloja.

sinne tulee kellokauppa, enempi sellainen kaappikellokauppa, mutta mahtunee mukaan myös pari juorukelloa. Käydäänhän sitten porukalla ostoksilla, ettei se mene viikossa konkurssiin.

• !!!!!!
        taholta kirjoitti:

sinne tulee kellokauppa, enempi sellainen kaappikellokauppa, mutta mahtunee mukaan myös pari juorukelloa. Käydäänhän sitten porukalla ostoksilla, ettei se mene viikossa konkurssiin.

Onhan meillä tämä palsta...juorukellojen oma itsensäilmaisemispalsta.

• sallittua
        !!!!!! kirjoitti:

Onhan meillä tämä palsta...juorukellojen oma itsensäilmaisemispalsta.

Yhden samaan mielipiteeseen. Inhoan juoruja.

• KOHTAPUOLIIN

Sinne aidon kainuulaisen THAIHIERONTA-paikan.
      Voi sitä mustasukkaisten ämmien kihinää, kun ukot sinne kilpaa käppäilee "vaivoistaan" pääsemään.
      Malttakaa tovi...ennakkovarausaikoja voisi tietysti jo tähän ottaa.
      JOnoon järjesty ;-)))

• varata

ukolleni aikoja???

• turhautunutko

Eikö tämä arvailu voisi jo loppua? Keksikää parempi aihe jo.

• jurppii
        turhautunutko kirjoitti:

Eikö tämä arvailu voisi jo loppua? Keksikää parempi aihe jo.

sua? Harmittaakos, jos joku aloitus pitenee ja pitenee...ja se ei olekaan sun tekemä...mitähäh.

Keksi neropattipää itse parempi aihe.

Tyhjä liiketila, voiko sen hauskempaa aihetta olla? Täh...

• varattu
        varata kirjoitti:

ukolleni aikoja???

Ukkosi saa ensimmäisenä asiakkaana ikuisen VIP-jäsenyyden. Ukkosi tulee olemaan sinulle kiitollinen, tulet huomaamaan...tulet huomaamaan....

• takaisinpäin
        jurppii kirjoitti:

sua? Harmittaakos, jos joku aloitus pitenee ja pitenee...ja se ei olekaan sun tekemä...mitähäh.

Keksi neropattipää itse parempi aihe.

Tyhjä liiketila, voiko sen hauskempaa aihetta olla? Täh...

Taidat olla tyhjäntoimittaja alkujaankin, eli et osaa järkeviä keskusteluja pistää alulle. Itse olen jo tällä palstalla kertonut, mikä siihen SPAR:n tiloihin tulee, mikä on faktatietoa, mutta kun minua ei uskota, niin naurettavaa se on toistenkin pistää paremmaksi.

• tosikko oot
        takaisinpäin kirjoitti:

Taidat olla tyhjäntoimittaja alkujaankin, eli et osaa järkeviä keskusteluja pistää alulle. Itse olen jo tällä palstalla kertonut, mikä siihen SPAR:n tiloihin tulee, mikä on faktatietoa, mutta kun minua ei uskota, niin naurettavaa se on toistenkin pistää paremmaksi.

Etkö sä "tauno" tajua, että täällä ei TARVITSE kirjoittaa järkeviä. EI KENENKÄÄN.

Jos mä laitan siihen sen THAIHIERONNAN se on fiktiota, senhän tajuu jokainen, paisi sä.

Tämän keskustelun aloitti, joku ken haluu ryyppäämään, mä haluun vain "SITÄ".

• vuoto
        tosikko oot kirjoitti:

Etkö sä "tauno" tajua, että täällä ei TARVITSE kirjoittaa järkeviä. EI KENENKÄÄN.

Jos mä laitan siihen sen THAIHIERONNAN se on fiktiota, senhän tajuu jokainen, paisi sä.

Tämän keskustelun aloitti, joku ken haluu ryyppäämään, mä haluun vain "SITÄ".

Faktaa vai fiktiota. Joku järkevä jo tajuaa, mikä näistä ehdotuksista on totta, mieti sinäkin niitä lukiessa. Tuliko sulle hyvä mieli, kun sait mollata "taunotellen", voisit edes olla asiallinen ja opi kirjoittamaan "tane".

• etukäteen
        vuoto kirjoitti:

Faktaa vai fiktiota. Joku järkevä jo tajuaa, mikä näistä ehdotuksista on totta, mieti sinäkin niitä lukiessa. Tuliko sulle hyvä mieli, kun sait mollata "taunotellen", voisit edes olla asiallinen ja opi kirjoittamaan "tane".

Tulen sinne oven taakse jo odottamaan, etten vain myöhästy. On mulla mukava vaimo kun halusi varata minulle ajan.

• tajuta
        vuoto kirjoitti:

mikä on totta, ei mun tarvii olla järkevä, ei tarvii...Voin kirjoitella kuule "tane" ihan mitä lystään. Sun mieliksi opiskelin kirjoittamaan asiallisesti.
        *Käärii hihoja*

• kiitellä
        etukäteen kirjoitti:

Tulen sinne oven taakse jo odottamaan, etten vain myöhästy. On mulla mukava vaimo kun halusi varata minulle ajan.

Vaimostasi tosiaan, harvinaisen moderni ja yhteistyökykyinen. Tietää, että siitä kaikesta seuraa pelkästään hyvää teille molemmille.
        Voin varata pientä purtavaa sinne oven taakse,
        kummiskin olet siellä jo aamuyöstä.

• pöljäkö
        tajuta kirjoitti:

mikä on totta, ei mun tarvii olla järkevä, ei tarvii...Voin kirjoitella kuule "tane" ihan mitä lystään. Sun mieliksi opiskelin kirjoittamaan asiallisesti.
        *Käärii hihoja*

Et tosiaan käy normaalikierroksella. Tuonlaiset saisivat pysyä pois keskustelupalstoilta. Toimitko aina noin itsekkäästi, kysyn vaan. Kannattaisi katsoa peiliin ja kysyä, kuka olet?

• sinä tuomitset ja haukut
        pöljäkö kirjoitti:

Et tosiaan käy normaalikierroksella. Tuonlaiset saisivat pysyä pois keskustelupalstoilta. Toimitko aina noin itsekkäästi, kysyn vaan. Kannattaisi katsoa peiliin ja kysyä, kuka olet?

täällä ihmisiä? Oletko kenties palstan sheriffi, joku psykiatrian professori vai mikä?

Mistä tiedät millaiset ovat ihmisen "normaalikierrokset"?
        Miten niin toimin itsekkäästi, enhän kiellä muitakaan kirjoittamasta miten lystää !!!!

Luuletkos etten katso peiliin, katson, muuten niin usein kuin sinä, "oikeassa oleva" narsisti.

• pyynnöt
        sinä tuomitset ja haukut kirjoitti:

täällä ihmisiä? Oletko kenties palstan sheriffi, joku psykiatrian professori vai mikä?

Mistä tiedät millaiset ovat ihmisen "normaalikierrokset"?
        Miten niin toimin itsekkäästi, enhän kiellä muitakaan kirjoittamasta miten lystää !!!!

Luuletkos etten katso peiliin, katson, muuten niin usein kuin sinä, "oikeassa oleva" narsisti.

Nyt tuli se kiukunpuuskasi, tätä odotinkin. Ensinnäkin sinä aloitit mollaamisen, minä otin nokkiini ja totesin takaisin ilkein sanoin.
        Mutta katsos, minäkään en käynyt normaalikierroksilla, joten katsoin peiliin ja samoin itselleni olevani tuhma ihminen sinulle, joten pyydän anteeksi, joten nyt saan nukuttua yöni hyvin.

• terapeuttista
        pyynnöt kirjoitti:

Nyt tuli se kiukunpuuskasi, tätä odotinkin. Ensinnäkin sinä aloitit mollaamisen, minä otin nokkiini ja totesin takaisin ilkein sanoin.
        Mutta katsos, minäkään en käynyt normaalikierroksilla, joten katsoin peiliin ja samoin itselleni olevani tuhma ihminen sinulle, joten pyydän anteeksi, joten nyt saan nukuttua yöni hyvin.

....enempi vain tällaista provoilua illanratoksi ja anteeksi vain sinnekin.

Nukkua voi yrittää...eri asia nukuttaako, kun
        täysikuu alkaa "painaa päälle".

• terapeuttista
        pyynnöt kirjoitti:

provoilua. Anteeks vaan sinnekin.
        Uni tulee sehän on selvä...päänalusena puhdas omatunto.
        Täydenkuun läheisyys saattaa kyllä häiritä...olen nimittäin myös KUUHULLU.

• kahdesti
        pyynnöt kirjoitti:

siitäpä näette, että olen myös jakomielitautinen;-))

Tosiasiassa yhteys tilttasi ja näytti ettei viesti etene, vaan tuplasti tuli.

• katkolla
        kahdesti kirjoitti:

siitäpä näette, että olen myös jakomielitautinen;-))

Tosiasiassa yhteys tilttasi ja näytti ettei viesti etene, vaan tuplasti tuli.

Näin unta, että SPAR:n tiloihin tulee uutistoimisto, jossa arvotaan joka lauantai lottonumerot. Jihuu!

• TIETO...

Entisen sparin tiloihin on tulossa maailman pienin IKEA! Pääomistaja Ingvar Kamprad on päättänyt kokeilla uutta konseptia:"pieni on kaunista". Jos ämmänsaaren kokeilu onnistuu, niin pieniä ikeoita on suunnitteilla useimmille suomen paikkakunnille.

• pomppas

Varmana ei vie mun puodista kuin korkeintaan puolet.
        Minä myyn dildoja ja niissä "suuri on kaunista".
        Kyllä ne paketissa olevat lastulevyhyllyt sopii siihen toiseen nurkkaan. Ne ei tarvii edes sovituskoppia!!

• aika isot
        pomppas kirjoitti:

Varmana ei vie mun puodista kuin korkeintaan puolet.
        Minä myyn dildoja ja niissä "suuri on kaunista".
        Kyllä ne paketissa olevat lastulevyhyllyt sopii siihen toiseen nurkkaan. Ne ei tarvii edes sovituskoppia!!

tilat ne Sparin entiset, kun sinne näyttää tulevan kaikenlaista. Ei kai Tuurin kyläkauppias tule kateelliseksi. Tietäis vielä milloin on avajaiset, niin tulisin elämysmatkalle. Tunnutte olevan mukavaa porukkaa, olisi kiva teidätkin tavata.

• aika isot kirjoitti:

tilat ne Sparin entiset, kun sinne näyttää tulevan kaikenlaista. Ei kai Tuurin kyläkauppias tule kateelliseksi. Tietäis vielä milloin on avajaiset, niin tulisin elämysmatkalle. Tunnutte olevan mukavaa porukkaa, olisi kiva teidätkin tavata.

ensiviikolla kun Sparin kiinteistöstä vastaava soittaa mulle, joten ei syytä paniikiin.

• -u_u_u_u
        rantaneuvos1 kirjoitti:

ensiviikolla kun Sparin kiinteistöstä vastaava soittaa mulle, joten ei syytä paniikiin.

Sparin tiloihin tulee Suomussalmen ravirata.

• vai ei
        aika isot kirjoitti:

Rantaneuvos taitaa olla kaikkitietäväinen, siispä keneen uppoaa hänen uskottavuus tässä SPAR:n jutussa, onko perää, jos hän tietää, mitä sinne tulee?

• talli on
        vai ei kirjoitti:

Rantaneuvos taitaa olla kaikkitietäväinen, siispä keneen uppoaa hänen uskottavuus tässä SPAR:n jutussa, onko perää, jos hän tietää, mitä sinne tulee?

sen ostanut ja tekevät kartingradan sinne.

• löylyä
        talli on kirjoitti:

sen ostanut ja tekevät kartingradan sinne.

Kimi tekee sinne Nykäsen kanssa turkkilaisen saunan.

• Kimi soitti
        löylyä kirjoitti:

Kimi tekee sinne Nykäsen kanssa turkkilaisen saunan.

ja kyseli joko tilatut laudeliinat olivat tulleet ja pyysi värkkäämään myöskin vastoja vinon pinon. Löylyvetenä käytetään votkapaukkuja ihan vain voiton kunniaksi.

• tiedossa
        Kimi soitti kirjoitti:

ja kyseli joko tilatut laudeliinat olivat tulleet ja pyysi värkkäämään myöskin vastoja vinon pinon. Löylyvetenä käytetään votkapaukkuja ihan vain voiton kunniaksi.

---hotellilla, on varannut oman sviitin lauantaiksi, siellä on Kovalainenkin kuulemma juhlimassa Kimiä. Mahtaa olla hotelli täynnä, jotta näkisi Kimin livenä.

• jatkot
        tiedossa kirjoitti:

---hotellilla, on varannut oman sviitin lauantaiksi, siellä on Kovalainenkin kuulemma juhlimassa Kimiä. Mahtaa olla hotelli täynnä, jotta näkisi Kimin livenä.

- siellä samalla hotellilla ja vielä yhdet jatkot, jotta kaikki voivat käydä juhlimassa. Pientä hotellin remonttia ehkä joudutaan siinä välillä tekemään, mutta ei kait se tahtia haittaa.

• höpön
        rantaneuvos1 kirjoitti:

Kukkaan ei tiiä mittään...et sinäkään...

• Entisen Ämmänsaaren Spar kaupantilat on nyt jo vuokrattavissa ja kiinteistö vuokrataan tarjousten perusteella, kiinteistö ei ole myynissä.
      Varteen otettavaa vuokralaista ei ole edelleen tiedossa tänä aamuna saadun tiedon mukaan, terveisin tiedottaja Neuvos Suomussalmelta.

• ei selevittäny mittää

kuhan tolohotti...

• ei selevittäny mittää kirjoitti:

kuhan tolohotti...

sinne ole tulossa toistaiseksi ketään ja sitten kiinteistön omistaja vuokraa sulle jos sulla olisi hyvä liikeidea, rupea yrittäjäksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      2223
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2046
    3. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      39
      1852
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      319
      1843
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      109
      1436
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1365
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1298
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1147
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1045
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1036
    Aihe