Olen ehkä raskaana ?

Jepulis

Apua ! :S auttakaa olen ehkä raskaana tai en tiedä, menkat olisi pitänyt alkaa pe ja olin silloin humalassa ja jätkän kanssa sängyssä mutta en ole varma olenko raskaana ja oltiinko yhsynnässä. mutta tiedättekö mistä voin tietää olenko raskaana tai tuo nyt on kyllä hölmö kysymys mutta että onko mahdollista ostaa jtn jälkiehkäisy pillereitä ala ikäisenä apteekista tai jostain ? :S

9

981

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimimerkki.

Sama tilanne oli mulla tos pari kk sit, onneks selvisin pelkäl säikähdyksel ja opin et ehkäsyy kannattais ehkä käyttää . :> Mutta siis, kyl 15v -> saa jälkiehkäsy pillereit iha joo, ja alle 15v reseptillä. (ite siis oon 14v, enkä hankkinu mitää j-e pillereitä ku en mitää reseptei tajunnu hakee, enkä puhunu siit ku parille kaverille eikä ne voinu auttaa mut joo...) nii ja tota raskaustesti ois iha kätevä? kai sä voit siltä jätkältä kysyy jos se muistaa paremmi? noi känni panot ei oo mitää järkeviä kokemuksia yleensä, kokemuksest voin sanoo. Mut kyl se siit, kannattaa puhuu kuitenki siit jollekki eikä vaa miettii iteksee niinku mä tein. nii joo ja ne jälkiehkäsypillerit pitää sit ottaa oliks se ny 3 vuorokauden aikana siit yhdynnäst, muute ne ei enää auta mitää . :/ ja mul oli kyl kans menkat ehkä viikon myöhäs mut se kai johtu siit et jännitin nii paljo sitä jos oon raskaana. Mut joo onneks sit en ku ne sit alko kuitenki

• aiheen tekijä...

heii kiitti tosi paljon neuvosta ! (: okei oottelen niitä ja toivottavasti tulevat. mutta entä jos ne eivät tulekkaan ja teen raskaustestin ja olen raskaana ? :s en todellakaan tiedä näistä asiosta paljoo mtn :/

• "kännissä olet ääliö...

...menkkojesi olisi pitänyt silloin alkaa niin tuskimpa olet raskaana. Yleensä ovulaatio tapahtuu n. 2 viikkoa ennen kuukautisia (tarkoitan nyt niitä vuotopäiviä, että tulen nyt täysin ymmärretyksi) ja ovulaatiota seuraavina parina kolmena päivänä hedelmöitys voi tapahtua. Eli siis jos kuukautiskiertosi on tasaista niin ei sinun tulisi nyt olla raskaana. Luultavasti menkkasi ovat nyt myöhässä vain koska stressaat niistä. Ei kannata turhaan murehtia, mutta kannattaa kuitenkin kysyä siltä pojalta, että, mitä oikein tapahtui, ja sitten tehdä raskaus testi. Mutta jos käy ilmi että olet raskaana niin sitten jos päädyt niihin jälkiehkeisy-pillereihin niin muista, että ne tulee ottaa viimeistään 72 tunnin jälkeen hedelmöityksesta.
      PS. Henkilökohtaisesti en usko, että olet raskaana, vaikkakin mahdollisuus siihen toki aina on.

• 7:llä kuulla

kohta tulee sellai ihana lutunen vaavi taloon, ihanaa?

• KAikkilla on parempi olla...

On mahdollista!!!siis ostaa...Mutta jos olet raskaana sinä voit tehdä abortin jos haluat...voit mennä lääkäriin jos haluat asian varmistua täysin!!

• hrmpf

Jälkiehkäisy on otettava mieluiten 12 tunnin kuluessa yhdynnästä, viimeistään 72 tunnin kuluessa. Viestiä kirjoittaessasi tämä taisi olla jo mennyt, tai sitten amiksen matikkani ei riitä.

• The_69_eyes

Joo, mä vastasin jo yhelle et kannattais nussia ihan selvinpäin, niin välttyis tollasseelta.

• ...Sillä kaikki on menetetty...

• misu_91-

katumuspillereitä voi ostaa ja ne maksaa 16,90 euroa kannataa käydä ostamassa nopeasti ennen kun on liian myöhäistä! No mun tarina on vähän samalainen ja itse en kehdannut käydä ostamassa tai pyytämässä niitä ja olen nyt raskaana 2kk.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4220
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2373
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      33
      2337
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2104
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1897
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1875
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1577
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1538
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1360
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1214
    Aihe