mun mielestä paras ajoreitti on kotoo töihin ja töistä kotiin
paras ajoreitti
6
729
Vastaukset
- höpö.
Tehän olitte peltsin kanssa yle;n jätkiä.
"Kotoo töihin"- mies oli radio-cityn hahmoja !- näsäviisaille
paras ajoreitti kotoa töihin ja töistä kotiin
ja minulla on yamaha fjr 1300
- käsityksesi
Ja kaikkein parasta on, jos pääsee vielä vaihtelemaan reittiä tilanteen mukaan. Eikä muutama kymmenen kilometriä mutkaa haittaa mitään. Ja tuossahan ollaan jo vapaa-ajalla, minulla ei ainakaan ole kiire mihinkään. Paitsi ensi kevääseen, mutta eipä se taida tulla nopeammin, vaikka kuinka hötkyilisi.
Ehdottomasti paras reitti on kyllä töistä kotiin.
- Iso Lerssi
Paras reitti on kotoa kotiin.
- on niin
Iso Lerssi kirjoitti:
Paras reitti on kotoa kotiin.
kotoa töihin on parasta. kotona saa aina olla .on mukavaa olla pois kotoa.
ajan customilla, koska satula ei hiero alapäätä niin ikävästi kuin kyykkypyörä.
mitä mieltä ootte kun ajan minihameen kanssa ilman pikkareita
itse tykkään ,koska tavara tuulettuu mukavasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115307Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493412Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle923262Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku403146- 811857
450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271585Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311566Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1381264- 161159