http://www.kaleva.fi/plus/keskustelu1_1006349_1_25_1_15_page0.htm
Purnataanko me nurkan takana??
7
712
Vastaukset
- Utelias Uuno
linkittää??
- voihan vittu!
Saatanan kyylä! Ota perkele yhteyttä kalevan toimitukseen ja ilmianna nipsu "törkeästä" rikoksesta! Sinä ilmeisesti et uskalla edes paskalla käydä, ennen kuin olet saanut luvan joltakin korkeammalta installilta??
- kyselisin
Yleensä en vaivaudu oikaisemaan ja puuttumaan näin pikkujuttuihin, mutta nyt "puolustan" aloittajaa.
Linkittäminen on SALLITTUA, mutta
suora artikkelin kopiointi kiellettyä.
Vai kuinka sinä Uunoseni asian ymmärrät?
Kyselee keski-ikäinen nainen.
KESKUSTELUISSA ei saa:
Linkittää tiedostoihin tai sivuille, jotka sisältävät ihmisiin tai eläimiin kohdistuvaa väkivaltaa.
Käyttää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia. Tekstin SUORA KOPIOIMINEN muista julkaisuista on kiellettyä. Toisin sanoen rikot tekijänoikeuslakia, jos KOPIOIT ARTIKKELIN lehden verkkosivulta ja kopioit sen Suomi24:n keskustelupalstalle. Viestit, joihin on kopioitu artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.
Kainuulaisia pitäes ohjata puhumaan, perus kainuulaisella puttuu oman itsensä ilmaisu
taito julkisuuteen.
Kainuulainen on vain toisten asijoitten setvijä takanapäin, joten hänen omat asiansa jäävät rempalleen.
Perus Kainuulaisilta puuttuu edelleen uskallus tulla kuorestaan, kainuulainen ei osaa avata itseään tähän yhteiskuntaan.
Me emme olisi tässä tilanteessa Kainuussa jos osaisimme olla muutakin kuin joo joo miehiä tai naisia.- farth33
se olet sinäkin kaikesta huolimatta se huomattiin syömälakko pelleilyssäsi. "Minua ei huolittu nälkälakkoon, Ruotsalainen ja kaleva ei halunnut minua noteerattavan". voi helevetti mikä selitys. Pierase ihtesi maailman kartalle!
- rainyman
ei haittaa vaikka kopioi tai linkittää , kunhan juttu on siveellinen yms....
- hihihihihii
hahahhaahhaahhaa....................................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534046
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271837Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271227Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980