Olen kiinnostunut hindulaisuudesta yhtenä mielenkiintoisena uskontona, varsinkin jumalakäsitys on minun ajatuksiini sopiva mytologisine ja symbolisine ulottuvuuksineen.
Olen ajatellut lemipijumalani Ganeshin tatuoimista ihooni, mutta ajattelin kysellä teiltä enemmän tietäviltä, voinko loukata jotakuta tämän tekemällä, kun en varsinaisesti hindulainen ole. Tai onko Ganeshissa jotain ulottuvuutta, joka tulisi ottaa huomioon?
Minulle se edustaa nimenomaan esteiden poistajaa, uuden alkua, onnen tuojaa, älykyyden ja varallisuuden ja onnen hahmoa.
Olenko ulalla?
Ganesh
minhninhin
1
397
Vastaukset
- estetta sille
Ei siina mitaan estetta ole. Thaimaassa on aivan yleista buddhalaiset tekstit ja kuvat iholla. Yksi intialainen sanoi minulle kerran, etta vessassa ei saa olla jumalankuvaa. Ei silla mitaan merkitysta ole, ettet ole hindu. (Este voisi olla esim se etta katuisit myohemmin).
Enta jos tatuoisit Ganeshan nimen ihoosi hindiksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836309
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj534489- 764227
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?533244Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263068Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72727- 342362
- 2042181
- 462006