Olen kiinnostunut hindulaisuudesta yhtenä mielenkiintoisena uskontona, varsinkin jumalakäsitys on minun ajatuksiini sopiva mytologisine ja symbolisine ulottuvuuksineen.
Olen ajatellut lemipijumalani Ganeshin tatuoimista ihooni, mutta ajattelin kysellä teiltä enemmän tietäviltä, voinko loukata jotakuta tämän tekemällä, kun en varsinaisesti hindulainen ole. Tai onko Ganeshissa jotain ulottuvuutta, joka tulisi ottaa huomioon?
Minulle se edustaa nimenomaan esteiden poistajaa, uuden alkua, onnen tuojaa, älykyyden ja varallisuuden ja onnen hahmoa.
Olenko ulalla?
Ganesh
minhninhin
1
429
Vastaukset
- estetta sille
Ei siina mitaan estetta ole. Thaimaassa on aivan yleista buddhalaiset tekstit ja kuvat iholla. Yksi intialainen sanoi minulle kerran, etta vessassa ei saa olla jumalankuvaa. Ei silla mitaan merkitysta ole, ettet ole hindu. (Este voisi olla esim se etta katuisit myohemmin).
Enta jos tatuoisit Ganeshan nimen ihoosi hindiksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161