Ei taida Xp poistuakkaan

he he he he

Ensin tuli vista, sitten ms vaahtosi kuinka XP viedään tallin taakse ja lopetetaan.
Ja nyt saadaan tämä

http://www.pcworld.com/article/id,138251/article.html

Kyllä on metkaa eiks joo

7

578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies..

XP:tä elvytetään niin kauan kunnes Windows Seven on ulkona.

• BBTW

Parempi vaan, että MS itsekkin myöntää Vistan olevan paha floppi ja hautaa sen syvälle bittimultaan ennen kuin se kerkeää aiheuttaa pahempaa tuhoa.

Lupaukset seuraavasta Windowsista ovat erittäin mielenkiintoisia. Hyvä vaan jos panostavat nyt täysillä siihen.

XP Pro SP2 on nykyisin >> osaavissa käsissä

• BBTW kirjoitti:

Parempi vaan, että MS itsekkin myöntää Vistan olevan paha floppi ja hautaa sen syvälle bittimultaan ennen kuin se kerkeää aiheuttaa pahempaa tuhoa.

Lupaukset seuraavasta Windowsista ovat erittäin mielenkiintoisia. Hyvä vaan jos panostavat nyt täysillä siihen.

XP Pro SP2 on nykyisin >> osaavissa käsissä

Vista on kehno yrityksien käyttiksenä. Kaikki softat eivät toimi kunnolla. Tämä tarkoittaa hukkaan mennyttä aikaa ja se tunnetusti maksaa paljon.

Toivottavasti seuraavaksi tulee jokin sellainen käyttis, joka ei ole yhden lafkan hallinnassa. Tälläinen on linux.

Kuten tunnettua monopoli on aina kehityksen jarru. Samalla se tietää varmasti tolkuttomia hintoja. Siitä oivana esimerkkinä on Vista. Seuraava käyttis Mikkikseltä tulee olemaan vielä sitäkin kalliimpi.

• Mika.....
        hexi kirjoitti:

Vista on kehno yrityksien käyttiksenä. Kaikki softat eivät toimi kunnolla. Tämä tarkoittaa hukkaan mennyttä aikaa ja se tunnetusti maksaa paljon.

Toivottavasti seuraavaksi tulee jokin sellainen käyttis, joka ei ole yhden lafkan hallinnassa. Tälläinen on linux.

Kuten tunnettua monopoli on aina kehityksen jarru. Samalla se tietää varmasti tolkuttomia hintoja. Siitä oivana esimerkkinä on Vista. Seuraava käyttis Mikkikseltä tulee olemaan vielä sitäkin kalliimpi.

.... että seuraava windows tulee olemaan avointa koodia ja se tulee ilmaiseksi jakoon nettiin. Mikkiksellä ei ole pidemmän päälle varaa olla vastaamatta linuxin ja kumppaneiden huutoon. Ne hillot tahkotaan jatkossa jostain muusta kuin lisenssimaksuista.

• .......
        Mika..... kirjoitti:

.... että seuraava windows tulee olemaan avointa koodia ja se tulee ilmaiseksi jakoon nettiin. Mikkiksellä ei ole pidemmän päälle varaa olla vastaamatta linuxin ja kumppaneiden huutoon. Ne hillot tahkotaan jatkossa jostain muusta kuin lisenssimaksuista.

että seuraava Ferrari ja Lamborgini tulevat olemaan "open source" ja tulevat ilmaiseksi jakoon kaikille halukkaille. HEH :)

Ei vainkaan.

Open source tarkoittaa kai sitä että open sourcen käyttäjien ei tarvitse maksaa tuotteista mitään. Mutta sen sijaan open source ei tarkoita sitä että se ei maksaisi mitään. Eli, vaikka open source ei maksaisikaan käyttäjille mitään, joku jossain kuitenkin aina maksaa.

"Ilmaisia lounaita ei ole olemassa"

Vaikka lounas olisikin sinulle ilmainen, joku kuitenkin maksaa sen(se joka tarjoaa sinulle lounaan)

Voidaanhan me tehdä open soursea näinkin:
        Minä tarjoan sinulle minkä tahansa haluamasi tuotteen(Koska minä maksan sen, se on sinulle ilmainen) Sinä puolestasi tarjoat minulle minkä tahansa haluamani saman hintaisen tuotteen(Koska sinä maksat sen, se on minulle ilmainen) Näin me molemmat saadaan mikä tahansa haluamamme tuote ilmaiseksi.

• Mika....
        ....... kirjoitti:

että seuraava Ferrari ja Lamborgini tulevat olemaan "open source" ja tulevat ilmaiseksi jakoon kaikille halukkaille. HEH :)

Ei vainkaan.

Open source tarkoittaa kai sitä että open sourcen käyttäjien ei tarvitse maksaa tuotteista mitään. Mutta sen sijaan open source ei tarkoita sitä että se ei maksaisi mitään. Eli, vaikka open source ei maksaisikaan käyttäjille mitään, joku jossain kuitenkin aina maksaa.

Vaikka lounas olisikin sinulle ilmainen, joku kuitenkin maksaa sen(se joka tarjoaa sinulle lounaan)

Minä tarjoan sinulle minkä tahansa haluamasi tuotteen(Koska minä maksan sen, se on sinulle ilmainen) Sinä puolestasi tarjoat minulle minkä tahansa haluamani saman hintaisen tuotteen(Koska sinä maksat sen, se on minulle ilmainen) Näin me molemmat saadaan mikä tahansa haluamamme tuote ilmaiseksi.

... helpompi on kamelin päästä neulansilmän läp, kuin saada rikas luopumaan rahoistaan:)

Turhaan kuitenkaan pillastut, vaikka epähuomiossa pääsikin tuo sana "ilmaiseksi" livahtamaan lauseeseeni; tarkoitin tietysti "maksutta".

Niinpä, maatyöläisen selkänahasta meidän lounaat suurimmaksi osaksi revitään;-)

"Voidaanhan me tehdä open soursea näinkin:
        Minä tarjoan sinulle minkä tahansa haluamasi tuotteen(Koska minä maksan sen, se on sinulle ilmainen) Sinä puolestasi tarjoat minulle minkä tahansa haluamani saman hintaisen tuotteen(Koska sinä maksat sen, se on minulle ilmainen) Näin me molemmat saadaan mikä tahansa haluamamme tuote ilmaiseksi."

Tuohan ei ole avoimen lisenssin idea, vaan kuvaus ihan tavallisesta vaihtotaloudesta josta me olemme edenneet vasta yhden askeleen ottamalla rahan käyttöön.
        Eihän se työ avoimellakaan puolella mitenkään pyyteetöntä ole vaan taustalla enenevästi pyörii monikansalliset superyritykset ja ne eivät ihan sata varmasti tee hyväntekeväisyyttä. Ihan varma asia on, että nämä isot toimijat mikkikset, kokikset, applet sun muut tyhjentää mun lompsan joka kuukausi eikä sieltä riitä jaettavaa niille kuin rajallisesti. Kysehän on vain siitä, miten ne sen sisällön jakaa (Nokia ei saa myytyä mulle kännykkää, jos mikkis tms. vie mun rahat junou). Minä siis en ajattele mikkiksen ryhtyvän tekemään sosiaalista hyväntekeväisyyttä jakamalla tuotteitaan ilmaiseksi, vaan se voi mainituntapaisilla toimilla hakea jalansijaa muuttuvilla markkinoilla (johan se muutenkin on koittanut tunkea itseään peli-, sisältö- ja laitebusinekseen joten ihan varmaan siellä ollaan hereillä näiden asioiden suhteen).

• Pentti Tusina
        ....... kirjoitti:

Ei vainkaan.

piste.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7745
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1955
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1633
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      106
      1004
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      889
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe