Onko kukaan Egyptin kävijä vienyt vanhoja kännyköitä ja myynyt siellä kannattaisiko
niitä sinne ottaa mukaan, viime vuonna kävin
Hurghadassa ja kauppiaat olivat kiinnostuneita
Kännykät
ensi viikolla
2
500
Vastaukset
- kännyt
Haluavat kusettaa sinua kunnolla ja
mieluiten vaihtavat sen johonkin rohkamaan.
Takuulla et saa edes kohtuullista hintaa rahalla,
Ja haluavat vain uusimpia malleja joita
myydään edelleen uutena.Jep...luulenpa, että lähinnä ilmaiseksi niitä haluavat. Olisin todella hämmästynyt jos kuulisin, että joku on oikeasti maksanut niistä jotain ;-) No ehkä joku, mutta mikään yleinen käytäntö se ei kyllä ole. Suurin osa porukasta on kuitenkin melko tyhjätaskua porukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv242385- 1121987
- 1131637
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421493Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91437Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901045Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120976Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15929Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35927Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87925