Se on sitten taas tätä

issu56

14

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällähän noita outoja

      Tätä palstaa lukiessa viime vikkoina, on muutama kirjoittaja kertonut puhuvansa kielillä ja kuulevansa ääniä yms? myöskin täysikuun aikana. Tunnustukset nähävillä allaolevissa keskusteluissa. Mieleen jäivät nimimerkit pukeli ja muskettisopuli, etsi sieltä.
      Terveyskeskuksessa kyllä tuollaiset äänien kuulemiset ja näkemiset diagnostaisiin tietyllä lailla.

      • Pukeli

        hermotabletteja terveyskeskuksesta tarvita.
        Äänien kuuleminen ja kielillä puhuminen on vaihtelua arkeen.


      • Pukeli kirjoitti:

        hermotabletteja terveyskeskuksesta tarvita.
        Äänien kuuleminen ja kielillä puhuminen on vaihtelua arkeen.

        jonkin sortin uskovaisten uskoon kuulu se kielillä puhuminen.


      • Pukeli
        umalehtinen kirjoitti:

        jonkin sortin uskovaisten uskoon kuulu se kielillä puhuminen.

        tila jota myös transsiksi kutsutaan.


      • Pukeli kirjoitti:

        hermotabletteja terveyskeskuksesta tarvita.
        Äänien kuuleminen ja kielillä puhuminen on vaihtelua arkeen.

        :0)


      • issu56

        että puhuu kielillä...vaikka sitte vain täydenkuun aikaan.


    • n.sorsa

      Olen kullut, että sudet ulvoo kuutamolla.

      Ja jotkut ihmisetkin kärsivät kuuhulluudesta ainaskin elokuvissa muuttuvat kuutamolla ihmis susiksi ja vampyyreiksi.

      Täälläpäin ei tuomoisia paljon ihailla fifiä ulkoiluttaessa voipi kävelä tolppia päin.

      • issu56

        olin ja "vedin unta palloon" koko hela yön.
        Parveke on ihan kiitettävästi aitiopaikka...enin osa taivaskuvistakin on napsittu sieltä :).


    • Heloisa

      Kumma kyllä, ei niin paljoa väsytä kuin pimeän kuun aikana valvominen, joka tuttua sekin. Kuutamo sinänsä on aivan ihana, etenkin talviöinä, pakko katella ikkunasta, nukkumisen ei niin väliä.

      • issu56

        eikä kuvaan saa milloinkaan sitä, miltä se oikeasti luonnossa näyttää. Tuo eilinenkin oli taas ihan omaa luokkaansa :).


    • öisen taivahan...
      Joskus valvottaa.
      Tuttuni kertoi kerran että juuri täysikuun aikaan tulee kaikesta eniten häiriintyneiden yhteydenottoja viranomaisille.

      • issu56

        sillä kyllähän on paljon ihmisiä, joihin kuu vaikuttaa nimenomaan negatiivisesti siinä kuin joitain vain joko väsyttää tai valvottaa.


    • Kyllä se mua ainakin valvottaa...no viimeyönä nyt en kyllä nukkunut muutenkaan...

      • issu56

        muut asiat, mutta ei kuu...tai en kyllä ainakaan ole huomannut.
        Äidillä on unensaantivaikeuksia täydenkuun aikaan, mutta kun nukahtaa, niin nukkuu ihan ok levollisesti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe