Nimettömät ja asiattomat kommentit poistoon.

Muistathan hyvät tavat

Muistuttaisin hyviin tapoihin kuuluvan, että kirjoittaa omalla nimimerkillään arvostelut toisista!
Ehdottaisin nyt ihan vakavasti, että nämä asenne- ja muut vammakeskustelut unohdetaan, kun ne menevät helposti liian henkilökohtaisiksi. Ehkäpä meillä riittää keskusteltavaa muista aiheista.

32

1535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haloooooooooooo

      Jokainen kirjoittaa millä nikillä ikinä haluaa, kun ei ole rekkauspakkoa. Sitä et voi vaatia edes sinä, millä kukakin kirjoittaa !

    • Missä oma merkkisi

      on? En näe rekattua nimimerkkiä vaikka suurennuslasilla katsoisin.

    • mitä haluat

      mutta onko sinulla siihen ylläpidolta valtakirja?
      Unohditko että taas kirjoitat ilman vakituista REKATTUA nickiäsi?

    • Vahinko vain kannaltasi että sitä ei haluta määrätyn kirjoittajan taholta varteenotettavaksi. Toisista kirjoittajista kirjoitetut herjat ja henkilökohtaisuuksiin menevät arvostelut tulisi todellakin pystyä kirjoittamaan omalla nimellä tai edes rekatulla nikillä.

      • sä itse

        oot räyhännyt puskista monesti


      • taas..

        itseäs


      • itse itseään jne

        Kröhmmm, heh heh


      • olet sää kyl oikee sika.

        no miksi et itse niin tee, ja herjaa kaikkia herjojasi omalla nikilläs ??!! äläkä edes väitä vastaan, kaikki palstaa vähänkin seuranneet kyllä tietää totuuden sinusta.
        sinä olet yksi umpikiero hurskastelija!


      • ---------------------------'

        taasko laulo puhelinlangat, oot sä kyllä omituinen ihminen, ei löy vertaista sulle


    • että..

      poistoon kaikki viestit joissa räyhätään jonkun nickistä.
      Kun ei rekkaamispakkoa ole niin pitää loppuu toi nickien vaatiminen.

      Sais sefukin sanoa mielipiteensä rekkaamisvaatimuksista.

    • solina

      samaa mieltä, että henkilökohtaisuuksiin ei pitäisi mennä. Asioista saa olla eri mieltä, mutta kenenkään persoonaan ei tulisi kajota. Voi jättää vastaamattkin...
      Niitä ajatuksen arvoisia aloituksia kyllä taas kaivattaisiin.

      • =ÖÖ

        Eihän täällä voi kirjoittaa yhtään mistään kun aina joku tietty kääntää että häntä härkitään ja sitten vaan wiiuuuhh!


      • Ei täällä mihinkään

        henkilökohtaisuuksiin tarvitse mennä kun jo viestit poistuu. Siihen riittää vain kirjoittajan nimimerkki. Etkö ole vai huomannut?

        Ummukka, (joka ei ole haukkumasana) muskettisopuli, terristi tietenkin ja pari muuta; näiden tyyppien viesteihin ei saa edes vastata,
        jos sävy ei ole kunnioittava, nöyrä ja mielistelevä.


      • on myös
        Ei täällä mihinkään kirjoitti:

        henkilökohtaisuuksiin tarvitse mennä kun jo viestit poistuu. Siihen riittää vain kirjoittajan nimimerkki. Etkö ole vai huomannut?

        Ummukka, (joka ei ole haukkumasana) muskettisopuli, terristi tietenkin ja pari muuta; näiden tyyppien viesteihin ei saa edes vastata,
        jos sävy ei ole kunnioittava, nöyrä ja mielistelevä.

        pienten koirien kritisointi.
        Jos joku kirjoittaa huonosti kasvatetun pikkukoiran käyneen näykkimään niin poisto on aivan taattu.


      • terristien
        on myös kirjoitti:

        pienten koirien kritisointi.
        Jos joku kirjoittaa huonosti kasvatetun pikkukoiran käyneen näykkimään niin poisto on aivan taattu.

        näykkiminen. Siitähän ei saa puhua mitään. Vielä julmempi kohtalo on, jos vastapuolena on sakulin omistaja.


      • Ei täällä mihinkään kirjoitti:

        henkilökohtaisuuksiin tarvitse mennä kun jo viestit poistuu. Siihen riittää vain kirjoittajan nimimerkki. Etkö ole vai huomannut?

        Ummukka, (joka ei ole haukkumasana) muskettisopuli, terristi tietenkin ja pari muuta; näiden tyyppien viesteihin ei saa edes vastata,
        jos sävy ei ole kunnioittava, nöyrä ja mielistelevä.

        menee mielenkiintoiseksi...
        Missä kukaan koskaan ikinä on kieltänyt vastaamasta esim. muskettisopuli-nimimerkille?
        Edelleen, missä on mainittu, että pitää vastata jollain "sävyllä"? :D
        Jos joku nyt näkee asiakseen murhettua olemattomia, niin laittakaa toki vaikka ihan oma ketju, jossa voitte puida asiaa :)


      • kävi..
        muskettisopuli kirjoitti:

        menee mielenkiintoiseksi...
        Missä kukaan koskaan ikinä on kieltänyt vastaamasta esim. muskettisopuli-nimimerkille?
        Edelleen, missä on mainittu, että pitää vastata jollain "sävyllä"? :D
        Jos joku nyt näkee asiakseen murhettua olemattomia, niin laittakaa toki vaikka ihan oma ketju, jossa voitte puida asiaa :)

        Sait soiton.


      • kävi.. kirjoitti:

        Sait soiton.

        minäkö? Minne?
        Ei soi nyt mikään, ei ei ei... :)


      • issu56
        muskettisopuli kirjoitti:

        minäkö? Minne?
        Ei soi nyt mikään, ei ei ei... :)

        kun ei itse enää tiedä edes sitä, milloin soi ja missä ja millä soittarilla.
        Tämä alkaa jo saada ihan tragikoomisia piirteitä koko show.
        Heh, soitosta tulikin mieleen, että missähän mahtaa mun luurini nyt tällä kerralla majailla...sillä on näköjään jalat ;=)).


      • issu56 kirjoitti:

        kun ei itse enää tiedä edes sitä, milloin soi ja missä ja millä soittarilla.
        Tämä alkaa jo saada ihan tragikoomisia piirteitä koko show.
        Heh, soitosta tulikin mieleen, että missähän mahtaa mun luurini nyt tällä kerralla majailla...sillä on näköjään jalat ;=)).

        on tosiaan koomista, mutta jos joku näkee vaivaa, niin mikäs siinä :)
        Jaloista puheen ollen, tarttisin niitä taas ite tusinan alleni...taas saa lentäen mennä ja tulla tukka tuubilla!
        On se kivaa, kun lapset harrastaa, riittää ohjelmaa koko perheelle ja varsinkin viikonloppuisin :)


      • pyyhkeitä?
        issu56 kirjoitti:

        kun ei itse enää tiedä edes sitä, milloin soi ja missä ja millä soittarilla.
        Tämä alkaa jo saada ihan tragikoomisia piirteitä koko show.
        Heh, soitosta tulikin mieleen, että missähän mahtaa mun luurini nyt tällä kerralla majailla...sillä on näköjään jalat ;=)).

        Vielä pari viikkoa sitten vannoit pohjalaiseen tapaasi, että ummukan nuoleminen saa riittää.


      • issu56
        muskettisopuli kirjoitti:

        on tosiaan koomista, mutta jos joku näkee vaivaa, niin mikäs siinä :)
        Jaloista puheen ollen, tarttisin niitä taas ite tusinan alleni...taas saa lentäen mennä ja tulla tukka tuubilla!
        On se kivaa, kun lapset harrastaa, riittää ohjelmaa koko perheelle ja varsinkin viikonloppuisin :)

        aikoinaan isäntä ja poika ja kyllä siinä oli joka päivälle ihan kiitettävästi menoa "kaasu pohjassa" :=).


      • issu56
        pyyhkeitä? kirjoitti:

        Vielä pari viikkoa sitten vannoit pohjalaiseen tapaasi, että ummukan nuoleminen saa riittää.

        vaan jokaisen pyyhkeeni olen kyllä ihan itse ostanut.
        Joopa joo ja eikun lisää vettä myllyyn niinkö...voi armadaara kun sulla tuota mielikuvitusta riittää, vaan nyt kyllä meni vähän hakoteille...arvaatkos missä?


      • issu56 kirjoitti:

        aikoinaan isäntä ja poika ja kyllä siinä oli joka päivälle ihan kiitettävästi menoa "kaasu pohjassa" :=).

        kolme :)
        Ja koira, joka sekohepuloi jollei virikkeitä piisaa.

        Lapset on taas "sillä" päällä, että hoh hoijakkaa...
        En taho, en jaksa, en viitsi, miks mää, miks ei toi jne...
        V-käyrä siis noususuhdanteinen ja sarvi kasvaa pian otsaan :D
        Ja taas mennään, soon moro!


      • arvaan!
        issu56 kirjoitti:

        vaan jokaisen pyyhkeeni olen kyllä ihan itse ostanut.
        Joopa joo ja eikun lisää vettä myllyyn niinkö...voi armadaara kun sulla tuota mielikuvitusta riittää, vaan nyt kyllä meni vähän hakoteille...arvaatkos missä?

        Sun pohjalaisen luonteesi lujuudessa.
        Sähän oletkin vaan pelkkä lammas.


      • issu56
        arvaan! kirjoitti:

        Sun pohjalaisen luonteesi lujuudessa.
        Sähän oletkin vaan pelkkä lammas.

        jos se sun oloasi helpottaa.


      • kautta historian,
        issu56 kirjoitti:

        jos se sun oloasi helpottaa.

        annat periksi. Sulka siitä kalastajan hattuusi.


      • +++++++++
        muskettisopuli kirjoitti:

        minäkö? Minne?
        Ei soi nyt mikään, ei ei ei... :)

        voi hellaneaika mite oot söpö ku valehtelet.


      • issu56
        kautta historian, kirjoitti:

        annat periksi. Sulka siitä kalastajan hattuusi.

        että minä periksi antaisin?
        Se on ihan oma vikasi, jos et ymmärtänyt...!!!


      • sulle vain

      • issu56

      • terkut.
        arvaan! kirjoitti:

        Sun pohjalaisen luonteesi lujuudessa.
        Sähän oletkin vaan pelkkä lammas.

        Hemmetin hyvin sanottu!
        Ärsyttää tuo selkärangattomuus. Mahtaa olla veltto tuollainen ihminen, jolla ei ole selkärankaa!


    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe