Lisäosa.

tomppaJr

Minkälaisen lisäosan haluaisit että seuraavaksi (harrastuslisäosan jälkeen) ilmestyisi? Minusta olisi kkiva lisäosa sellainen että siinä olisi kaikenlaisia erikoisia juttuja, esim: uusia kuolemistapoja, simit voisivat joskus olla sairaita (esim. heidän täytyisi käyttää pyörätuolia), uusia uria (tietenkin) jne... Kaikenlaisia erikoisia juttuja. Toistan: minkälaisen lisäosan tahtoisit seuraavaksi (harrasteen jälkeen) ilmestyvän?

24

890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • magia79

      Olisi todella upeaa jos tulisi samanlainen lisäosa kuin Sims 1:sen Taikaa on. Saisi tehdä taikoja, saisi hurjastella huvipuistoissa jne. =D

      • tomppaJr

        Taikaa-lisäosa olisi kieltämättä aika hauska, kun en omista sims ykköstä niin saisin ainakin uutta "toimintaa".


    • -94

      Maaseutu olisi kiva. Kun itsekkin maaseudulla asustelen.

      Btw, onko tulossa joku harrastuslisäosa?

      • mä taas

        joskus kai maaliskuusa veikaan


      • tomppaJr

        On tulossa harrastuslisäri. Ja tuosta maaseutulisärissä (jos on lemmikkielämää) niin tulisi kanoja, lehmiä, hevosia jne. Tuo on todella hyvä ja omaperäinen idea. Kannatan!


    • mä vain

      hevosia niin kuin auton paikalla
      ,noita kuolemaan vaika sairaus ,
      jotai taikaa vaika joku karhu seikalisi vähän niin kuin toi susi nyt.
      taaperoille jotai lisää vaika nyt vaunut muuta.
      lapsille jotai tavaraa vaika pyörät .
      (modi ei anna mun rekistereidä)
      kuinkahan monta vielä ilmestyy ? joku sanoi joskus että 15.

      • Toivottavasti ei tuu enää kauheasti lisäosia, koska alkaa kone olla jo tupattu täyteen: Lisärit ladataavat. Jos lisäreitä nyt tulee hirveästi lisää niin mun pitää valitettavasti luopua muutamista lisäristä. Noh mut en omista ku yhen kamasetin ja se riittää ku lataa netistä niin ei niitä kamapaketteja sitten tartte.

        Toisaalta mä en enää keksi mikä olis hyvä lisäri sen "Harrastukset" -jälkeen tuntuu et Simien aika ei enää oikeen riitä kaikkeen. :(

        Sellainen lisä olisi hyvä että voisi pitää noi ladatut järjestyksessä ja voisi esikatsella mitä ne on ja poistaa turhat Mesh:it ku ne jää aina roikkumaan. btw Ykspäivä kun yritin karsia ladattujani niin Löysin jonkun minin Mesh:in jonka olin poistanut vuosi sitten haha :D

        Mutta mutta en mä oikeen tiiä mikä olis hyvä lisäri, eiköhän ne kaikki sitten ole jo ilmestynyt mitkä on tarpeen.


      • tomppaJr
        viveca87 kirjoitti:

        Toivottavasti ei tuu enää kauheasti lisäosia, koska alkaa kone olla jo tupattu täyteen: Lisärit ladataavat. Jos lisäreitä nyt tulee hirveästi lisää niin mun pitää valitettavasti luopua muutamista lisäristä. Noh mut en omista ku yhen kamasetin ja se riittää ku lataa netistä niin ei niitä kamapaketteja sitten tartte.

        Toisaalta mä en enää keksi mikä olis hyvä lisäri sen "Harrastukset" -jälkeen tuntuu et Simien aika ei enää oikeen riitä kaikkeen. :(

        Sellainen lisä olisi hyvä että voisi pitää noi ladatut järjestyksessä ja voisi esikatsella mitä ne on ja poistaa turhat Mesh:it ku ne jää aina roikkumaan. btw Ykspäivä kun yritin karsia ladattujani niin Löysin jonkun minin Mesh:in jonka olin poistanut vuosi sitten haha :D

        Mutta mutta en mä oikeen tiiä mikä olis hyvä lisäri, eiköhän ne kaikki sitten ole jo ilmestynyt mitkä on tarpeen.

        Ladatut järjestykseen jutun voisi luokitella johonkin muualle kuin lisäosiin.

        Ps. Siitä saattaisi kyllä olla hyötyä (nyt kun tämäkin idiootti viimein oppi lataamaan).


      • tomppaJr

        Sori "mä vään" mutta en ymmärtänyt tuosta hölkäsen pöläystä. ):


    • simssims

      simit voisivat tulla julkkiksiksi.

      • asfga

        niin ois kivaa jos siinä simit vois tulla julkimoks... niinkuin The sims superstarissa sitten vois siinä olla silleen et kun nainen tulee raskaaks ambulanssi vois viedä sen ja tuoda vähän ajan päästä (1 sim päivää) ja sit sil ois lapsia... Sitten vois tulla uusii lemmikkei vaikka käärmeitä yms. mitä ei ole koskaan ollut. Sitten pääsis töihin mukaan kun hankkis sen lisärin. tai sit ois uus ura kun "koti-äiti" tai "koti-isä" joka vois tehä kotona töitä ei tarttis mennä töihin vaan vaikka istuu koneella ja tehä siinä töitä. Ja sit uusii AUTOJA! oon kyllästynyt YE:n autoihin vois tulla vaikka Mersu, Volvo, Lada(halvin joka hajoaisi melkein heti.) Lamborzini yms.


      • tomppaJr

        Ihan hyvä! Tarkoititko sitä, kun simi on uran huipulla niin hänen pitäisi tehdä joku todella vaikea tehtävä niin silloin hän on julkkis?


      • tomppaJr
        asfga kirjoitti:

        niin ois kivaa jos siinä simit vois tulla julkimoks... niinkuin The sims superstarissa sitten vois siinä olla silleen et kun nainen tulee raskaaks ambulanssi vois viedä sen ja tuoda vähän ajan päästä (1 sim päivää) ja sit sil ois lapsia... Sitten vois tulla uusii lemmikkei vaikka käärmeitä yms. mitä ei ole koskaan ollut. Sitten pääsis töihin mukaan kun hankkis sen lisärin. tai sit ois uus ura kun "koti-äiti" tai "koti-isä" joka vois tehä kotona töitä ei tarttis mennä töihin vaan vaikka istuu koneella ja tehä siinä töitä. Ja sit uusii AUTOJA! oon kyllästynyt YE:n autoihin vois tulla vaikka Mersu, Volvo, Lada(halvin joka hajoaisi melkein heti.) Lamborzini yms.

        Siis todella hyvä! Ostaisin tuollaisen lisäosan ilman muuta!


      • tomppaJr kirjoitti:

        Ihan hyvä! Tarkoititko sitä, kun simi on uran huipulla niin hänen pitäisi tehdä joku todella vaikea tehtävä niin silloin hän on julkkis?

        "Sellanen lisä" -sanoin eikä se tarkoitalisäosaa, olisin kirjottanut sitten "sellainen lisäosa".

        Eli pointti sellainen joku työkalu/ohjelma millä noita ladattuja pystyisi hallitsemaan.


      • tomppaJr
        viveca87 kirjoitti:

        "Sellanen lisä" -sanoin eikä se tarkoitalisäosaa, olisin kirjottanut sitten "sellainen lisäosa".

        Eli pointti sellainen joku työkalu/ohjelma millä noita ladattuja pystyisi hallitsemaan.

        En aluksi hoksannut (kun luen vain viestit niin nopeasti vaan läpi) mutta kiitos korjauksesta. Tuo LISÄ olisi kyllä todella hyödyllinen.


    • mon_key

      pitkään pohtinut. :) Olen meinaan pitkään miettinyt että niinkin yksinkertainen asia kun rikollisuus rikastuttaisi peliä aika paljon.

      Lisäosassa tulisi tietysti pari uuta uraa (kuten esim. palkkamurhaaja ja hakkeri), simit voisivat ryöstää toisiaan (muutakin kuin puutarhatonttuja tai sanomalehtiä...), kiristää, pelata uhkapelejä kovista rahoista (siis isommista kuin YO:n pokeripöydässä), ostaa aseita ja käyttää niitä, murtautua eri paikkoihin, murhata, tuhopolttaa asuntoja, ostaa, myydä ja käyttää huumeita, humaltua alkoholista (se ei tietenkään ole rikollista, mutta olisi hauskaa...), joutua vankilaan jne... Ja tietysti olisi hauskaa jos joskus joutuisi pakenemaan poliiseja. :'D

      Kuulostaa aika kieroutuneelta varmaan... x] En ole nuorisorikollinen kieroista ajatuksistani huolimatta! :'D Mutta olisi varmaan aika mielenkiintoista kokeilla murtautua naapurin taloon jne. :D Ja lisäosassa sim voisi tietysti kääriä niin hyvät rahat rikollisissa toimissaan ettei tarvitsisi mennä sen ohella töihin.

      Rikollisuudessa voisi myös kehittyä, joko taitopisteinä tai ansiomerkkeinä. Aluksi pitäisi aloittaa pikku jutuista kuten taskuvarkauksista ja toisten omaisuuden turmelemisesta, mutta kun taidot olisivat korkeammalla voisi ryöstää pankin tai vaikka pimittää miljoonittain rahaa. Palvelunumeroissa voisi myös olla joku velmu tyyppi joka opettaisi hyviä juttuja rahasta, jolloin sim oppisi nopeammin (samaan tyyliin siis kuin vaikka lemmikeissä eläintenkouluttaja).

      Paljon rikoksia tehneen simin pitäisi varustaa kotinsa salauloskäynneillä (joita tulisi lisäosan mukana) ja muilla poliisien varalta, poliiseista voisi tulla vaikka vähän etukäteen ilmoitus että he ovat tulossa.

      Huh että tuli pitkä... x) Lisäosan ikärajan pitäisi kyllä varmaan olla korkea, mutta tällaista lisäosaa tokkopa koskaan tehtäisiin, koska se voisi kannustaa simssin pelaajia väärälle polulle... :S Mutta kyllä varmasti toisi jännitystä peliin!

      • tomppaJr

        Siis aivan "sairaan siide". Varmaan ostaisin jos tuollainen ilmestyisi. Onneksi olkoon! Ehdotuksesi on tällä hetkellä paras!


      • -94

        Alkaa kuulostaa jo GTA:lta! :D


      • tomppaJr
        -94 kirjoitti:

        Alkaa kuulostaa jo GTA:lta! :D

        No ehkä hiukan :D


      • mon_key
        -94 kirjoitti:

        Alkaa kuulostaa jo GTA:lta! :D

        kyllä... x)


      • tomppaJr
        mon_key kirjoitti:

        kyllä... x)

        Takuulla ostaisin tuollaisen lisärin, mon_key.

        Paras idis (tällä hetkellä)!


    • BXB :

      Semmonen lisäosa,että pystyis synnyttämään kehitysvammaisen lapsen,tai jos vaikka tekisi lapsen jonkun sukulaisen kanssa,lapsesta tulisi jotenkin sairas/Kehitysvammainen.
      Ja se,että Taaperoita voisi kuljettaa rattaissa.Sekin olisi kivaa,jos simit voisivat käydä lähimmässä Marketissa ostamassa ruokaa.
      Ainiin! Se olisi myös kivaa,jos simit voisivat lähetellä sähköpostia Jotenkin tähän tyyliin: Kun painaa tietsikkaa,tulee vaihtoehdoksi "Lähetä sähköpostia". Sitten valitsee henkilön,ja päättää tuleeko hänelle kenties romanttinen viesti,vaiko iljettävä viesti.
      Kun olisi esimerkiksi lähettänyt jollekkin kaverille,terveisiä ja muuta sinne päin niin ystävyys-suhteet tähän simiin parantuisivat.Tai jos lähettäisi romanttisen viestin,voisi huomata pian simin jonka lempi roihuaa.... Mutta olis sillain,ettei se tyyli aina toimis,niinkun itsepäinen simi ei rakastu lähettäjään,ja pian hänestäkin tulisi vihamiehesi......
      Niin että noin.

      • jamskally

        hyvä! vähänkö oliisi siistiä tollanen lisäosa!


      • tomppaJr

        Juuri tuota tarkoitin "sairailla simeillä". Kiitos kun korjasit. Tuo sähköpostijuttu oli todella hyvä idea. Arvio: Takuulla ostaisin, mutta ei ollut tähän mennessä paras idea. Tuo rikollisuusjuttu on tällä hetkellä paras.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova
      Maailman menoa
      255
      3927
    2. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

      Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      24
      2913
    3. Toivon vain

      Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä
      Ikävä
      10
      2238
    4. Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu

      Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel
      Tampere
      135
      1957
    5. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

      Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      53
      1929
    6. Miten sua nyt

      Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p
      Ikävä
      85
      1340
    7. Harmailla autoilla liikkuvat vorot

      Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us
      Suomussalmi
      21
      1275
    8. Kuka on tämä henkilö

      jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1247
    9. Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."

      Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti
      Tanssii tähtien kanssa
      29
      1213
    10. Minä näen sinut

      Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu
      Ikävä
      32
      1139
    Aihe