Humlen eka näyttely

meni ihan yli odotusten. joku jossakin viestiketjussa kysyi mutta en löydä sitä.

Positiivista:
hieno päänmuoto. hyvä rinta ja rintakehys. hienot liikkeet. hieno turkki.
erittäin hyvä suhteellisuus.
erittäin charmikas hyväluonteinen koira.

Negatiivista:
hieman ulkonevat silmät.
hieman alhaalta alkava häntä (?)
(aningen lågt ansatt svans)

olipas vaikea suomentaa.
olipa siis todella kiva kuulla näin hienoja sanoja "mamman mussukasta". ettähän oonkin ylypee ;-))))

13

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unohtuipa tietenkin että olisi saanut HP:n siis
      "erittäin lupaava" jos olisi seisonut kunnolla. mutta Humle ei tykkää seisoa pöydällä niin takajalat oli koukussa
      ;-)))

    • hieno arvostelu, mutta niin on hieno koirakin, eli tuomari oli sitten pessyt silmälasinsa. :) Onnittelut Humlelle ja mammalle hienosta näyttelyuran avaamisesta.

      • olin kyllä. en ole näyttelykoira-ihminen.
        minun pojan morsmaikku sen sinne näyttelyyn vei.
        hän on ihan "näyttelyhullu". (HIH)
        mutta tottahan olen aivan otettu nuista hienoista sanoista. laitoin ne kasvattajallekkin.
        ovat tosi ylpeitä "pennustaan".
        laitetaan sitten joskus Nicodemuskin näyttelyyn kunhan se pikkusen laihtuu. sekun tykkää syödä ja on pikkusen pyöree ;-))))


    • Humlelle hienosta arvostelusta!

      • kovasti. omasta mielestä tietenkin omat koirat on aina niin kauniita. se rodunomaisuushan on sitten ihan eri asia. mutta oli aivan ihanaa kuulla että tuomarinkin mielestä Humle on charmikas koira.


    • Onnea eka näyttelyistä !
      Nyt vaan seisomisharjoittelua kovasti ;))

      Toi häntäjuttu tarkoittaa, että
      "hieman alhainen hännänkiinnitys"

      • kyllähän tämä poitsu steppailee pöydällä kun hänelle passaa. vaikeaksi menee heti kun pitää sitä paikallaan. ja sitten pitäisi vielä seisoa paikallaan.


      • majorica kirjoitti:

        kyllähän tämä poitsu steppailee pöydällä kun hänelle passaa. vaikeaksi menee heti kun pitää sitä paikallaan. ja sitten pitäisi vielä seisoa paikallaan.

        Heh...harjottelua vaan päivittäin ja sitte sitä kärsivällisyyttä seisoa paikallaan pöydällä pari minsaa...pikkuhiljaa sinnikkäästi vaan opetat...tuo seisominen on helppo opettaa.


    • tuomarilla

      suurennuslasi vai miten arvostelu suoritettiin?

      • meinaakko että jos Humle olisi ollut suurempi niin olisi tuomari nähnyt koiran paremmin?
        pitäisköhan tuomareilla olla pakollinen näkötesti? HIH.


    • Nyt sitten vielä näyttely harjoitukset pystyyn. Joka päivä pöydällä harjoittelua pieni aika kerrallaan niin alkaa sujua.

      • koirat tassuttelemaan pöydälle päivittäin...
        ;-)))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe