Mitä seuraa rajoittimen kierrosta??? Himpun sais kulkea kovempaa jos tahtoo ohi mennä alle 80 kympin köröttelijöistä... Itse ajattelin 3500 tonniseen kuorkkiin isommat renkaat tietty vähän vauhtia lisäisi!!!
kuorma-auto
4
1405
Vastaukset
Paljon sakkoja jos menet itse käpälöimään nopeudenrajoitinta.
Joskus markka aikaan se summa oli viisinumeroinen luku, enkä olisi yllättynyt jos se viisinumeroinen luku olisi nyt euroissa.
Tietääkseni nämä 3,5 tonniset joissa on sähkönen nopeudenrajoitin jotka merkkiliike tai mittarikorjaamo ohjelmoi, siinä ohjelmoinnissa on huomioitu auton sallitut rengaskoot, joten nopeus hyöty on minimaalinen.- lippalakkipoju
oikein haaveilee luuletko ajavas keikan ennemmän tuolla olemattomalla aikahyödyllä jonka saat höpö höpö ajele vaan sitä 80 minkä laki sallii
- ???
Suurimmat dumpperitkaan eivät ota kuormaa kuin 300-400 tonnia, eikä niillä ole asiaa tieliikenteeseen – eivätkä ne edes kulje tuota kahdeksaakymppiä!
Mitäs ne ”alle 80 kympin köröttelijät” sitten ovat? Tekeekös tuo 80 kymppiä niin paljon kuin 800?
Et kai väitä, että sinulla oikein ajokorttikin olisi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173946
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842439Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231067- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42882Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73841- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800