Samaa jatkuu vieläkin siitä ei puhuta kuolemilta onneksi vältytty.
http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2:0:1:2001-06-15,104:2:74521,1:0:0:0:0:0:
Näin meidän rodussa
7
663
Vastaukset
- kauhia rotu
Minä meinasin tuomoisen rodun ottaa otan mielummin berdhastilaisen.
- taas...
Niin sitä viestit lähtee. Ei voida keskustella mistään... Olisin mielellään kuullut mielipiteitä noista lonkista enemmänkin...
- et ole
kyllä se molossi joka täällä aiemmin on kirjoitellut.
- tuo Sorsa
joka tunnusti jo
- pisteiden käytön
tuo Sorsa kirjoitti:
joka tunnusti jo
kukaan ei varmasti ole puolta sekuntia luullut että kirjoittaja olisi molossi.
Molossi, rekkaa nimimerkkisi, pliis. Olet liian fiksu kirjoittaja näiden riepoteltavaksi joilla ei ole mitään muuta tekemistä kuin härkkiä muita kirjoittajia pulinapalstalla. pisteiden käytön kirjoitti:
kukaan ei varmasti ole puolta sekuntia luullut että kirjoittaja olisi molossi.
Molossi, rekkaa nimimerkkisi, pliis. Olet liian fiksu kirjoittaja näiden riepoteltavaksi joilla ei ole mitään muuta tekemistä kuin härkkiä muita kirjoittajia pulinapalstalla.Kiitos sinulle myös viestistäsi :O)
Johan tuossa mietin,lopetanko koko kirjoittelun,kun en viitsi kaikkien häiriköitten juttuja korjailla.
Mutta,molossi on aina molossi,jo rodutkin velvoittaa,että periksi ei anneta :O)
Joten nyt on rekattu ;O)
Ja ihan kiva kuulla,ettei kaikki ainakaan ole luullut minun kärsivän sivupersoonahäiriöstä ...
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164