Uudenvuoden aatto lähestyy

joko ole tehnyt hyvän uudenvuoden lupauksen?
Ps, Joulua ei neuvos arvosta, joten jätän vähähemmälle huomiolle tehkööt sen jotka Joulusta pitävät.

8

683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä lähestyy??

      Oot sinä kyllä melko
      aikaa edellä oleva sälli,
      vaiko oliko se taas dementiaa? ;-)

      Vietetään nyt kumminkin
      ensin kekri/pyhäinpäivä,
      isänpäivä,
      itsenäisyyspäivä (sentään 90 v.)
      adventit,
      joulunpyhät...

      Kaksi kuukautta aikaa
      miettiä lupauksia.

      • jäisi meillä moni suurisuru surematta, juuri juhlapyhien takia ja moni perhekin pysyisi koossa paljon pitempään.
        Neuvos katsoo tietenkin tuntemattoman sotilaan 06.12.2007 televisiosta, eu,n takia en tunne enää itsenäistä suomea.


      • josta ollaan monta mieltä
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        jäisi meillä moni suurisuru surematta, juuri juhlapyhien takia ja moni perhekin pysyisi koossa paljon pitempään.
        Neuvos katsoo tietenkin tuntemattoman sotilaan 06.12.2007 televisiosta, eu,n takia en tunne enää itsenäistä suomea.

        Juhlapyhät ovat, luulisin, enimmälle
        osalle meitä ihan mukava asia.
        Emmehän OIKEASTI tiedä muuta, kuin miten itse
        vietämme ja miten tuttumme
        viettävät.
        Kaikki muu on mielikuvitusta tai
        jostain luettua, huhuna kuultua.

        Toki tiedämme yksinäiset, eroperheet,
        viinapäissään pieksäjät...
        Mutta miksi sen pitää estää
        meitä siirtämästä perinteitä
        lapsillemme.
        Minä ainakin jatkan lapsuuteni
        kokemukset juhlapyhista
        eteenpäin.
        Niin vähän on tässä pimeydessä
        valonpilkahduksia.


      • ja perhearvoja
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        jäisi meillä moni suurisuru surematta, juuri juhlapyhien takia ja moni perhekin pysyisi koossa paljon pitempään.
        Neuvos katsoo tietenkin tuntemattoman sotilaan 06.12.2007 televisiosta, eu,n takia en tunne enää itsenäistä suomea.

        vierastava junttura voesit olla hilijaa, lienetkö ees armeijassa käyny, sontiva tutilas..!


    • rantsua kekri

      lähesty ja voimallisesti ; saapi viikon juuva ja päästellä pieruja vaikka pystystä niin kuin palakkalaeset aikonaan. Vaan liekkö neuvos elläissään työn laijassa nahunnukkaan, tainnut vaan luppoa maata ja makkuuremoloeta piästellä...

    • Katri*

      Hyvää Uutta Vuotta vaan kaikille,
      pitänee ruveta lupauksia miettimään hyvissä ajoin. ;)

    • eilupaava

      Iät ja ajat uusi vuosi on lähestynyt, muttei lupauksia kannata tehdä. Jos tekee, niin sellainen: ei uudenvuoden lupuksia.

    • saunoja koko sydämestään

      että voi sitä joskus viettää ihanaa laatuaikaa vaikka keskellä viikkoakin.ilman juhlapyhien tuomaa hässäkkää,toki arvostan perinteitä,toivon että niistä on jotain siirtynyt myös omien lasten elämään.tällä viikolla sain hengähdystauon ihan vain itselleni.ystävien mökillä illan jo hämartyessä ihana saunahetki.lappoisat löylyt oikein vastan kanssa.ulkona lempeä syyssateen ropina.koivupuiden tuoksu.kynttilöitä saunanterassi täynnä.tuli takassa.ihanaa.kiitos siitä heille.sain ihanan lahjan kiiresiin päiviini.kivaa kun joku välittää..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe