Olen odottanut gerbiilin poikasia jo pari kuukautta, kuin kuuta nousevaa. Tänään menin sitten tonkimaan paikkaa, jonka oletin olevan rouvan pesä, koska oli osoittanut hieman pyöristymisen merkkejä aiemmin ...kuusi nakkia sieltä sitten pöllähti ilmoille, arviolta 2vrk vanhoja! :>
Hain kiiruusti talouspaperia, jotten tartuttaisi omaa hajuani poikasiin ja yritin asetella ne takaisin ahtaaseen putkeen kuten olivat, siinä täysin onnistumatta....nyt odotan, josko emo ei huomaisi että poikasiin on koskettu ja hylkäisi/söisi niitä.
Onko kokemuksia vastaavasta poikasten näpelöinnistä?
Kuinka kävi?
Vastasyntyneet poikaset
nakki..
1
205
Vastaukset
mulla oli ekat poikaset ja sit ku koskin niihi parin päivän pääst emo oli ahminu poikaset. Toinen
poikue selviyty. Joten ÄLÄ ainakaa enää näpelöi pesää, emo voi kyl syyä ne kun jo koskit...);
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018444- 565342
- 244967
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni284874Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364700Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h764595- 624173
- 433817
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on403094- 452809