Egyptin viisumi

arska

Matkustamme Kairoon reittilennolla,mutta pitääkö hommata viisumi jo Suomessa vai onko hoidettavissa Kairon kentällä perillä ja kumpi on helpompi tapa?

7

6048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viesteilijä
    • ''''

      Helpoin tapa on hommata ne vasta Kairon kentältä.

      • ::::::;;;;;;;

        täällä Suomessakaan. 20 euroa ja palautuskirjekuori postiin ja passi kirjekuoreen viisumihakemusken kanssa ja passi tulee takaisin kotiin viisumilla varustettuna.


      • ----
        ::::::;;;;;;; kirjoitti:

        täällä Suomessakaan. 20 euroa ja palautuskirjekuori postiin ja passi kirjekuoreen viisumihakemusken kanssa ja passi tulee takaisin kotiin viisumilla varustettuna.

        Ei se tosiaan vaikeaa Suomessakaan ole mutta ilman ylimääräistä vaivaa (jos kirjeiden lähettämistä siksi voi kutsua) ja jännittämistä (ei kai se passi mene matkalla hukkaan) tosiaan sen viisumin saa Kairon lentokentältä. Taisi olla vielä edullisempikin kuin 20 Euroa.


      • arska
        ---- kirjoitti:

        Ei se tosiaan vaikeaa Suomessakaan ole mutta ilman ylimääräistä vaivaa (jos kirjeiden lähettämistä siksi voi kutsua) ja jännittämistä (ei kai se passi mene matkalla hukkaan) tosiaan sen viisumin saa Kairon lentokentältä. Taisi olla vielä edullisempikin kuin 20 Euroa.

        kiitos tiedoista eli otetaan vasta perillä!


      • arska kirjoitti:

        kiitos tiedoista eli otetaan vasta perillä!

        arska (ja muutkin), kullanarvoinen vinkki: huomaan moni lentokentällä ryntää suoraan passintarkastusjonoon - älkää siis menkö sinne vaan hakekaa ENSIN se viisumiläpyskä (vaihtoivat juuri ulkonäköä ja kokoa) sieltä pankin kopista. Koppi on passintarkastuksen vasemmalla puolella, kyllä sen heti huomaa.

        Nimittäin joskus jonot passintarkastukseen ovat todella pitkät ja viimeksi oli myös todella kuuma. Karmea kokemus. Jonot riippuuvat mihin aikaan saavut. Kolmelta yöllä ei ole juuri jonoja ollut mutta esim. yhdeltä voi olla. Lisääpä tähän vielä se, että pääset luukulle jolloin virkailija sanoo, että sulla ei ole viisumitarraa laisinkaan...ei kun uudestaan jonon päähän pankin kautta!

        Ja todellakin, suosittelen viisumin hankkimista lentokentällä, annat rahaa 15 euroa sekä saat vielä 20 puntaa ja rapiat takaisin. Mikään ei tosiaan ole helpompaa kuin lentokentällä asian hoitaminen.


      • Kirska
        Laziza kirjoitti:

        arska (ja muutkin), kullanarvoinen vinkki: huomaan moni lentokentällä ryntää suoraan passintarkastusjonoon - älkää siis menkö sinne vaan hakekaa ENSIN se viisumiläpyskä (vaihtoivat juuri ulkonäköä ja kokoa) sieltä pankin kopista. Koppi on passintarkastuksen vasemmalla puolella, kyllä sen heti huomaa.

        Nimittäin joskus jonot passintarkastukseen ovat todella pitkät ja viimeksi oli myös todella kuuma. Karmea kokemus. Jonot riippuuvat mihin aikaan saavut. Kolmelta yöllä ei ole juuri jonoja ollut mutta esim. yhdeltä voi olla. Lisääpä tähän vielä se, että pääset luukulle jolloin virkailija sanoo, että sulla ei ole viisumitarraa laisinkaan...ei kun uudestaan jonon päähän pankin kautta!

        Ja todellakin, suosittelen viisumin hankkimista lentokentällä, annat rahaa 15 euroa sekä saat vielä 20 puntaa ja rapiat takaisin. Mikään ei tosiaan ole helpompaa kuin lentokentällä asian hoitaminen.

        Kun oltiin sharmissa, venäläiset tunkivat passijonoon ilman viisumia, sinne sitten kiikutettiin niitä ja kun pääsivät passintarkastus pisteeseen, käännytettiin takasin kun ei olleet LIIMANNEET sitä viisumia passiinsa. Oh no, oikeesti sai kaikille vääntää rautalangasta mitä pitäää tehdä...
        Nim. tunti hurahti äkkiä = )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe