Matkustamme Kairoon reittilennolla,mutta pitääkö hommata viisumi jo Suomessa vai onko hoidettavissa Kairon kentällä perillä ja kumpi on helpompi tapa?
Egyptin viisumi
7
6048
Vastaukset
- viesteilijä
- ''''
Helpoin tapa on hommata ne vasta Kairon kentältä.
- ::::::;;;;;;;
täällä Suomessakaan. 20 euroa ja palautuskirjekuori postiin ja passi kirjekuoreen viisumihakemusken kanssa ja passi tulee takaisin kotiin viisumilla varustettuna.
- ----
::::::;;;;;;; kirjoitti:
täällä Suomessakaan. 20 euroa ja palautuskirjekuori postiin ja passi kirjekuoreen viisumihakemusken kanssa ja passi tulee takaisin kotiin viisumilla varustettuna.
Ei se tosiaan vaikeaa Suomessakaan ole mutta ilman ylimääräistä vaivaa (jos kirjeiden lähettämistä siksi voi kutsua) ja jännittämistä (ei kai se passi mene matkalla hukkaan) tosiaan sen viisumin saa Kairon lentokentältä. Taisi olla vielä edullisempikin kuin 20 Euroa.
- arska
---- kirjoitti:
Ei se tosiaan vaikeaa Suomessakaan ole mutta ilman ylimääräistä vaivaa (jos kirjeiden lähettämistä siksi voi kutsua) ja jännittämistä (ei kai se passi mene matkalla hukkaan) tosiaan sen viisumin saa Kairon lentokentältä. Taisi olla vielä edullisempikin kuin 20 Euroa.
kiitos tiedoista eli otetaan vasta perillä!
arska kirjoitti:
kiitos tiedoista eli otetaan vasta perillä!
arska (ja muutkin), kullanarvoinen vinkki: huomaan moni lentokentällä ryntää suoraan passintarkastusjonoon - älkää siis menkö sinne vaan hakekaa ENSIN se viisumiläpyskä (vaihtoivat juuri ulkonäköä ja kokoa) sieltä pankin kopista. Koppi on passintarkastuksen vasemmalla puolella, kyllä sen heti huomaa.
Nimittäin joskus jonot passintarkastukseen ovat todella pitkät ja viimeksi oli myös todella kuuma. Karmea kokemus. Jonot riippuuvat mihin aikaan saavut. Kolmelta yöllä ei ole juuri jonoja ollut mutta esim. yhdeltä voi olla. Lisääpä tähän vielä se, että pääset luukulle jolloin virkailija sanoo, että sulla ei ole viisumitarraa laisinkaan...ei kun uudestaan jonon päähän pankin kautta!
Ja todellakin, suosittelen viisumin hankkimista lentokentällä, annat rahaa 15 euroa sekä saat vielä 20 puntaa ja rapiat takaisin. Mikään ei tosiaan ole helpompaa kuin lentokentällä asian hoitaminen.- Kirska
Laziza kirjoitti:
arska (ja muutkin), kullanarvoinen vinkki: huomaan moni lentokentällä ryntää suoraan passintarkastusjonoon - älkää siis menkö sinne vaan hakekaa ENSIN se viisumiläpyskä (vaihtoivat juuri ulkonäköä ja kokoa) sieltä pankin kopista. Koppi on passintarkastuksen vasemmalla puolella, kyllä sen heti huomaa.
Nimittäin joskus jonot passintarkastukseen ovat todella pitkät ja viimeksi oli myös todella kuuma. Karmea kokemus. Jonot riippuuvat mihin aikaan saavut. Kolmelta yöllä ei ole juuri jonoja ollut mutta esim. yhdeltä voi olla. Lisääpä tähän vielä se, että pääset luukulle jolloin virkailija sanoo, että sulla ei ole viisumitarraa laisinkaan...ei kun uudestaan jonon päähän pankin kautta!
Ja todellakin, suosittelen viisumin hankkimista lentokentällä, annat rahaa 15 euroa sekä saat vielä 20 puntaa ja rapiat takaisin. Mikään ei tosiaan ole helpompaa kuin lentokentällä asian hoitaminen.Kun oltiin sharmissa, venäläiset tunkivat passijonoon ilman viisumia, sinne sitten kiikutettiin niitä ja kun pääsivät passintarkastus pisteeseen, käännytettiin takasin kun ei olleet LIIMANNEET sitä viisumia passiinsa. Oh no, oikeesti sai kaikille vääntää rautalangasta mitä pitäää tehdä...
Nim. tunti hurahti äkkiä = )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514