nahkainen takapenkki on kärsinyt, kuinkahan olisi parasta värjätä uudelleen,onko kokemuksia yleensä nahan värjäyksestä, kiitos etukäteen.
nahkapenkki
7
1592
Vastaukset
- mustaan penkkiin
Tässäpä vinkki, jos penkki on musta.
Sain kerran suutarilta pienen purkin jotain mustetta(yhtä ohutta kuin vesi), jolla voi maalata kenkiä. Muste levitettiin rätillä tai sienellä ja jälki oli todella hyvää. Luulisin, että tämä toimisi loistavasti siinä penkissä. Ota selvää suutarilta, mitä se on ja mistä sitä saa. näistä mikään?
http://www.leathermaster.fi/index_leather.html- mitä noi
värikorjaus-setit maksaa?
- Nimetön
Itsellä on kokemusta mustan nahkatakin kunnostamisesta.Ostin mustaa kiiltävää autoon tarkoitettua muovivahaa ja kas kummaa homma toimi todella loistavasti.
Takista tuli kuin uusi niiltä osin kun nahka ei ollut vielä pykinyt,kaksi käsittelykertaa riitti.
Olen käsitellyt kaikki mustat kenkänikin tällä muovivahalla ja niistä tuli kertapaukulla säänkestävät kengät.
Anna kuivua kunnolla n ½ tuntia ennen kiiloitusta.- sitroen.
onkin kiellettyä, niin anna toki tuotemerkki.
Itse olen värjännyt mustan nahkatakin nestemäisellä Viking -nahkamusteella, mutta se häipyy viimeistään vuoden kuluessa pois kokonaan. Haluaisin kunnon tavaraa, en roskaa.
Kiitos avustasi.
Olen itse värjännyt joskus nahkapenkit nahkamaalilla, sitä saa suutareilta. Muistat vaan ensin puhdistaa nahat hyvin asetonilla.Kun nahka venyy tulee vanha maali esille, se näkyy jos maalaat eri värillä.
- hemmettiinn
nahkapenkki on hieno keksintö vaikka kun istuu nahan päälle nahka huosuilla se natisee itsellä on nahka takki/nahka housut/nahka saappaat/nahka käsineet
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024823Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493242Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1081020Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah421012Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40981