Sitä vaan että onko semmosta koodia olemassa, että sim äiti voisi saada kolmoset tai neloset? Kaksos koodin kyllä tiedän ja olen kuullut puhuttavan kolmois lapsi koodista?!?!?
Ja toinen juttu on se että haluaisiko joku kirjottaa tänne joitain erikoisia koodeja. Ei esim. rahakoodia, jonka kaikki tietää, vaan esim sellasseen et lapsien ei tarvi tehä läksyjä vaan jollain koodilla saa tehtyä ne. Tietääkö joku tollaista koodia?!?!
Koodit!
4
374
Vastaukset
- simpukkainenko
Kato www.radosims.com siellä on suomeks kaikki koodit joita on, esim. kolmosneloskoodia ei oo olemassakaan
- nniii
Moikka...
Mut hack on tohon kolmosiin ja nelosiin.
Ite en muista, et mikä mulla oli ennen ku ostin matkoilla lisäosan. Eli en ole varma, et onko päivitys ilmestynyt jo.
Mut tällaset löysin hakusanalla googlesta
Triplets and Quads hack
http://www.thesims2vault.com/ - Hillosipuli
1Kirjoitat koodilaatikkoon moveObjects on
2. Ostat pöydän jolle laitat läksyt
3. Poistat pöydän
4. Läksyt tehty
5. Kirjoita moveObjects off ja koodi poistuu käytöstäMoikka.
Siis olen tuo aikaisempi nnii...
http://www.modthesims2.com/download.php?tag=homework&go=Go&f=414&showType=2&gameOrig=1&gameUni=1&gameNL=1&gameOFB=1&gamePets=1&gameSeasons=1&filter=0&typenormal=1&typepicked=1&typefeatured=1&username=&csort=0
Mutta täältä löytyy ihan hackkeja noihin läksy hommiin...
Eli läksyt voi tehdä, mutta nopeammin... Tai jos haluaa simeille kurjaa elämää, niin läksyt saa vaikeemmiksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544796
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1734302- 1313935
- 673912
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans493701Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793518- 993074
- 542905
- 252736
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p162496