Onko teillä sillain et kun ootte laittanu sille simille nimen ja sitte muutatte sen ulkonäköö nii siinä kakkoskohdassa ei oo mitään.?? Siinä sen sivun ylälaidassa lukee vaan et muuta päätä mut site se loppu sivu on ihan tyhjä.?
Toinen ongelma on tämä:.
Koko peli takkuaa.. se joko pysähtyy joka toinen sekuntti tai sitten pitää pitkän paussin joka toinen minuutti.. Lisäksi vaatteet näkyvät sumeina ja simien silmätkin ovat sumeita.. HELP kaikki jotka tietää nii vastaisitteko
simin luomisessa ongelmia
ivy`
2
221
Vastaukset
En mä nyt mitään muuta keksi kun että pitäisi päivittää näytönohjaimen ajuri. Se olisi vastaus noihin sumeihin silmiin etc. Toiseen en nyt tiedä vastausta..
- hihhullii
ookko ladannu simmssiin ?? mullaki oli sama onglma (oon ladannu) mutta sitte ku mulla tuli koneeseen viirus ja asennettiin windows uusiks ja näyttöasetuksista (simssissä) laitoin sen pintojen joku karheus tai joku semmone nii toimiki ne iha hyvin. mulla vaan ne ladatut meni silleen mut tota kanttii kokkeilla näyttöasetuksista.. =) en oo varma tästä sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419