Morjens! Tulipa tänään laitettua 97 mallin carinaani raitisilmasuodatin. Edellisen omistajan jäljiltä ei suodatinta ollut lainkaan. Hämmennystä aiheutti se että suodatinpaketista löytyi kaksi kappaletta suodattimia. Molemmat olivat suunilleen saman kokoisia, mutta toinen oli puolet ohuempi ja vähän erillä lailla muotoiltu.
Tämän paksumman laitoin paikalleen, koska se "istui" hyvin paikoilleen. Tämä suodattimen paikkahan on kuljettajan jalkatilassa. Tarkastin myös lasinpyyhkiöitten alapuolella olevan kotelon, josta tuuletin ottaa ilman. Sielläkään ei ollut suodattimelle paikkaa.
Osaisiko joku neuvoa, että mihin tämä ouhuempi suodatin tulisi laittaa?? vai onko se esim tarkoitettu ilmastoinnilla varustettuihin malleihin.
Raitisilma
suodattimet?
3
609
Vastaukset
- carina_e
Itsellänikään ei oo sitä paikallaan (carina -96), enkä oo ajatellu laittaakaan, jotkut sanovat että vetää lasit hikeen helposti talvella jos on. Mutta tossa linkki josta ehkä apua: http://www.alatori.com/autopuoli/carinae_raitisilmasuodatin.php
päällekkäin. työnnät ensin sen ohuemman sisään ja ylös ja sitten se paksumpi perään.
- neuvoista
Nyt tämä arvoitus selvisi. Taidan tosiaan laittaa vasta keväällä suodattimet paikalleen. Pientä huurtumista oli sivulaseissa havaittavissa kun kokelin suodattimet paikoillaan puhallusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322223
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472046- 391852
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3191843- 1091436
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161365Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71298Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101147- 411045
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036