sharmista Kairoon?

kairoon haluava

ollaan lähdössä take offin matkalle tammikuussa ja halua olisi lähteä kairoon. take offin sivuilta ei kuitenkaan retkiä ilmene. onko jotain kenellä kokemusta miten kairo onnistuu esim paikallisten kautta ja mitä maksaa vai onko take off järkännyt matkoja?

7

1203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ongelma...

      tosin olemme menossa Detourin matkalle. Detour ei ilmoita missään mitä heidän yhden päivän retki Kairoon maksaa.

      Paikallisiahan retken järjestäjiä varmaan löytyy mutta tietääkö joku hyvää ja luotettavaa?

    • Egypti fani

      Kairon retkien hinnat matkatoimistolta on noin 85euroa ja paikallisilta ostimme viime viikolla 35euroa joten eroa, matkan ostimme Naama Bayn keskustasta heti kun taksien luota alkaa kävelykatu niin muutama sata metriä vasemmalla on paikallinen matkatoimisto ja hyvin homma pelasi hakivat yöllä hotellilta ja seuraavana yönä tulimme takaisin, rankka mutta antoisa reissu, ottakaa lämmintä mukaan toisilla oli jopa tyynyt mukana meillä oli isot pyyhkeet peittoina kun auton ilmastointi oli päällä niin viileää todella oli ja muistakaa käsidesi AINA
      Kairon retkellä erikoisesti,itse käytin vähän väliä ja silti vieläkin on vatsavaivoja no onneksi kuumetta ei ollut kuin yhden päivän ja lomakaan ei pilalle mennyt kun kävimme Kairossa vasta loman loppupuolella.Hyvää matkaa lomalaisille mukava paikka Sharm el Sheik on.

      • Kokemusta on

        osta lentolippu Egypt Airilta tai hotellin matkatoimistosta ja bookkaa valmiiksi netistä Hotel Windsor tai Carlton. Ovat aivan vanhan Kairon keskustassa ja edullisia sekä ennen kaikkea alkuperäisiä. Windsorissa on kuvattu muumiofilmien kaupunkikohtauksia. Ulkoovella saa ruokaa ja hotelli järjestää kiertoajelut pyramideille ja negropoliin. Backbackerien suosimat paikat.


    • Laziza

      Kysyit kyllä paikallisia toimistoja, mutta suosittelen kuitenkin (ehdottomasti) lentämistä Kairoon omin päin. Bussi kestää ikuisuuden eikä ole kovin miellyttävä reissukaan. Jos olette vain yhden päivän niin sitten lentokentältä taksi ja sovitte taksasta koko päiväksi. On oikeasti todella helppoa ja halpaa. Kairossa on nykyään myös mittarillisia taksia, keltaiset autot. Tosin niitä ei näe ihan joka kadun kulmassa.

      Moniakin paikallisia olen kuullut täällä suositeltavan, mutta valitettavasti en nyt yhtään muista kun itsellä ei ole ollut tarvetta.

    • hms240

      Take offilla on matka kairoon, joten nou worries pääsette kyllä sinne matkanjärjestäjän kautta :)

      • Alagsarniela

        Sepäs jännä juttu.... mulle kun takeoffista sanottiin että niillä ei ole mitään retkiä että kannattaa hommata ne muilta matkatoimistoilta tai paikan päältä. Pystyvät kuulemma sen takia järjestämään halpoja matkoja kun heillä ei ole paljoa henkilökuntaa järjestämässä retkiä yms. paikan päällä on yksi ns. "matkaopas" hänkään ei ole koko ajan lähettyvillä vaan häneltä saa numeron johon soittaa jos ongelmia ilmenee...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe