Anteeksi poistoni

Olen käyttänyt rekisteröityjen oikeutta poistaa omat viestinsä ja samalla poistuvat perässä tulevat.

En ole tehnyt poistoja ilkeyttäni vaan häirikköviestien takia.

Tapahtuu näin: Kun Ruuneperi avaa viestiketjun, siihen ilmestyy ilkeileviä kirjoituksia, joiden tarkoituskin on saada minut poistamaan. Tämän jälkeen on sitten hyvä haukkua Ruuneperiä hänen poistoistaan.

Anteeksipyyntöni kohdistuu siis niihin kaikkiin hyviin ja asiallisiin kirjoittajiin, joiden viestit ovat samalla poistuneet.

P.S. olen myös joskus poistanut oman viestini jos olen katsonut sen huonoksi. Tuloshan on silloinkin sama jos viestiini on vastattu.

15

1202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hintriika*

Oletko koskaan ajatellut, että samalla periaatteella täältä pitäisi poistaa joka ikinen ketju, koska kaikkiin tulee ilkeilyjä?

On vain olemassa joitakin tyyppejä, joiden mieliharrastus on keksiä mahdollisimman ilkeitä tai törkeitä kommentteja. Kannattaako niistä stressiä ottaa? Eivät ole niiden kirjoittajat sen arvoisia.

Mitä enemmän huomiota ilkeilijöille annetaan, sitä suuremmaksi heidän egonsa paisuu.

• Joskus kuitenkin suivaantumisaste eli loukkaantumiskynnys on alhainen.

Pitäisiköhän minun lopettaa kirjoittelu?

• Palstakiusaajien kanssa ei kannata ruveta leikkimään. Hypätään yli eikä missään tapauksessa ruveta kinailemaan heidän kanssaan. Eiköhän sheriffi poista törkeydet.
        Jätetään ilkimykset omaan arvottomuuteensa eikä ilahduteta heitä sillä että ovat onnistuneet provosoinnissaan.
        Terveisiä Ruuneperille! Monet saattavat vastata ihan mielenkiinnosta puolesta tai vastaan. Mielenkiinto kommentointiin vähenee, jos poistoissa lapsi menee pesuveden mukana.

• Ruuneperi kirjoitti:

Joskus kuitenkin suivaantumisaste eli loukkaantumiskynnys on alhainen.

Kyllä tuli alkuvaiheessa ilkeyksiin tottumattomana minunkin mieleeni lopettaa kokonaan, mutta miksi antaisin jonkun ulkopuolisen hallita itseäni ja rajoittaa oikeuksiani. Ikävää siinä on, että itsekin kovettuu ja on joskus tullut vastatuksi yhtä ikävästi, vaikka tiedän olevani muussa elämässä ihmisten kanssa hyvin toimeentuleva ihminen. Sen verran verbaalinen ihminen olen, että luihin, ytimiin ja sieluun viiltäviä ilkeyksiä osaisin laatia erittäin taitavasti, jos haluaisin, mutta kun en halua. En halua itselleni likaista ja syyllistä jälkitunnetta, mikä sellaisesta tulee. Se tunne saa jäädä häirikölle itselleen. Enkä tunne häirikköä henkilökohtaisesti, joten en tiedä, miksi hänellä on halu häiriköidä. Hän voi olla avun tarpeessakin, mutta toimii käänteisesti. Ilkeily ei lopu vastavuoroisesti ilkeilemällä, se nyt ainakin on varmaa.

• tappiolle
        Ruuneperi kirjoitti:

Joskus kuitenkin suivaantumisaste eli loukkaantumiskynnys on alhainen.

Kylläpän asia kohdallasi on yksinkertaisesti siten, jotta itse olet mennyt ensimmäiseksi häiriköimään, sitten olet saanut runsain mitoin mitä olet tilannutkin. Joten jätä turha ruikutus pois. Eikä täällä jaksa sinun lisäksi muut kuin tinat viikosta toiseen samaa asiaa. Ei täällä ole ketään kiusattu loputtomin.

• Regina*

Jokainen tekee omat valintansa kirjoituksiensa poiston suhteen, siihen kirjoittajilla on mahdollisuus. Joskus harmittaa oma tökerö viesti, viestin poistan jos olen kirjautunut mutta nikillä se on vaikeampaa.

Sefu tekee työtänsä jonka hän on vapaa ehtoisesti itselleen ottanut ja siihen kuuluu arvioida mikä on julkaisukelpoista tekstiä.
      Ei kukaan osaa toimia sefuna kaikkien mielen mukaan se vain on hyväksyttävä jos kirjoittelee.

"Aina roiskuu kun rapataan"!

• Käytän isoa kirjainta henkilöstä, joka kirjoitti palstalla usein ja paljon.

Hänkin sai kritiikkiä, mikä kuuluu asiaankin, mutta myös loukkauksia.

Kun Hänen viestinsä loppuivat, kertoi joku palstalainen minkälainen Hän oli ollut.

Hän oli ollut tetraplegikko, neliraajahalvaantunut, jolle tämä palsta oli ollut ainoa henkireikä ulkomaailmaan - muidenvertaiseksi. Viestit hän kirjoitti suussaan olevan puikon avulla.

Me emme tiedä minkälaiselle henkilölle kirjoitamme, noin yleensä.

• sadsadas

Ei kukaan voi olla kaikille mieliksi ja aina löytyy se häirikkö jokaikiselle kirjoittajalle. Siitähän ne enemmän vielä provosoituvat ja innostuvat kun näkevät, että joku poistelee tekstejään. Ne kun ovat kuitenkin poistoista huolimatta googlen välimuistissa kaikki luetteloituna ainakin muutaman kuukauden, jopa vuoden tai ikuisesti jos joku ennättää sieltä viestin jäljentää jotakin tarkoitusta varten koneelleen. Joten poistaminen ei muuta tilannetta.

• vilokki

Ottaisin minäkin kantaa ilkeilyyn tällä palstalla kyllä minäkin olen siitä osani saanut
        ehkä joskus aiheestakin, olenhan aloittelija
        jonka jutut ei aina "mene putkeen" niinkuin sanotaan, mutta Ruuneberille sanoisin että älä ihmeessä lakkaa kirjoittamasta se olisi suuri vahinko ainakin minulle sinulla on niin nasevia mielipiteitä asoihin ettei varmaan kukaan toivo sitä, on paljon muitakin kirjoittajia joista olen saanut paljon oppia ja toivon heidän yhä edelleen pysyvän täällä, ehkä taas puhun ylisanoja joista joku ottaa nokkiinsa, mutta silti hyvää viikon alkua kaikille.

• hyvää jatkoa
        vilokki kirjoitti:

Ottaisin minäkin kantaa ilkeilyyn tällä palstalla kyllä minäkin olen siitä osani saanut
        ehkä joskus aiheestakin, olenhan aloittelija
        jonka jutut ei aina "mene putkeen" niinkuin sanotaan, mutta Ruuneberille sanoisin että älä ihmeessä lakkaa kirjoittamasta se olisi suuri vahinko ainakin minulle sinulla on niin nasevia mielipiteitä asoihin ettei varmaan kukaan toivo sitä, on paljon muitakin kirjoittajia joista olen saanut paljon oppia ja toivon heidän yhä edelleen pysyvän täällä, ehkä taas puhun ylisanoja joista joku ottaa nokkiinsa, mutta silti hyvää viikon alkua kaikille.

Sähköpostin kautta on kiva seurustella. Mullakin on muutama hyvä toimiva suhde täältä. Tehkää tekin niin se haljon antoisampaa. Kirjoita se adressi että saataisiin nämä sata kynäilijää taas tänne meitä huvittamaan.

• karkkitehtaan tyttö

Rakastan sinnuu ko Mariannee
      Rakastan sinnuu ko Fatserin parhaita
      Rakastan sinnuu ko tobleroonee
      Rakastan sinnuu ko lakupötköö

• Sinulla on kieltämättä loputon mielikuvitus noissa rakkaudenilmaisuissasi. :) Pakko on nauraa makeasti. Toivon lämpimästi, että saat vastarakkautta. :)

• kun joku pyytelee välillä anteeksi!
      Täällä palstoilla lienee monen sorttista vipeltäjää, mielikuvistus maailmoineen, ettei heitä hetkauta pahoittelut, eikä muut myötä elämiset.

Omasta puolestani sanon, etten käy täällä enää kovin usein, enkä näin ollen viitsi edes lukea kaikkia kirjoituksia.

Karsiutuu ilman mokomaa tressiä, monet kiukkuiset, kenkkumaiset viestit ( kun jättää lukematta).
      Onhan meillä sentään oikea elämäkin, ilman tietsikan huuhaita ja palstoja.
      Irtiottoja kyllä tarvitaan, kuka mitäkin, mielensä pimeistä ja vähemmän pimeistä olotiloista. Kirjoittamisiin!!!

• on hienoo leuhkia kuinka on muutakin tekemistä ,niin minäkin sanoisin ,jos olisin 20v nuorempi.
        Nyt saa vaan tyytyä siihen mitä täälä annetaan :=(

:=(,:=( nyyh,

• ovat..
        ullamirjami kirjoitti:

on hienoo leuhkia kuinka on muutakin tekemistä ,niin minäkin sanoisin ,jos olisin 20v nuorempi.
        Nyt saa vaan tyytyä siihen mitä täälä annetaan :=(

:=(,:=( nyyh,

palstan vanhimmat.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1672
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      898
    3. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      862
    4. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      54
      862
    5. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      849
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      793
    7. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      189
      779
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      735
    9. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      730
    10. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      720
    Aihe