missä pirussa on se nappula?

uusautoilija

autossa pitäs olla säteilylämmitin, joka "vain napista painaen" toimii. mistäköhän tollasta nappia pitäs etsiä? olen kiertänyt ympäri koko ooppelin, enkä löydä kohtaa josta painaa! kyllä, olen nainen (jos se nyt jotakuta kiinnostaa)

vastatkaa nyt silti, pliis!

7

1188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kai blondivitsi?

Ensin täytyisi selvittää, mitä tarkoitat säteilylämmittimellä? Missä kohden autoa sellaisen on sanottu olevan?

Ainoa, jonka miellän säteilylämmittimeksi, on pakkasella moottorin lämmittämiseen tarkoitettu mötikkä siellä konehuoneessa, moottorin kyljessä. Mutta siihen ei yleensä ole mitään nappia, ei varsinkaan autossa sisällä, vaan lämmitys lähtee päälle kun auton ollessa parkissa niinsanotusti stöpseli laitetaan seinään.

• uusautoilija

tarkoitin tätä:

"Kun autosi on varustettu Webasto lämmittimellä, lämmität sen moottorin ja sisätilat etukäteen missä tahansa ja milloin tahansa ilman riippuvuutta verkkovirrasta, ilman kaapeleita."

ja siinä siis pitäs olla tuo

• olla
        uusautoilija kirjoitti:

tarkoitin tätä:

"Kun autosi on varustettu Webasto lämmittimellä, lämmität sen moottorin ja sisätilat etukäteen missä tahansa ja milloin tahansa ilman riippuvuutta verkkovirrasta, ilman kaapeleita."

ja siinä siis pitäs olla tuo

mullakin iso "se" mutta kun se vaan unohtui varustelistalta aikoinaan....eli olisko niin että sinä et sitä webastoa ottanut varustelistalta?

siinäpä se.

• uusautoilija
        olla kirjoitti:

mullakin iso "se" mutta kun se vaan unohtui varustelistalta aikoinaan....eli olisko niin että sinä et sitä webastoa ottanut varustelistalta?

siinäpä se.

vastaisitko?

• nappulalle
        uusautoilija kirjoitti:

vastaisitko?

jos se on vain kello-ohjattu niin siten pitäisi johokin kohtaa kojelautaa olla laitettu digitaalinäytöllä varustettu (soikea?) apparaatti. Jos se on kauko-ohjaimella varustettu, niin silloin jossain irrallaan pitäisi olla soikea kahdella napilla varustettu ohjainlaite. Silloin kojelaudassa saattaa olla jossain pieni punainen merkkivalolla varustettu nappi. Ehkä kannattais verrata auton käyttöohjeessa olevia kuvia niihin namiskukkeleihin joita autossa on, jos näyttää siltä etä on joku ylimääräinen manuaalissa oleviin kuviin verrattuna, niin se voisi olla se.

• 5612

Niin, tuo auton mallin mainitseminen kun on unohtunut kera vuosimallin niin on hieman vaikeaa vastata tähän. Vastaileppa malli niin selvitän. Ja oletko asennuttanut autoosi Webaston, oletko ostanut auton uutena ja oletko valinnut siihen lisävarusteista Webaston. Webastohan on kallis erillinen moottorin lisälämmitin, jota ei todellakaan ole yhdessäkään ooppelissa vakiovarusteena.
      Lisävarustelistalta valittaessa tämän hinta olisi todennäköisesti 2000-3000€, joten tuskin olet erehtynyt siitä onko autossasi Webasto.

• jos autosi on Bensa käyttöien ei siinä välttämättä ole Webastoa/Eberiä ellet ole itse ruxannu lisävarustelistalta tai edel. omistaja hankkinu semmosta.... sen sijaan jos Diesel malli niin ainakin Vectra/Omega malleissa o vakiona Eberi jossa ei lainkaan mitään kytkimiä vaan toimii aina kun moottori käy ja lämpötila liian alhainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      28
      4548
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3326
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      182
      3135
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      2168
    5. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      157
      1730
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1718
    7. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      25
      1681
    8. Terveiset kaivatullesi

kesän aluksi tähän ketjuun.
      Ikävä
      101
      1257
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      137
      1097
    10. Mua ei ole rengastettu, vaikka asunkin jonkun kanssa

Siihen on esteitä. Sinä taas olet rengastettu yksilö. En jaa aviovuodetta kenenkään kanssa, enkä mitään muutakaan.
      Ikävä
      14
      954
    Aihe