lääkäriltäsi?
Neuvos saitko jatkoaikaa
10
975
Vastaukset
Kaikille tiedoksi, kuinka vakavasti olen sairastunut, mutta kun diegnoosi on latinaksi tai hepreaksi, täytyi itse netistä hakea suomennus ja nyt tiedä jatkossa voin sairastua syöpää, joka tulee tietyllä viiveellä.
Paksunsuolentähystyksessä otetuissa näytteissä on
askendenssissa
yksittäinen tubulaarinen adenooma, jossa lievä dysplasia, samoin
deskendensissa. Muut polyypit ovat hyperplastisia. Ei tulehdusmuutoksia.
Kolonoskopiakontrolli 5 vuoden kuluttua.
Dg: D12.6 Adenoma tubulare coli nro 2
Pekka Jauhonen/paata1/PJ
gastroenterologi, sis.el, oyl/ 8.11.2007- epro
joten porskuttele vain eteenpäin
- Katri*
Niin, ei kai tuollainen tubulaarinen trenssi kovin paha ole, kun seuraava kontrolli vasta viiden vuoden päästä, pitkää ikää ja raikkaita pakkaskelejä, sekä menestystä kirjoittamiselle. T. Katri
Katri* kirjoitti:
Niin, ei kai tuollainen tubulaarinen trenssi kovin paha ole, kun seuraava kontrolli vasta viiden vuoden päästä, pitkää ikää ja raikkaita pakkaskelejä, sekä menestystä kirjoittamiselle. T. Katri
ja hyvää syystalven jatkoa kirjoittavalta neuvokselta.
epro kirjoitti:
joten porskuttele vain eteenpäin
yritän, saisin yhden mielipide kirjani julkisuuteen ja jatkossa on sitten sukuselvitystä en jää kuitenkaan laakereille lepämään, tervehtien "Rantaneuvos"
- anatomian
tietämykseni mukaan sinulla ei ole kuin hyvänlaatuisia polyyppeja suolessasi, jotka ovat ehkä ylisuuria tai niitä on hieman enemmän kuin normaalilla ihmisellä. Siis niitä on jokaikisellä ihmisellä.On mahdollista, että hemoglobiiniarvosi laskee ajoittain, mutta sen korjaamiseen saat ilman reseptiä rautatabletteja apteekista.Taitaa tympäistä, kun lääkärit eivät sinulta kummoisempaa löytänyt, vaikka olet niin paljon hehkuttanut tutkimukseen menoasi...
anatomian kirjoitti:
tietämykseni mukaan sinulla ei ole kuin hyvänlaatuisia polyyppeja suolessasi, jotka ovat ehkä ylisuuria tai niitä on hieman enemmän kuin normaalilla ihmisellä. Siis niitä on jokaikisellä ihmisellä.On mahdollista, että hemoglobiiniarvosi laskee ajoittain, mutta sen korjaamiseen saat ilman reseptiä rautatabletteja apteekista.Taitaa tympäistä, kun lääkärit eivät sinulta kummoisempaa löytänyt, vaikka olet niin paljon hehkuttanut tutkimukseen menoasi...
jatkoa seuraa, josta tietenkin tiedotan entiseen tapaan.
- herättämään
rantsua;alakaa taas palsta pullistelemaan nonsenssia...
- mieltä!
Toivotan terveyttä ja pitkää ikää ”neuvokselle” – sillä ehdolla, että älyää pysytellä pois näiltä palstoilta.
- mieltä
mieltä! kirjoitti:
Toivotan terveyttä ja pitkää ikää ”neuvokselle” – sillä ehdolla, että älyää pysytellä pois näiltä palstoilta.
mutta taitaapa toiveemme olla turha... Pian kuitenkin rantsulla jää lääkkeet ottamatta tai ottaa liikaa ja taas alkaa sama rumba kuin ennenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511