Neuvos saitko jatkoaikaa

Jatkoaikaa saannut

lääkäriltäsi?

10

975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikille tiedoksi, kuinka vakavasti olen sairastunut, mutta kun diegnoosi on latinaksi tai hepreaksi, täytyi itse netistä hakea suomennus ja nyt tiedä jatkossa voin sairastua syöpää, joka tulee tietyllä viiveellä.

      Paksunsuolentähystyksessä otetuissa näytteissä on
      askendenssissa
      yksittäinen tubulaarinen adenooma, jossa lievä dysplasia, samoin
      deskendensissa. Muut polyypit ovat hyperplastisia. Ei tulehdusmuutoksia.
      Kolonoskopiakontrolli 5 vuoden kuluttua.

      Dg: D12.6 Adenoma tubulare coli nro 2

      Pekka Jauhonen/paata1/PJ
      gastroenterologi, sis.el, oyl/ 8.11.2007

      • epro

        joten porskuttele vain eteenpäin


      • Katri*

        Niin, ei kai tuollainen tubulaarinen trenssi kovin paha ole, kun seuraava kontrolli vasta viiden vuoden päästä, pitkää ikää ja raikkaita pakkaskelejä, sekä menestystä kirjoittamiselle. T. Katri


      • Katri* kirjoitti:

        Niin, ei kai tuollainen tubulaarinen trenssi kovin paha ole, kun seuraava kontrolli vasta viiden vuoden päästä, pitkää ikää ja raikkaita pakkaskelejä, sekä menestystä kirjoittamiselle. T. Katri

        ja hyvää syystalven jatkoa kirjoittavalta neuvokselta.


      • epro kirjoitti:

        joten porskuttele vain eteenpäin

        yritän, saisin yhden mielipide kirjani julkisuuteen ja jatkossa on sitten sukuselvitystä en jää kuitenkaan laakereille lepämään, tervehtien "Rantaneuvos"


      • anatomian

        tietämykseni mukaan sinulla ei ole kuin hyvänlaatuisia polyyppeja suolessasi, jotka ovat ehkä ylisuuria tai niitä on hieman enemmän kuin normaalilla ihmisellä. Siis niitä on jokaikisellä ihmisellä.On mahdollista, että hemoglobiiniarvosi laskee ajoittain, mutta sen korjaamiseen saat ilman reseptiä rautatabletteja apteekista.Taitaa tympäistä, kun lääkärit eivät sinulta kummoisempaa löytänyt, vaikka olet niin paljon hehkuttanut tutkimukseen menoasi...


      • anatomian kirjoitti:

        tietämykseni mukaan sinulla ei ole kuin hyvänlaatuisia polyyppeja suolessasi, jotka ovat ehkä ylisuuria tai niitä on hieman enemmän kuin normaalilla ihmisellä. Siis niitä on jokaikisellä ihmisellä.On mahdollista, että hemoglobiiniarvosi laskee ajoittain, mutta sen korjaamiseen saat ilman reseptiä rautatabletteja apteekista.Taitaa tympäistä, kun lääkärit eivät sinulta kummoisempaa löytänyt, vaikka olet niin paljon hehkuttanut tutkimukseen menoasi...

        jatkoa seuraa, josta tietenkin tiedotan entiseen tapaan.


    • herättämään

      rantsua;alakaa taas palsta pullistelemaan nonsenssia...

      • mieltä!

        Toivotan terveyttä ja pitkää ikää ”neuvokselle” – sillä ehdolla, että älyää pysytellä pois näiltä palstoilta.


      • mieltä
        mieltä! kirjoitti:

        Toivotan terveyttä ja pitkää ikää ”neuvokselle” – sillä ehdolla, että älyää pysytellä pois näiltä palstoilta.

        mutta taitaapa toiveemme olla turha... Pian kuitenkin rantsulla jää lääkkeet ottamatta tai ottaa liikaa ja taas alkaa sama rumba kuin ennenkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe