ollaan lähdössä ja pakkauspulmia on...onko kuuma, tarviiko pitkiä vaatteita?!Mitkä kannattaa ehottomasti siellä nähdä?yms tietoa otettais vastaan, kiitos!!
hainaniin sunnuntaina!
5
1461
Vastaukset
- Juuri palannut
Palattiin Hainanista n. viikko sitten. Oltiin Sanyassa Tatunghai Bay:ssa. Lämmin oli koko ajan myös illalla huolimatta siitä, paistoiko aurinko vai ei. Illallakin 22:n aikaan pystyi käymään uimassa vilustumatta. Koko kahden viikon olon aikana ei tuullut juuri lainkaan, mikä oli tosi hyvä verrattuna Kanarian saarille, joissa joka matkalla on tuullut aina eikä ilman villapaitaa illalla pärjää.
Matkalle riittää yhdet pitkät päälle, tarvitseehan niitä jo lentomatkan aikanakin.
Kannattaa käydä kuumilla lähteillä (China no. 1 hot spring) Sanyan lähistöllä (pääsymaksu n. 20 euroa per henkilö). Samalla suunnalla hieman kauempana on myös Monkey Islet (apinasaari). Sinne mennään köysiratahissillä. Käytiin yhden päivän aikana molemmissa. Otettiin taksi koko päiväksi ja maksoi 200 yuan:ia (n. 20 euroa). Hotelleista saa varattua myös takseja päiväksi n. 30-40 eurolla. Oli kiinalainen mukana ja hän osasi tinkiä. Muutenkin kaikkialla on etua, jos osaa kieltä. Takseissa kannattaa katsoa, että mittari nollataan matkan alussa ellei ole sovittu jotain kiinteää summaa.
End of the World on kiva hyvin hoidettu puutarha-alue.
Vaatteet on Kiinassa erittäin halpoja ja myös hyvälaatuisia. Varsinkin miesten vaatteiden tarjonta on toisessa sfäärissä verrattuna Suomen tarjontaan.- ..............................
tiedätkö minkä kokoisia miesten vaatteet ovat? pieniäkö? saako xl:n kokoiselle miehelle mitään? mitä esim. siistit t-paidat maksavat?
- Juuri palannut
.............................. kirjoitti:
tiedätkö minkä kokoisia miesten vaatteet ovat? pieniäkö? saako xl:n kokoiselle miehelle mitään? mitä esim. siistit t-paidat maksavat?
Kaiken kokoisia nykyään löytyy. Itse käytän yleensä L:ää, joskus XL:ää ja molempia kokoja löytyi tällä kertaa helposti. Toista oli edellisellä Kiinan reissulla 14 vuotta sitten...
Hyvännäköisiä puuvilla t-paitoja saa paikallisten liikeissä (ei turistiliikkeissä) 2-3:lla eurolla. 10-15:lla eurolla saa pitkähihaisen viskoosi/puuvilla tai villa/puuvillasekoitteisen paidan, joka Suomessa maksaa 40-50 euroa. Suorat housut saa 25:lla eurolla, farkut 20:lla. - jottette eksy
End of the earth ja Monkey Island
Juuri palannut kirjoitti:
Kaiken kokoisia nykyään löytyy. Itse käytän yleensä L:ää, joskus XL:ää ja molempia kokoja löytyi tällä kertaa helposti. Toista oli edellisellä Kiinan reissulla 14 vuotta sitten...
Hyvännäköisiä puuvilla t-paitoja saa paikallisten liikeissä (ei turistiliikkeissä) 2-3:lla eurolla. 10-15:lla eurolla saa pitkähihaisen viskoosi/puuvilla tai villa/puuvillasekoitteisen paidan, joka Suomessa maksaa 40-50 euroa. Suorat housut saa 25:lla eurolla, farkut 20:lla.Kyllä kokojen kanssa on ongelmia. Kengät on yleensä pienempiä, eikä näitä tavallisia kokoja isompia oikein ole. Samon muuta vaatteet, ellei teetä sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613