Paljonko saisi lisätehoja jos vaihdan CB:hen CBX:n nokka-akselin. Hinta olisi noin 150€. Muut virit ois jo asennettu.
nokka-akseli CBX:stä
6
954
Vastaukset
- tehot
laskea jos moottori yleensä suostuu käymään.
- Nimetön
ja se on 6 sylinterinen ne muut ei
- on on on
Nimetön kirjoitti:
ja se on 6 sylinterinen ne muut ei
CBX 1000 on 6-pyttyinen mutta eihän tässä ole sanallakaan mainittu siitä vaan CBX 750. Ota sinäkin asioista ensin selvää ennenkuin paljastat täällä avuttomuutesi.
CBX750F on vakiona 91hp joten noin 20hp tulee lisää Seven Fiftyyn.
- vaihtoon vain sitten
Kyllä cbx750 tietenkin kyseessä. Aika hyvä hinta-teho suhde. Eikös?
- Mekaanikkomikko
vaihtoon vain sitten kirjoitti:
Kyllä cbx750 tietenkin kyseessä. Aika hyvä hinta-teho suhde. Eikös?
Onpas ne hölmöjä siellä Japanissa,kun ei ole jo valmiiksi hiffannut laittaa CBX:n nokkaa sinne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681759
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!551644Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1231237Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701211- 1111018
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa56921Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s90889La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10796Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57763- 59735